Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zimi91

    tag

    válasz Krystal_s #65152 üzenetére

    Gyanítom ez nem adott terület szintű, hanem országos. Eddig háromszor jelentettem be, hogy a vonalam többet bír, mint amire (rövid) áramkimaradás miatt az rendszernek sikerült lekorlátoznia. 3/2x nagyon készségesen sikerült megérteni a problémát. Legutóbb, viszont ott kezdtük, hogy fel se akarta venni a jegyet, mert hogy 1 mb/s a garantált, ezért a 10/7 teljesen jó, nem érti mi a problémám. Kisebb noszogatás után végül sikerült felvetetni egy hibajegyet, amit gondolom úgy vett fel, hogy a drága kollégák egyből le is zárják, mint "nincs hiba náluk". Utána rá egy napra felhívtam megint, kértem a jegy újranyitását, ez az ügyintéző már sokkal normálisabb volt, látta, hogy 25öt tud a vonal és csak 7et kapok a 10es csomagból, így beleírta, hogy szerinte lock van, oldják fel. Ezután végre sikerült. De hogy ezt miért kell eljátszani, miért nem lehet egyből ránézni, vagy a rendszeren finomítani, hogy ne ilyen szigorú legyen a lock tűréshatára...

Új hozzászólás Aktív témák