- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spici
tag
Üdv!
Bejelentettem a telekomot az nmhh-nál mert szerelők nem dolgoznak meg már 2014 novemberétől illő lett volna már megcsinálni az internetet, de ez egy nagyon hosszú történet.Szóval aug 27-én bejelentettem nmhhnál őket és csúsztattak 2 hetet a válaszadásig, ez okt 6-án járt le és tegnap kaptunk egy levelet és az állt benne hogy:
Örüljünk, hogy nem számlázták ki az olyan hibajegyeket ahol "nem" találtak hibát és egyedi elbírálás alapján nem tették ezt meg.
Illetve már idén kaptunk 13000 forint jóváírást mit panaszkodunk stb stb meg hogy ők nem fognak többet fizetni illetve ha nem tetszik a szolgáltatás nyugodtan felmondhatjuk kötbérezés nélkül.Ők nyitottak egy hibajegyet amit 09.11-én nyitottak meg és 10.05-én zártak le, tehet olyat a drágalátos magyar telekom, hogy nem fizeti ki?
Illetve arra is hivatkoznak hogy hát ők mértek netet nélkül 1,5 órán át és én hazudok mert akkor jó volt, kérdem én, ha kb fél év után mérnek sebességet illetve nekem 200+ mérésem van a 192.168.9.1-en illetve videóm hogy a modem szétkapcsol meg eldobálja a csatornákat a modem, ezeket miért nem veszik figyelembe?
Lehet azért ilyen "szemetek" mert nincs konkurencia? Ha lenne más szolgáltató, más lenne a hozzáállás is?
2014 decemberétől vannak mérési eredményeim + videófelvétel a modemről, kb 3GB.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen