Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spici

    tag

    Üdv!
    Bejelentettem a telekomot az nmhh-nál mert szerelők nem dolgoznak meg már 2014 novemberétől illő lett volna már megcsinálni az internetet, de ez egy nagyon hosszú történet.

    Szóval aug 27-én bejelentettem nmhhnál őket és csúsztattak 2 hetet a válaszadásig, ez okt 6-án járt le és tegnap kaptunk egy levelet és az állt benne hogy:

    Örüljünk, hogy nem számlázták ki az olyan hibajegyeket ahol "nem" találtak hibát és egyedi elbírálás alapján nem tették ezt meg.
    Illetve már idén kaptunk 13000 forint jóváírást mit panaszkodunk stb stb meg hogy ők nem fognak többet fizetni illetve ha nem tetszik a szolgáltatás nyugodtan felmondhatjuk kötbérezés nélkül.

    Ők nyitottak egy hibajegyet amit 09.11-én nyitottak meg és 10.05-én zártak le, tehet olyat a drágalátos magyar telekom, hogy nem fizeti ki?

    Illetve arra is hivatkoznak hogy hát ők mértek netet nélkül 1,5 órán át és én hazudok mert akkor jó volt, kérdem én, ha kb fél év után mérnek sebességet illetve nekem 200+ mérésem van a 192.168.9.1-en illetve videóm hogy a modem szétkapcsol meg eldobálja a csatornákat a modem, ezeket miért nem veszik figyelembe?

    Lehet azért ilyen "szemetek" mert nincs konkurencia? Ha lenne más szolgáltató, más lenne a hozzáállás is?

    2014 decemberétől vannak mérési eredményeim + videófelvétel a modemről, kb 3GB.

Új hozzászólás Aktív témák