- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vyndree
őstag
válasz DJ. Ru$y #117549 üzenetére
Nekem ma azt mondta a szerelő, hogy az 1000/200-as gigaerős netem ugyan nem éri el a 200/80-at se (már amikor megy, ma reggel óta már nem is csatlakozik) hogy jól van az úgy, a garantáltat (100/20) így is eléri. Az ötszázas netem 460--480 volt bármikor mértem.
-
DJ. Ru$y
félisten
-
user12
őstag
válasz waccamár #117550 üzenetére
A póznán lévő fehér dobozra gondolsz?
Optikai kötődoboz, innen ágaznak le a lakossági bekötések.
A pózna legtetején lévő kábel se túl régen kerülhetett fel, az az optikai kábel.
Alatta a régi rezesbandaTelekomnak tűnik.
Ilyet még nem hallottam: "de a szerelok sem tudtak megmondani. "
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Vyndree #117548 üzenetére
Pedig a letöltési értékeknél van 3.1-es csatorna és a -5,7-es értékkel 37-es SNR-el elvileg elfogadható tartományon belül van, lehet zajbetörés van a környéken. Szükség van hálózati javításra, mert a feltöltésnél több csatornánál 50-es az érték.
Megpróbálhatod ideiglenesen (ha nem nézed a kódolatlan dvb-c csatornákat) az osztó helyére egy F toldót tenni vagy ha a bejövő kábel F csatlakozója elér a modemig akkor direktbe lehet kötni így kb. 3dB-vel javulnak az értékek lehet segít mert 50-es feltöltési érték alacsonyabb lesz, a 789Mhz-es csatorna pedig kicsit több. -
taki01
őstag
válasz kabelmania27 #117558 üzenetére
-15-tel és 36 SNR-rel sem szakad a az ED3.1. Ez tapasztalat kipróbáltam.
-
-
patrikcoc
aktív tag
Sziasztok! IPTV powerline-al működőképes? Ha jól gondolom ez úgy működik, hogy az ONT-ból megy egy UTP kábel a powerline-ba, és a másik powerlineből pedig a STB-ba? Kellene egy második STB, de sajnos modemből nem megoldható a kábelezés odáig, a routerből meg nem megy az IGMP.
-
patrikcoc
aktív tag
2db GT-AX11000 routerem van AiMesh-ben, de ezekből nem megy egyáltalán az IPTV, pedig a z IGMP Proxy és Snooping be van kapcsolva.
-
patrikcoc
aktív tag
Már nem szeretném lecserélni a 300k-s berendezéseket csak az IPTV miatt... Ezért kérdeztem a powerline-t, az lenne a legjobb megoldás ha működne.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz patrikcoc #117562 üzenetére
Teljesen jó rá a powerline, amennyiben megbízható az áramhálózatod (nem régi kiépítés, esetleges alu vezetékek és rossz kötések), akkor nyugodt szívvel veheted, ne a legolcsóbbat vedd semmiképpen.
Telekom is ajánlja és a szerelőnél is lehet hozzá eszköz, ami biztosan jó lesz, ha előre jelzed a megrendelésnél az igényt, akkor tutira visznek is (nyilván későbbiekben kiszámlázzák ezt is).
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
Vyndree
őstag
válasz kabelmania27 #117558 üzenetére
15 órától 18:30-ig voltak itt két autóval hárman. Kicseréltek minden kábelt, egy másik oszlopról húztak be az erősítőtől közelebbről egy újat az út felett és 7 nap alatt a negyedik új modemet kaptam, de már fel se ment a hálózatra.
Ment a vakarózás, hogy akkor mi a fene lehet. Mondtam próbáljuk meg az oszlophoz a legközelebb vinni a modemet, és induljunk el onnan ha ott jó. Ott jó volt. Haladtunk befele és amit 2 napja húztak be kábelt, az nem volt jó. Semmi sérülés, nem volt átütve se azzal a kapoccsal amivel rögzítették. Kicserélték most jó, de nem jók az értékei, holnap jönnek az erősítőn állítani (egy másik csapat) és a központban nézik mikor lesz megfelelő.
Mióta elmentek egyszer se szakadt, remélem így marad, a sebesség jelenleg 700+ / 200+ ha így marad akkor minden szuper!
Köszönöm a segítséged! -
Harkovz
aktív tag
válasz patrikcoc #117566 üzenetére
Nekem úgy van megoldva.Nálam réz vezetékek vannak,illetve egy helyiségben van a router,az adó és vevő powerline adapter.100Mb/s sebességet mérek a switchre kötve kábellel.IPTV,simán megy vele.Volt a szerelőknél TPLink,az 1Gb/s-ot is tudná elméletben.22 ezer körül volt a 2 powerline,5 ezer a switch.
-
Boond
addikt
Kérdés, szakikhoz.
Ha
van tv, telefon, internet előfizetés
és mondjuk régi internet ami 2017.08.11. – 2018.09.30. között volt értékesítve, akkor ha most, akár a legalapabbra lenne váltva, ami ugye 150-es net, 1 év hűséggel, akkor kb mennyire jönne ki? úgy értem a 12.000 elérné, vagy meghaladná?hoppá telefon csomaggal, családi iptv.
vagy melyik konstrukció lenne a legjobb?
[ Szerkesztve ]
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Boond #117571 üzenetére
A legegyszerűbb, ha felmész a T oldalára, bejelentkezel és összeállítod a saját csomagod! Terület és technológia függő, hogy mennyiért milyen szolgáltatást kapsz.
Mi alá kell írás?
-
hawyka
tag
Udv!
lehet volt már erről szó, de azért bátorkodom feltenni a kérdést:
ha az összes szolgáltatásomat összevonom magenta1-be, akkor van-e lehetőség a mobil és az otthoni szolgáltatásokat külön-külön számlán fizetni? Vagy mindenképp közös számlán kell ezeket rendezni?
elore is koszonom a valaszokat![ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Boond #117571 üzenetére
Nemrég szintén 2017-es csomagot akartam váltani, gyorsabb net miatt (hoppá, iptv családi, net100). Közel 2000 forinttal lett volna több. Telefon +530 ft, IPTV+700 ft, net 300 +752ft lett volna.
De ahogy írták, az a legegyszerűbb, ha a címedet beírva választasz szolgáltatásokat és kiderül.[ Szerkesztve ]
-
hawyka
tag
Kiraly, koszonom a valaszokat!
-
Vyndree
őstag
válasz kabelmania27 #117582 üzenetére
Ezt mondta a szerelő is illetve azt, hogy az osztónak maradni kell, azzal együtt kell megoldani a gondomat. Tegnap délután óta hibátlan és még nem voltak erősítőt állítani.
-
Túzok22
aktív tag
válasz HTomee #117554 üzenetére
Ez teljesen tökéletes. Úgy gondolom, hogy amíg a le- és feltöltés is 800-900 Mb/s, addig minden szép és jó. Mivel hogy ez optika, így szerintem ennél nem is lesz rosszabb. A garantál 300/50 Mb/s pedig a legrosszabb esetben biztosított sebesség. Sokszor leráznak azzal a szöveggel, ha valakinek csak a garantált 300 van meg, annál nincs semmi probléma, amíg alá nem esik, de az a nagy büdös helyzet, hogy nem azért fizeti az ember az 1000/1000-res netet, hogy csak a harmadát kapja meg.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Vyndree #117583 üzenetére
Elő van írva a technikusoknak az osztó. Ez az osztó out kimeneten 3dB körül csillapít, ezért nincs gond az internettel.
Ha megint problémát tapasztalsz és nem szükséges a kódolatlan dvb-c vétel meglehet próbálni osztó nélkül, mert úgy elvileg kb hárommal kevesebb lesz a feltöltés ami már jobb mert 50 alatt lesznek az értékek.[ Szerkesztve ]
-
mrzed
senior tag
A Telekom TVGO app működik akkor is, ha az androidos eszköz vezetéken keresztül csatlakozik az internetre? A hbogo-éknál az a dili, hogy csak wifi-ről hajlandó működni, kábelen nincs internetkapcsolat hibaüzenetet dob.
-
aicon
senior tag
az összes dsl csomagot berakták ez alá, osz jónapot...
nem érdekli őket a sok kistelepülés, nem hoz elég pénzt, költeni meg kellene a fejlesztésre!
szerencse, hogy elég sok helyen azért ott a helyi konkurencia, bár néha elég borsos áron mérik a tudományuk======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei
-
ssgt1981
senior tag
Általában mennyi idő telik el az optikai kábel behúzás és a szolgáltatás élesítése között? Az utcânkba április végén húzták be a földkábelt és azóta sem lehet előfizetni. A T-pontokban semmilyen érdemi választ nem tudnak adni.
-
Livius
őstag
válasz Vyndree #117551 üzenetére
Neked is mindenki másnak a figyelmébe ajánlom ezt az NMHH választ, amit egy másik szolgáltató fórumán tettek közzé, hogy mi is a nagy harci helyzet ezzel a folyamatos garantál minimum duma mögé bújással és lepattintásokkal.
[link]
"Általában igaz az, hogy amennyiben az előfizető (tapasztalata szerint) a szolgáltatást nem tudja az előfizetői szerződés szerint igénybe venni, akkor hibabejelentés tehet. Ez természetesen vonatkozik az internet-hozzáférési szolgáltatás le- és feltöltési sebességére is. A bejelentést a szolgáltatónak nyilvántartásba kell vennie és el kell végeznie a behatárolást (valós-e a hiba? ha igen, a szolgáltató érdekkörébe tartozik-e?) és az előfizetőt ennek az eredményéről tájékoztatnia kell 48 órán belül (kivéve, ha a hibát valósnak és az érdekkörébe tartozónak ítéli és az elhárításhoz nem szükséges az előfizető közreműködése, mert akkor az értesítés nem kötelező) valamint a valós és érdekkörébe tartozó hibát maximum 72 órán (vagy az ÁSZF-ben szereplő időn, ha az kevesebb) belül el kell hárítania. Ezt az eljárásrendet kell követnie akkor is, ha az előfizető a le- és feltöltési sebesség szerződéstől elmaradását jelenti be. Nem teheti meg azt, hogy egy hibabejelentést fel sem vesz, a behatárolás nyomán kell azt megállapítania, hogy a hiba valós-e. Az internet-hozzáférési szolgáltatásnál a szolgáltató nem csak a garantált sebességre szerződik. Az igaz, hogy a garantált sebességnek kell minden időpontban rendelkezésre állni (kivéve a leállásokat) de az nem, hogy hogyha a garantált sebesség ugyan mindig megvan, de annál több sosem, akkor az teljesen megfelelő teljesítés lenne. A szolgáltatónak ilyen esetben is fel kell vennie a hibabejelentést és el kell végeznie a behatárolást. (Különösen markánsan igaz ez a mobilinternet esetén, ahol jogszabály jelenleg nem tiltja a 0 garantált sebesség megadását, de ettől még a ténylegesen 0 sebességű internetet megfelelőnek minősítő és a hibát már ki sem vizsgáló szolgáltató jogellenesen jár el.) Emellett valóban létezik az a szabály is, amit Ön is beidézett, és ami azt mindenképpen jelenti, hogy amennyiben egy előfizetői hozzáférési ponton a hálózat műszakilag alkalmatlan a kínált sebesség elérésére, az a szolgáltató részéről jogsértést valósít meg. (Tehát arra a végpontra azt a csomagot nem értékesítheti, akkor sem, ha elvileg nincs neki másik, akkor vagy nem köt szerződést, vagy mégiscsak kialakít egy olyan csomagot, ami megfelel a helyi adottságoknak.) Emellett azt is alátámasztja, amit fentebb írtunk: az előfizetői szerződésnek része a kínált sebesség is, tehát az előfizető tehet hibabejelentést, ha a szolgáltatást nem tudja a szerződés szerint igénybe venni. (Amit nem várhat el, az az, hogy a szolgáltatás folyamatosan a kínált sebességen üzemeljen.)"
Tehát valóban nem lehet csak annyival letudnia a szolgáltatónak az ilyet, hogy megvan a garantált minimum, elvileg kötelező ilyen esetben mindig felvenni a hibajegyet neki, és a végén tényleg el lehet menni akár addig is, hogy bizonyítania kell a szolgáltatónak azt, hogy a hálózat egyáltalán képes-e a kínált sebesség szolgáltatására a felhasználónak, mivel csak olyan csomagot értékesíthetne, aminek a kínált sebessége elérhető, nem pedig csak a garantáltnak kell elérhetőnek lenni folyton.Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
#49553920
törölt tag
Sziasztok!
Van egy ultra gagyi ZTE modem/router kombó a lakásban, amire rá van kötve egy Linksys router. A ZTE config oldalán, viszont nem találom a linksys WAN portjának az IP címét, esetleg valaki tud segíteni, hogy hol keressem?
-
-
Intel fan11
őstag
Üdv! Magentás vagyok! Most jár le otthoni illetve mobil hűség időm. a Telekom felület külön külön ad készülékkedvezményt ha hosszabbítok!
Esetleg ha bemegyek a boltba és mondom, hogy egyszerre szeretnék mindent hosszabbítani 2 évvel. Nagyobb kedvezményt kaphatok 1 kiválasztott mobilra?Másik kérdés az otthon hűségidőm a héten lejárt. innentől kezdve míg nem hosszabbítok magasabb áron kapom a szolgáltatást?
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
Kaba
veterán
válasz Intel fan11 #117595 üzenetére
Az ár marad a régi,amíg nem hosszabbítasz.Mielőtt az üzletbe mész hivd a 1414-et és kérj ajánlatot.Végül azt választod ahol nagyobb a kedvezmény.
[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
-
Kaba
veterán
válasz Intel fan11 #117598 üzenetére
Elvileg nem ,mivel a kedvezményre nincsen,se az üzletnek se az online ügyintézőnek befolyása.A honlapon található kedvezményt már ismered,ha van időd és energiád összehasonlíthatod az ajánlatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.