- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Sziasztok! Gigabites Telekom netem van. A huawei routeren kabelen jon 600 mega, erre azt mondom oke, de valahogy lehetne gyorsitani? 15m cat5e kabelen van, az lehet a szuk keresztmetszet?
A gepem egy 4 eves alapkategorias noti, de ha az lenne baj, gondolom a 600sem jonne...Tegnap viszont megkaptam a dlink routert is, viszont nem sikerult eletet lehelnem bele.
Lan1-en van osszekotve az Internet porttal. Bekapcsol, de a halozatot jelzo led nem vilagit.
A huaweit reseteltem, hatha, de nem az a baj.
Raadasul mar a 600mbit sem jon a huaweibol kabelen, csak 200 :S
Mi tortenhetett a sebesseggel?
Es hogy kellene beuzemelni a dlinket?
Van valakinek tapasztalata, otlete?[ Szerkesztve ]
-
waccamár
senior tag
Koszonom a gyors valaszokat, telorol vagyok es csak nagyjabol porgettem at az oldalt meg az osszefoglalot, de ha mar volt rola szo akkor meg fogom talalni ezek szerint
-
waccamár
senior tag
Sziasztok! Gigabites net + dlink a téma Megcsináltam, minden király net-ügyileg. Most az ONT csak a dlinkre csatlakozik. De IPTV elment -.- (dlink-el van összekötve). Mikor bekapcsoltam, akkor újrabootolt, de azóta csak a rózsaszín T kezdőképernyő van.
Mi lehet a megoldás?
PPPoE-hoz új jelszót kértem, ez bekavarhat?
Valakinek ötlet, hogy mit tegyek?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
waccamár
senior tag
Sziasztok! Mi lehet ez? Anyumeknal raktak fel nemreg, ok kerdeztek, de a szerelok sem tudtak megmondani.
Koszi elore is!
-
waccamár
senior tag
Sziasztok! (Bocs, ha már volt róla szó, kerestem, de nem találtam)
Szóval hívtak a +36304041584-es számról, "telekom rögzített vonaláról", amiben modemcserét ajánlottak fel egy újabb típusra. Oké, persze, jöhet - mondom.
Rendben, akkor adjam meg az MT-met, anyám nevét meg mindent...
Megkérdeztem, hogy miért nekem kellene azonosítani magam, ha ő hív? "Mert nekik így kell". Rendben, akkor tárgytalan, elköszöntem és letettem.Felhívtam a 1414-et megkérdezni mizu, ott azt mondták, hogy *tényleg* van egy ilyen csere-promó.
Oké, akkor kérem. "Ő ebben nem tud segíteni, várjam meg, még újra hívnak".Na most a kérdésem, hogy hogy lehetek biztos benne, hogy egy ilyen fenti random számról hívva *tényleg* a Telekommal beszélek a következő alkalommal és nem csak valaki phisinggel, tudván, hogy van ilyen promó?
Nézzetek paranioásnak, de nem adom meg a full azonosításomat egy random telefonálónak.
-
waccamár
senior tag
válasz waccamár #150125 üzenetére
Update.
Amit azóta ki tudtam deríteni, hogy pilot-jelleggel meglévő optikai 1000-2000 szolgáltatással, de még wifi6 modemmel nem rendelkező ügyfeleknek ajánlanak most cserét wifi6-képes modemre telesales-en keresztül - tehát a hívás valid volt. Az azonosítási eljárással viszont továbbra sem értek egyet. -
waccamár
senior tag
kchris78: ha felhívnak egy random számról, nekem nem elég a bizalomhoz az, hogy "a telekom rögzített vonaláról hívom" - aztán én azonosítsam magam. Pár éve még amúgy lehet nem lettem volna ennyire gyanakvó, de már nem bízom az ilyenekben.
De azt a tipp, amit fentebb írt kolléga az jó ötlet.Lauda: így tettem, de ezzel buktam a csere-routert, mert az ügyfélszolgálatos nem tudott segíteni, annyit mondott, hogy majd lehet hívnak újra.
Kár, pedig jó lett volna
-
waccamár
senior tag
válasz Lauda #150154 üzenetére
De az ügyfélszolgálatos nem egy random számot hív, hanem azt a számot, ami nekik szerepel a rendszerben az én számomként - ráadásul az előfizetésem is náluk van.
Tehát ő azért elég biztos lehet abban, hogy én veszem fel, ráadásul be is mutatkoztam kérés nélkül ahogy felvettem a telefont.
Plusz ugye itt nem egy új szolgáltatást kellett volna kötni, hanem szimplán a címemre kiküldtek volna egy új routert.
Új szolgáltatásnál/eszközvásárlásnál megérteném, hogy magasabb szintű azonosítás kell - viszont én meg bejövő telesales-re még nem nagyon vásároltam, szóval ott meg azért nem azonosítanám magam, mert ha kell valami, akkor majd én intézemSzóval kvázi elég felesleges ehhez a procedúrához ez az azonosítás.
Viszont megértem, gondolom ez az SoP, vagy valamilyen jogi megfelelőség miatt van így inkább. -
waccamár
senior tag
válasz Lauda #150156 üzenetére
Most ez komoly? Nem arról van szó, hogy nem értem miért kell azonosítás. Az a nem mindegy, hogy kinek azonosítom magam és hogyan lehetek biztos abban én, hogy a vonal másik végén az hív, akinek mondja magát.
"Az ügyfélszolgálatos nem tudhatja, hogy ki van a vonal végén, amíg be nem azonosítja." - és én honnan tudjam, hogy ki van a vonal végén?
Na mindegy, túltárgyaltuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.