Hirdetés
- Mobil flották
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Ismét egy új Meizu modell érkezett
- Magisk
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Ismét egy új Meizu modell érkezett
ma Lassan beláthatjuk, hogy a Meizu korántsem szakított az iparág készülékgyártáshoz kapcsolódó szegmensével.
-
Mobilarena
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
válasz FalconKnight #20547 üzenetére
Szia,
A VA érték nem a maximális kapacitásra jelenti, hanem a maximális pillanatnyi teljesítményt, pl 3000W-os hősugárzót rá tudsz-e kötni, vagy már egy 1000W-os kávéfőző esetén túlterhelésre hivatkozva lekapcsol.
Az egybe előreszerelt szünetmentesek esetén van valamekkora korreláció, tehát a gyártók a nagyobb teljesítményre képes egységeket általában több akkuval szerelik, így érthető hogy azt láttad hogy neked 3000VA-s kell, mert abban több az aksi = nagyobb a kapacitás. Persze ezeknek a súlya is nagyobb, nem akarnád hetente ki-be rakni a kocsiból.
Itt a kérdés igazából hogy talán jobb lenne egy kisebb teljesítményű invertert venni amire külső aksit csatlakoztatsz.
Ehhez azt kéne tudni hogy ami eszközzel tölteni akarod az autó aksiját bedugott állapotban, az a "külső" töltő mekkora teljesítményt kér a bemeneti oldalon.
Amennyire tudom ezek szándékosan lassan töltik az aksikat hogy kíméljék, ezért elvileg alacsonyabb a terhelésük.Tehát az ötletem, hogy a kocsiba fixen becsavarozol egy invertert (mondjuk 600VA-st, vagy amennyit a töltőd kér), a kábeleihez szintén beraksz valami dobozt, amibe majd a csere aksikat pakolod. Ez csak kb 10 kg plusz terhet jelent a kocsi csomagtartójában.
Odahaza szintén egy kisebb, pl 300-as inverter, csak azért hogy feltöltsd az aksikat.
Itt igazából simán tudsz olcsóbban szerezni ugyanúgy 70Ah aksit, vagy 2 db 35Ah-sat, mivel nem kötötted be így simán ki-be rakhatod a kocsiból.
Aztán 2hetente-4hetente cserélgetni a kocsiban az inverterre kötött aksi pakkot, amiről szépen feltöltöd a kocsi fix aksiját.[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
cinemazealot
addikt
válasz FalconKnight #20547 üzenetére
Ez milyen autó? Nem lehet távolról (távirányítva) vagy emberi erővel ("Józsi, menj már ki, indítsd be a gépet fél órára!") időközönként bekapcsolni és járatni alapjáraton, hogy töltődjön az aksi? Ha UPS-t teszel a kocsiba, azt is oda kell vinnie valakinek, be kell kapcsolni, majd le kell kapcsolni. Nem egyszerűbb a beépített töltőt használni erre a célra?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Revolut
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen