- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Magisk
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
djyuri
őstag
Hát egy ki bíztatást azért mégis mondanék a kocsiakkus használatra.
Mivel a srác azt mondta,hogy nem mindennapos az áramszünet,így nem kell mindennap lemerülnie és feltöltődnie az akksinak. Szal egy upp.
A másik upp: Én már nagyon sokat teszteltem a kocsiakkukat abból a szempontból,hogy a lassú lemerítést hogyan bírják (pl 2A).
És arra jutottam,hogy jobban,mint a sok 120...300A-ert.
És mivel egy autórádió volt rákötve,így még nem is monható,hogy stabil volt a használat,tehát ez is egy upp. És ezen belül kb hetente max kétszer kellett töltenem egy 44Ah-ás akksit. De persze ha egész álló nap ment az autórádió.
És ahogyan számolta neki ezt a fogyasztását még ha 12-16 óráig is nem lesz áram,akkor is elég szerintem egy 120-140 Ah-ás akksi. Azt persze hozzá kell tennem,hogy nem egy szkványos ups-be tenném bele,mert az köztudott,hogy minimum 120w veszteséggel dolgozik üresjárásban. Tehát ez több volna,mint ami a srácnak kell. Viszont egy kissebb és nagyobb frekin működő redszerrel ezt meg lehet oldani.
Kell egy órajelgenerátor és egy végfokozat rá...erre menne egy nagyfesz féle trafó,ami kb 190V-ra pumpálná fel a bemenő feszt. Ezt agyenirányítani és máris ott a kb 260 volt (tom,hogy 1,41 a szorzó,de a nagyfesznek több a vesztesége)
Aztán ennek a végére építeni egy olyan kapcsolást asszem triakokkal,amikel szintén szinusz jelet generálnánk,csak éppen most már 230-os kimenő fesszel és persze kb 50Hz-en. Nekem ez a tervem a gépemhez való vízpumpák terén.
Csak sajna még netaláltam kapcsolást ehhez a vég 230 voltos dologhoz.
Amúgy nem kéne,hogy az upsféleség bírja a töltőáramot,mert amint visszajön az áram,akkor lelehet kötni és már is mehet rá a kocsiakksi töltő,amit az auchanban is lehet venni,bár ekkora akksihoz ne a 3000 forintosat vegyük. Nekem egy jó kis orosz van. Még az apám kocsiját is beröffentette 20 perc után,pedig 5000 köbcentis motor van benne.
Amúgy a fedélzeti kopjúternek külön akksijai vannak és azok szinte minden nap a kétharmnadára merülnek le. Tehát minden harmadik napon be kell indítani a kocsit legalább egy órára. És azok is közönséges akksik,csak 6V-osak és kettő van beőlük.
Szal szerintem nem elvetni való ötlet ez,hanem támogatni való ötlet.
Ha tudsz esetleg kapcsolást a fent említett dologra,akkor mindketten szívesen fogadnánk segítségedet és aztán együtt koccinthatnánk a működő project felett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Riello IDG 600 szünetmentes tápegység - Dobozos, új állapotú - AKKU is ÚJ
- APC Smart-UPS 3000 (SU3000INET) szinuszos szünetmentes tápegység
- Eaton 5E 2000i USB (5E2000iUSB) Szünetmentes tápegység új aksikkal!
- Bluetti EB70 hordozható erőmű
- APC BACK-UPS 1100 VA (BX1100CI) - új akkumulátorral, 18 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest