Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mobil flották
Hirdetés
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Mondjuk ha rendszeresen autópályázol és azért sötétben is szoktál városon kívül vezetni, akkor az adaptív tempomat és a LED fényszóró nagyon-nagyon jó dolog, már csak ezek miatt is a GLX-et venném.
Amit én hiányolok a Swiftből, az a deréktámasz, esetleg holttérfigyelő.. ja és az automata váltó mint opció a Swift Sport esetében.. 1-2 év múlva lehet, hogy lecserélném a Volvót és Budapestre tök jó lenne egy automata kis autó, akár a Swift is, de CVT-vel nem merem megvenni, meg jó dolog a nyomaték, de kicsit félek a 3 hengeres ezrestől.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz kisza25 #38536 üzenetére
A hangjától és a kultúráltságának a hiányától (rezonancia), a tartósságban nem kételkedek.
Igazából még nem vezettem soha Swiftet, csak ültem benne. Az biztos, hogy beltéri minőségben erősen visszalépés lenne a C30-hoz képest, meg gondolom a hangszigetelése sincs a fasorban, hiába egy 10+ éves konstrukció a Volvo. Fateromnak volt előző generációs Kia Rioja, na az autópályán már erősen fárasztó volt rövid távon is a beszűrődő zajok miatt, feltételezem a Swift is hasonló lehet. De ezt meg sajnos egy rövid próbaúton elég nehéz felmérni, főleg, ha a pályára sem tudja felvinni az ember.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Milyen motorral és felszereltséggel rendelted meg végül?
#39307 Haha.
Nagyon bassza a csőrömet egy automata váltós GLX Swift az 1.0T motorral, de sokallom érte az ~5M forintos árat, ha ilyen könyöklőt meg ezt-azt még hozzáveszem. Aztán a 111 lovat és a 160Nm-t is kevéskének érzem így papíron. Abból indulok ki, hogy apám nem sokkal drágábban vette tavasszal a K Astrát 1.4T-vel, igaz kézi váltóval meg halogén lámpákkal, de azért az akkor is egy más szint.
Ha lenne a Swift Sport automata váltóval.. Japánban és Új Zélandon elvileg van.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz rbalint88 #39314 üzenetére
Lehet, hogy Budapestre költözök a páromhoz az év első felében és dugóban ácsorogni mindenképpen kell az automata váltó egy nyomatékos turbós benzines motorral. Emellett kell a LED tompított is, más igényem nincs.
Viszont üléskomfortban, szélzajban meg sok mindenben biztos, hogy visszalépés lenne.. az is lehet, hogy ha olyan helyen találunk lakást, akkor egy darabig nem is lesz szükségem a kocsira, de majd meglátjuk."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39368 üzenetére
Mosolygok, mert annyira egy rugóra jár az agyunk ebben a Suzukis témában.
Ja igen, amit múltkor elfelejtettem, az az adaptív tempomat, ez nálam szintén elengedhetetlen, ha már új autó.
Valahogy sokkal jobban tetszik a Swift, az S-Cross külsőtől és belsőtől rosszul vagyok, a Vitaránál csak a belsőtől van hányingerem, de most azt találtam ki, hogy olyan Suzukit már nem vennék, aminek még a "régi" dizájnnal rendelkező kormánya van és nem színes a műszerek között a kijelző.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39452 üzenetére
Én megvárom az automata SSS-t, hátha eljön az EU-ba is.
Esetleg ha az 1.4 Boosterjetet megkapná a Jimny vagy minimum egy 6-os automata váltót a mostani motorral.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Ma kutyafuttában beugrottam seggpróbázni a Swift Sportot az egyik győri Suzuki kereskedésbe.
Marhára bejön, kettőnknek tökre meg is felelne, de az a fránya kézi váltó..
Csak ott a szalonban kiállítva váltogattam rajta párat, de nem tetszett. Lehet, hogy menet közben más, de szerintem annyival nem jobb úgy se.Ja, tesztautó nincs és a srác nem tudta megmondani, hogy az országban hol lehetne kipróbálni. Most akkor minden kereskedést egyesével fel kellene keressek, ha akarok vele gurulni pár kilométert? Vagy ezt a verziót csak vakon lehet megrendelni? Itt tartunk 2019-ben?
Valakinek van tapasztalata, hogy pályatempónál (130-140) mennyire elviselhető a menetzaj az új Swiftben egy komolyabb, alsóközepes (Astra, Focus, Ceed) autóhoz képest?
Azt is mondta a kereskedő srác, hogy ki fogják vezetni a turbós motort (1.0T) a sima Swiftből és csak az 1.2 marad. Szerintem ez baromság, de ki tudja mit tudhat..
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39547 üzenetére
Continental ContiSportContact 5 van rajtuk.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39545 üzenetére
Eszembe jutott, hogy az ADAC elég részletesen teszteli az autókat: [link]
71,5 dB(A) 130km/h-nál, ez elég hangos. A Mazda 2, Kia Rio, stb. hoz ilyen értékeket és bizony a Rio az tapasztalatból mondom, hogy pályázni nagyon fárasztóan hangos.
Érdekes módon a kategóriatárs Fiesta és a Polo 67-68 dB(A) körül van, ami már alsóközepes szint, mert egy Astra K, Ceed, Focus hoz ilyen értékeket.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz M_AND_Ms #39560 üzenetére
Nem tudom, nem vagyok ADAC teszter, de gondolom a tesztpálya az mindig ugyan az a szakasz, a gumi az persze eltérő lehet.
---
Novemberben egy hétvégére megkaptunk párommal egy Mini Coopert, ennél most nézem, hogy 70,3dB(A)-t mértek. Pályán engem már csöppet zavart, pedig csak a Balatonra mentünk le Budapestről nagyon peres nyári Pirelli P7 gumikon (205/45 R17), de a C30-amban sokkal jobb a hangszigetelés. Na, a Swift Sport még ettől is zajosabb ezek szerint.
Motorikusan azt leszámítva, hogy a Miniben a BMW féle 3 hengeres motor van, adatok alapján majdnem egál: 136/140 LE, 220/230 Nm. Mondjuk a Cooperben már 1.500-nál megvan a nyomaték, SSS-ben csak 2.500-tól, viszont a Suzuki könnyebb úgy 250-300 kilóval. Már azt a kasznit is szépen vitte a kis varrógép, akkor a Swiftet valószínűleg repíti a 4 hengeres.
Csak a váltó..
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Erre meg azt mondta emberünk, hogy olyan gyorsan elkapkodják a stifteket, hogy nem éri meg nekik teszautóként üzembe helyezni, mert úgy is hamarabb viszik el. Pályamatrica meg még a tesztelhető Vitarán / S-Crosson sincs. Ügyfélbarát hozzáállás, na..
Ettől teljesen független, hogy szerintem amúgy is el kell tölteni egy kocsival minimum egy napot és 100+ kilométert, hogy kiderüljön a milyensége. Ezek a pár kilométeres tesztutak a vicc kategória.
Megint a Minit tudom felhozni, első este mentünk vele egy karikát, lefostam a bokámat a mátrix LED fényszórójától, az automata váltótól meg a turbós motortól. Aztán vasárnap délutánra már teljesen mást gondoltam róla.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
"Központi illetékes kollégáinktól kapott információ alapján egyelőre nem tudunk a 6 sebességes automata váltós Swift Sport magyarországi forgalmazásával kapcsolatban konkrét időpontot mondani."
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz gyenesmartin #40267 üzenetére
Még abban bízok, hogy talán a faceliftnél meggondolják magukat. De ahogy nézem, ez nem Magyarország specifikus dolog, az egész EU-ban nincs automata.
Az 1.2 gyenge és a CVT-t sem kedvelem, 3 hengereset meg nem akarok, ha nem muszáj. Szóval marad a várakozás meg a gyűjtögetés egy új Mazda 3-ra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz gyenesmartin #40287 üzenetére
Ezzel egy csapásra okafogyottá válna a Swift Sport.. szerintem más motor kerül bele.
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen