- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Alan Wake II: Night Springs teszt
gp Hirtelen, egy E3-pótlék rendezvényen került bemutatásra az Alan Wake II első kiegészítője. A Night Springs három játszható karaktert is ad – de egész biztosan nem azokat, akikre gondolnál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Pist@bácsi #48533 üzenetére
Neked írom, de mindkettőtöknek szól, mivel az ominózus motor elődje volt a családban, sőt a 4ZZ-ből is ami híresen olajevős: le van írva a gépkönyvben, h mikor melyik olaj kell bele, azt kellene beleönteni amit a gyártó előír és nem 3ezer forinton fillérb@szóskodni egy 25ezres olajcserénél a márkaszervizben, mivel ha kéred akkor 0w20-at öntenek bele, de ugye néma gyereknek... Ja meg úgy drágább és átlag magyar már itt meg is bukott... Mellesleg a downsizing és a fogyasztói társadalom ékes példája, testvére a PSA 0,9TCe névre hallgató csodája: nagy lett a kabát... Vagy az 1,2HTP (hiába taposod paraszt
) mert egyik sem arról híres hogyha nagy gázt adsz az oktogonon, akkor maga alá rántja az Andrássyt... És mire a Hősök terére érsz a Hét vezér még billegne a lovon...
Egyszerűen alul van méretezve a motor, azt az 1,33as motort egy 1300kgos Aurisban (5 ajtós, nem a kombi!) nem arra találták ki, hogy 140-150-el nyelezd az autópályán, 4600-at forog és ott a vége hivatalosan az 5 gangos váltóval... #csakszolok
Az igényekhez veszünk autót (és a motort is a bodéhoz) és nem úgy megyünk be a szalonba h mindegy mi, csak szép legyen meg olcsó és főleg új... Meg ugye számít h mit tekergetunk a kormány közepén... Szerintetek miért váltottam én is 30 év toyotázás után??? Amíg a Toyota nem engedi el a szivobenzint, addig ilyen sztorik lesznek, sőt egyre több lesz, ergo kivagja maga alól a saját piacát... Uff.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Pist@bácsi #48533 üzenetére
Jogos, az övénél nem jött még képbe a 0W-20. Viszont a gyári specifikáció sem feltétlen csak annyi, hogy 5W-30, vannak még API meg ACEA jelölések is, amiket tudnia kell, és amit hivatalosan a gyári szervizprogram szerint bele kéne töltsenek, az tudja is. Minden más csak felesleges kísérletezés.
Elég más a motor, amennyire én tudom, a korábbiban még kovácsoltak voltak, az újabban pedig már nem, de tök más a cikkszámuk is a dugattyúknak meg a gyűrűknek is, simán lehet más illesztés, amihez sokkal jobb a 0W20.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!