- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #14040 üzenetére
Rugótörés érdekes probléma.... de szerintem ez csak splashnél lehet, meg a régi swift gátlói amik sz@arok. Nekem Kyb rugó+gátló, ráadásul nem is gagyi fajtából. Olajos-Gázos. A fékek TRW stb... A splashnál nem tom kik a beszállítók... ha márkás gyártó és mégis törik, akkor egyértelmű tervezési hiba.
Az a baj nem csak suzuki nem ismeri be ha elkurnak valamit... BMW V6 blokkban vezérműlánc szakadás 60ezernél. , és bár javították de fut egy nagycsomó így fut....
Lehet a splashnél is tudnak róla, és javították is már, csak épp beismerni nem tudják....főleg amin már lejárt a gari.
Sx4-nél az ülés nyikorgás, meg a féltengely ropogás... de főleg 2006-os modellek... engem elkerültek ezek a problémák szerintem azért mert 2008-as modell...
A tiéd nem az első szériás modell?