- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Cunaja #60826 üzenetére
Nálunk, Mosonmagyaróváron szokott lenni MM95, a tavaszi nagy roham óta talán csak 3-4x kényszerültünk apummal simát tankolni, és minden vasárnap telerakjuk a WagonR-t.
Shell V-Power 95-öst viszont jó ideje nem kapni egyáltalán nálunk, ezért szoktunk át az OMV-re.
A Lanciába is előszeretettel tankolunk az osztrák hálózatnál, náluk van biztosan B0-s gázolaj, bár állítólag a Molnál is az van a B7-es kiírás ellenére.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Cunaja #60821 üzenetére
Egyrészt azért nem próbáltalak meggyőzni, hogy felesleges a 100-as a Swiftbe, mert mint mondtam az elején, mindenki azt tankol bele, amit akar.
Én a 95-ös káros kijelentésre álltam rá, hogy azt tisztázzuk.Másrészt azért sem akartalak meggyőzni, mert bele sem akartam menni a részletekbe, a 95-ös mellett úgy éreztem másik parttalan vitát nyitnék, amelyben egy meggyőződés állna szemben a konkrétumokkal.
A saját apámmal is rövidre zártam ezt. Elmondtam neki részletesen, hogy miért felesleges a 100-as a Swiftjébe. Reakciója egyetlen mondat volt: "nem baj én azzal akarom használni". Azonnal el is engedtem a dolgot, azt tankol amit akar, nem erőltettem.
Pedig nála lényeg lenne, mert egyáltalán nem veti fel a pénz és nála ez erőn felüli költés az autóra (a megvétele is az volt). Jót akartam neki, hogy ne szórja el a kevés pénzt egy ilyen dologra (meg más egyéb hülyeségre is). Amúgy az említett 100-ast tankoló kollégám is ugyanez. Életében egyszer örökségből hozzájutott egy kis pénzhez, 2 nap múlva már a szalonba ment új Suzukiért, hónap végén meg kajára alig van neki, lakása teljesen gatya. Aztán apámhoz hasonlóan megy a túlféltés, mert élete első (és valószínűleg utolsó) új autója és túltol mindent. Kokain áron garázsbérlés és autómosás (a diamond csomaggal kéri, mikor megkapja a fizut, érdemes nézni az árat: [link] ) Erre van az a mondásom, hogy az embereket nem lehet maguktól megmenteni.Nálad nem ebből az irányból közelítettem meg, hogy telik rá, vagy sem, pusztán egy indokok nélküli üres meggyőződésnek tartottam és tapasztalataim szerint a meggyőződésekkel felesleges vitatkozni, mert hatástalanok az ész érvek.
De esetedben úgy néz ki ez máshogy alakult, mert többen is leírtuk miért felesleges a 100-as a Swiftbe és nyitottá váltál az érvekre.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Cunaja #60834 üzenetére
Ha lenne udvarom, ahol mosni tudom én is vennék egy magasnyomásút, ez nem kérdés.
Viszont így marad a lándzsás mosó.Amit viszont elengedtem az a pénzbedobálós porszívó. Egyrészt drága, ha alapos az ember, másrészt utálok kapkodni, harmadrészt nagy böszme nagy a "csőre" és nem fér be normálisan mindenhova, továbbá a gégecső ott karistol a küszöbön.
Vettem egy akkus porszívót, azzal tisztítom, elég jó a hatásfoka. Ha esetleg túl retkes a szövetszőnyeg és kevés ez neki, akkor felviszem és kiporszívózom az otthoni normál porszívóval.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Cunaja #60836 üzenetére
Én ilyet vettem: [link]
Nyilván nem olyan, mint a vezetékes porszívónk, ami maxra tekerve olyan vákuumot csinál, hogy a világűr jelenthetne neki, de a célnak megfelel.
Nekem nem szokott túl koszos lenni a beltér, a cipővel bevitt kis növényi részeket, szöszt, pici kavicsokat simán viszi. -
-
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #60845 üzenetére
Enni nálam kizárt a kocsiban, inni is max csak vizet.
Nekem egy bosch autós porszívóm van, az autós 12V-ra lehet rákötni. Lehet röhögni, de akkor szoktam használni, mikor a kocsival elmegyünk nyaralni, pár naponta előveszem, és átporszívózom, rühellem, ha koszos a kocsi. Otthon meg ugye a kertben könnyű, mert van egy ipari porszívónk otthon (a háztatásiakról már egy ideje lemondtam, olyan halványak), az még a színt is kiszívja a kárpitokból.
-
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #60850 üzenetére
Otthon tárolom.
Anya yaris gumija a tetőtérben, szépen lemosva, gumiápolózva, letakarva. Muternál az insignia gumija pedig a pincében lóg a falon. Természetesen külön téli-nyári felni szett van. A céges suzukiét meg telibefosom, nálam ~3 évet bír egy gumi, azt csere elött a sarki mosóban lemosom, majd a gumis havernál ahogy lejött a kocsiról megy be a zacsiba, és itt a cégnél a pincében halomra rakom.
Saját kocsin a gumik mosás után természetesen gumiápolózva vannak. A suzukiéval meg nem foglalkozom.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz
Cunaja #60853 üzenetére
Hm, még mindig Nickelsdorf-ban van.
Mire megjön az autó vége lesz a melegnek is, ha így haladunk.
ncc1701: Írtam fentebb, hogy havi 10K lenne a pince. Ez 120 egy évben, azért én sem a földből ásom ki a pénzt. Ezért lenne jó a gumihotel. Kérdés, mennyire vigyáznak pl. a polírozott felnikre?
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
válasz
Cunaja #60868 üzenetére
Sima dekor (piros) karbonfólia van mindegyik küszöbnél a kezdetek óta, nem jött le, teszi a dolgát, de egyszerű a képlet, mindenkinek felhívom a figyelmét, hogy magas a küszöb, nem árt óvatosnak lenni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cunaja
addikt
válasz
Cunaja #60886 üzenetére
Ha esetleg valakit érdekelnek az ilyenek. Itt rakták fel a vonatra a Suzut.
Érdemes a műhold képet görgetni, valami brutál mennyiségű autó van. Elég komoly logisztika kell ide. Zeebrugge-ramskapelle bahnhof, innen indult vonattal. Addig hajóval jött. Az ukrán hadviselés előtt, végig vonattal hozták, azért voltak itt az autók hamarabb.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
burgatshow
veterán
válasz
Cunaja #60921 üzenetére
Ez csak Nektek "újdonság" itt a régióban. A család másik fele őrségi, ott már akkor elszórtan hiánycikk volt, amikor bevezették ezt az egész hatósági árat. Most voltunk lent nyáron látogatóba, Lentiben tudtam egyedül tankolni.
De a Shell is most zárogat be (átmenetileg) kutakat....
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cunaja #60945 üzenetére
Hát ebből sok mindent nem lehet kivenni. Annyi azért az oldalsó képeken látszik, hogy forradalmi változás nem lesz. Talán mint ha kissé jobban meg lenne emelve az orra és a motorháztető.... ja meg úgy tűnik visszatérnek a hagyományos hátsókilincs pozicióhoz.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
-
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #60999 üzenetére
Az autóst a legkönnyebb csesztetni és ráfogni hogy ő cseszi szét a világot. De majd kis idő múlva fejlődik a tudomány és találnak egy következő céltáblát és lesz ismét kire fogni mindent.
De hogy mennyire másképp nézik a szakemberek a világot, íme két példa. Épp most nézem az eon honlapján a következő energetikai állásfoglalást: "A hűtőszekrény leghatékonyabban akkor működik, ha a belső hőmérsékletet + 7°C-ra állítjuk (+5°C-nál már 15%-kal nő a fogyasztása.), a fagyasztóládában pedig -18 °C elegendő a tárolásra!"
Ugyanerről a gyártóknak más a véleménye. Electrolux: A hűtőszekrény hőmérsékletét 4°C-ra vagy annál alacsonyabb hőmérsékletre kell állítani, a fagyasztóét -19°C-ra (vagy a modelltől függően -18°C-ra) .
Samsung: hűtőszekrény: +2 °C, fagyasztó: -18 °C
Stb. És itt az eon a hatékony szót használja, nem a költséghatékonyt, takarékost. Ami logikus lehetne, mert minél kevésbé hűtesz, annál kevesebbet fogyaszt. De ha nem hűtöd megromlik, kidobod, újra megveszed, elkészíted és akkor már sokkal nagyobb pazarlást követ el az ember, mintha pár kw/h áramot adna pluszban a hűtőjének.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #61004 üzenetére
VIktorék kegyetlen elbökték azzal a politikával, miszerint az mnb-nek nincs árfolyam célja. 2010-ben volt 270ft az ájró, ha annyi lenne most is, akkor lenne 470ft a benzin literje. Meg lehet nézni a cseh koronát, ugyanezen idő alatt az euróhoz képest ugyanannyit ér, a lengyel valuta is max 10%-ot gyengült. A forint 50% felett. Aztán persze brüsszelre kell mutogatni, h nem hagyják őket lopni az eu-s pénzeket. Nem csoda, h itthon a maginfláció 15%, az eu-ban valami 3.6%. Szlovéniába megyünk kollegához, ők azt mondják, minimális az infláció, kaják nagyon max 10%-ot drágultak az elmúlt években. Csak itthon van ekkora kaka, visszanyalt a fagyi. De ez addig így lesz, míg ez a tolvaj banda nem lóg a lámpavasakon.
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #61004 üzenetére
A tejet nem tudom, nem fogyasztok olyat. De nem ez volt a lényege, hanem az, hogy míg a hűtőgyártók éppen azt javasolják hogy +5 fokon, vagy még alacsonyabb hőmérsékleten működtesd, az állam azt javasolja hogy ne hűtsd +7 fok alá. Szóval gyorsabban megromló ételeket akar ezáltal a NER.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #61012 üzenetére
Anno, mikor kijött az 1.2 szívó, a totálkáros, szpídzónos, meg kb az összes nehéz lábú tesztelő szerint taposni kell ahhoz, h 5L felett egyen. Ezt meg tudom erősíteni, kifejezetten sportos vezetéssel lehet elérni ezt. A spritmonitor átlaga 5.2L, sztem ez eléggé mérvadó, enyém 4.3L. Még mikor új volt, és nem volt e5-ös benzin sem, akkor tavasszal-ősszel sorban dobálta a 3.9-es fogyasztásokat, a rekordom 3.69 volt. Aztán jött az e5, majd az e10, ezekből észrevehetően többet eszik. A spritmonitoron kb 1 évig enyém volt a legalacsonyabb fogyasztás, jelenleg 5-ik vagyok a 135 ilyen autóból.
Mindez úgy, h cégautó, effektíve tök mindegy lenne, h mennyit eszik. A sajátomon viszont nem érdekel, h mennyit fogyaszt, de az nagyon más kávéház, mint a swift.
Mondjuk nekem az összes autóm tudta a gyári fogyasztást, vagy kevesebbet. Jobb láb kérdése.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #61014 üzenetére
Á, csak leugrottunk összeszedni a beérett almát, meg körbenézni, csinált-e kárt a vihar, de nem.
Remélem megkapod hamar, ilyenkor már nagyon tűkön ül az ember. Teremben van egy srác, aki vett anno egy full-full verziót 2019-ben vmi 5.5 milláért, az is imádja mai napig. Mellette van egy nagy kombi sor6 bömöse játszós/utazós kocsinak -
válasz
Cunaja #61016 üzenetére
Szerintem ne görcsöld túl....
Ha megkapod az autót, ne azon kavarj, hogy mit raksz, ragasztasz stb. rá, hanem tegyél bele fasza naftát, aztán vidd ki valami minőségi útra és hajtsd meg a kicsikét. Jó úton olyan mint ha selyemmel törölnék a seggedet. Színtiszta élvezet a kicsike.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tatararpad
őstag
válasz
Cunaja #61023 üzenetére
Sok cég tankol üzemanyagkártyával ott pedig elég egyértelmű az üzembentartó jellege. Ha számlát kér és adószámot ad meg szintúgy. Ha nem adószámos a számlája meg nem tudja elszámolni majd magának. Az a két Gipsz Jakab még megmaradt katás meg valszeg belefért. De ez is olyan törvény mint a rezsicsökkentés csökkentés, hogy reggel megálmodták, délben bevezették, majd pár hét múlva mikor már nem lesz esedékes tiszta lesz minden.
-
-
-
dethroner
veterán
-
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #61059 üzenetére
Én nem találtam benne hibát, vagyis nem emlékszem.
Milyen kamera milyen vezetékét akarod és hol vinni? Mert én is szereltettem bele első és hátsó menetrögzítő kamerát is, de nem emlékszem felrobban légzsákraEzt a műszerfal szőnyeget nem is hallottam még
De hasznos lesz ha kamerát akarsz. Én vettem a lencsére polar szűrőt, mert valami iszonyat módon tükröződik a felvételen a műszerfal. Ha van kedved az autókamerás topikba raktam is képet, borasztó. Csajommal mindketten polarszűrős szemüvegben vezetünk, de még azon keresztül is látni néha ezeket a tükröződéseket.
Sárfogó gumik is hasznosak, az nekem is van
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #61074 üzenetére
Kuplung hiba? Hm, nem emlékszem, nincs ilyen nekem. Nekem nincs benne radar, minek ha van tolatókamera? Holtérfigyelő sincs. Szerintem a küszöbnél lett végighúzva a vezeték, de nem esküdnék meg rá. De szerintem ott. Nem én csináltam, suzuki márkaszervizben dolgozik egy villamosság szerelő haver, ő csinálta mindkét autómba. Meg lassan már minden marhasággal őt keresem/találom meg
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz
Cunaja #61061 üzenetére
2018-s ásvány szürke GLX
. Napokra nem volt benne akksi. Semmi hibát nem vettem észre. Még a napi számláló se veszett el. A riasztó az viszont megszívatott. Bezártam a kocsit, mert utcán állt. Viszont a riasztó nem engedte kinyitni a motorháztetőt. Aranyos volt, védte a hülye gazdájától.
A riasztó az egy gombos indítás miatt lett telepítve.