- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22264 üzenetére
Dehogynem, gyere
En is lehet csak 2-re erek, addig csak visszaer -
Kornel
veterán
válasz Ace Ventura #22266 üzenetére
Mondjuk alapbol le kene cserelni a vezerlest meghatarozott idokozonkent, de 8 ev biztos tulmegy a csereperioduson.
En az ezresnel 40.000 km korul csereltem, volt amikor majdnem egy ev alatt megvolt
De filleres tetel a tobbi autohoz kepest. -
Kornel
veterán
válasz Ace Ventura #22268 üzenetére
Csinaltasd meg, szerintem nem nagy tetel.
Fel is lehet ujitani, ha meg nem volt. -
Kornel
veterán
En szerintem fel 2-re ott vagyok, ugyhogy szerintem keszulodhet aki indulni akar
-
Kornel
veterán
kb. 1 órája a keletinél egy dízel laguna motorja szétment, mindent beterített az utcán az olaj+gázolaj gőz.
csúnya látvány volt.szívó benya 4ever
-
Kornel
veterán
Az a baj, hogy ez a belso ter dolog sajnos valoban erezheto, foleg az uj suzukikban, egy splash tenyleg eloremutatobb volt.
Ezek miatt ragodok, hogy a kovetkezo autom vajh suzuki legyen-e, vagy azert egy szinttel jobb honda mondjuk, pl.egy jo kis accord, vagy esetleg egy volvo s60...
Nyilvan ezek csak hasznaltan.
Mondjuk penz kerdese, mert legkevesebbet biztos a suzukira kellene kolteni -
Kornel
veterán
Sziasztok!
Budapesten, vagy környéken kellene egy szerelő, aki tud futóművet is állítani, vagy ha azt nem is, akkor legalább a következőket:
olajcsere (nincs helyem rá, amúgy megcsinálnám)
hátsó fékbetét csere
futómű ellenőrzés, mert valami valahol zörög, valószínű ugye a kipufogó hővédő lemeze, mert elvileg nem lóg semmi, de ehhez legalább akna, de inkább emelő kellene.Köszi
ui: nem lenne baj, ha szombaton is dolgozna.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szia!
Olajcserére lehet szívesen igénybe veszem a felajánlást
Viszont a hátsó fékbetét cserének se biztos, hogy magamtól nekiesnék.
A futóművet is meg tudjuk nézni aknán, meg hogy mi zörög azt is, a beállítást meg megcsináltatom valahol, az már nem nagy szám.Merre vagy egyébként?
-
Kornel
veterán
remélem nem volt már
ezek alapján egyébként eléggé elgondolkoztató választás lehet, főleg aki új swiftben gondolkozik.
szvsz ilyen GL+ körüli esztergomi gyártású felszereltséggel 3M környékén még lehet, hogy elgondolkoztató lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #22353 üzenetére
ja és ha lesz svhs mild hybrid változat itthon, akkor főleg kéne.
ugyanaz a motor, mint a splash/swift-ben muzsikál, megspékelve egy kis villanymotorral, nekem a splash +100 kg önsúllyal evett nagyátlagba 5,3 litert százon, akkor ez tényleg elmenne 4,5 körül, egy fabianál nagyobb utasterű benzines autótól nem rossz, maradjunk annyiba -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22355 üzenetére
Hat a tied gl+
Ha egy ilyen szintet ideadnak 3-3,2M kozott, akkor szerintem jo vetel lesz.
Szvsz legyen benne egy automata ketzonas legkondi, kulcsnelkuli inditas, ulesfutes, tempomat, meg a szokasos alap dolgok, szerintem ezek nem nagy igenyek manapsag.
Utastere a teszt alapjan vallalhato meretu, ahogy irtak, egy kategoriaval feljebb versenyez.
A mild hybrid meg nagy szam lenne az 1.2-es k12b-vel, igazi szomjazo mester lenne, foleg nalam, mindig motorfekkel lassitok, mindig lenne kraft a litium akksiban az elindulashoz.
Mondjuk az ezres boosterjet meg menne mint az okor, tomeg/teljesitmeny alapjan 10 mp alatti ertek lesz a 0-100, mig az 1.2-es 12 sec koruli ertek lesz. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22357 üzenetére
Bocs, csak automatat akartam irni, az is boven eleg.
De ha csak manual lesz, az is kibirhato, ellenben a tobbi jo lenne.
10 mp-es 0-100 egy B szegmensu kisautotol szerintem nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
-
Kornel
veterán
válasz Des1gnR #22371 üzenetére
Az megvan, hogy alapjaraton sokkal jobban adsz a motornak, mintha rendesen hasznalva melegited be az autot?
Benzinesnel inditasz, utana 30-60 mp mulva elindulsz, es lehetoleg 2000-2500 kozott tartod a fordulatot, a kevesebb se jobb, de a tobb se.
Alacsony fordulat eseten hideg motornal foleg vegyes surlodas alakulhat ki, hosszu tavon egy jo kis motorgeneralt is okozhat. A magas fordulatot gondolom nem kell ecsetelnem, hkgy miert nem jo.
Az alapjaraton melegites azert sem jo, mert a tuldusitott keverek lemossa a hengerekrol az.olajfilmet, ami meg rendesen ki se alakult a hideg olaj miatt, ergo meg jobban kopik a.motor, raadasul sokszor annyi ido alatt melegszik be alapjaraton, amivel csak kinyujtod a hideginditas utani bemelegedesi fazist.
Ha valamit akarsz tenni a motorod egeszsege erdekeben, akkor hasznalj szintetikus olajat, lehetoleg 0w vagy 5w hidegoldali viszkozitassal, ezzel sokkal tobbet teszel erte, mint amiket itt talalgatsz.
Ezen kivul a leghatekonyabb megoldas amit az elobb is irtam, az elektromos, vagy kahyhas motor vizmelegito, na ezzel mar ersz is valamit. -
Kornel
veterán
Vannak olcso de hasznalhato elektromos motormelegitok, de ugye ezek berhaz elott nem hasznalhatok praktikus okokbol, nem fogsz egy hosszabbitot kilogatji a 10-rol
A kalyhas megoldas meg egy vagyon, es foleg dizelnel lehet relevans. Egy jo kis webasto milyen kiraly lehet
Viszont ha netan veszek egy uj ajtot a kozeljovoben, akkor valoszinu berelek majd helyet neki egy orzott parkoloban, ahol akar egy elektromos csatlakozas is megoldhato, na az lesz a kiralysag, kezdettol bejaratom, ahogy en akarom, 10 ezrenkent 0w20 olaj, telen motormelegito... -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22382 üzenetére
Jo hely lehet.
Ujpalotan egy garazs sincs, igy felpiteni egy paneldzsungelt, hat mit nem mondjak, kellett hozza tehetseg. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22402 üzenetére
SS fórumon is linkelték...
már ott csurgott a nyál érte, ennyiért meg főleg.
lehet valaki gyorsan cselekedett -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22405 üzenetére
Igen, ez kerdes, de ennyi km alatt sokat nem kaphat.
Annak idejen az uj swift2-met ugy jarattam be, hogy eloszor 2000 km-ig max. 3000 rpm, akkor egy olajcsere, majd utana az elso 5-6 ezer km alatt nem forgattam 4000 fele, utana meg kapott egy palyat, na ott vegigprobalgattam a fordulatszam minden tartomanyat.
Olyan gyonyoru hangja volt, egy rossz nesz se se jott a motor felol...
A sportot meg mint megtalaltam a carstylingon, mar feleves koraban top speedet gyakorolt vele az elozo tulaj, ahhoz kepest nem sok minden latszik rajta
Egyszer legyen meg egy uj autom, arany elete lesz -
Kornel
veterán
válasz kalozhun100 #22431 üzenetére
facebook suzuki csoportok, van egy pár.
jelentkezz, ott bontanak elég sokat, szerintem várj egy kicsit ha tudsz, és azonos színűt vegyél, akkor nem kell fényezni se -
Kornel
veterán
válasz kalozhun100 #22433 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22435 üzenetére
meg van oldva, mert fényezés nélküli fekete kell neki
de egy 200-300k-t érő swiftnél amúgy se esnék kétségbe, ha éppen egy kicsit elüt a fényezéstől a lökös, ha 15-20k-val olcsóbban megúszod.
gondolj bele, vesz egy lököst a boltban, és lefényezteti, rámegy 50k, ami az autó értékének akár negyede is lehet -
Kornel
veterán
válasz kalozhun100 #22437 üzenetére
Jo lesz a bontott is neked, lojj valami jo allapotut, biztos lesz
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22441 üzenetére
ja...
de a sss-ra nem gondoltak
ez a bunkó suzukisok verdája, akik megunták, hogy mindig mindenki elmegy az ezres swiftje mellett, és most visszavág -
Kornel
veterán
srácok.
egy mezei swiftben is aisin fékbetétek vannak gyárilag?
vagy csak a SSS-al kivételeztek?
most cseréltettem ki a hátsó gyári fékbetéteket, és akkor néztem, hogy ez japán bamek
most meg egy trééé textar ment hátra, de már a tárcsának is van válla, úgyhogy elmegy az még ideig óráig...
azért egy ferodo jobb lett volna -
Kornel
veterán
válasz HUNPSP #22445 üzenetére
6 liter télen teljesen jó, ne parázz.
de pontosan mérni csak teli tankra tudsz, lehetőleg ugyanazon a kútfejen tankolva.hány km-t mentél az olajjal?
biztos eredeti az olaj?
ha olyan 1000 km-en megeszik 2-3 deci olajat, azt még nem mondanám nagy bajnak, töltsd most fel max-ig, de vízszintesben legyen az autó, és mindig ugyanott nézd akkor a szintet, és olyankor, amikor már lecsepegett az olaj.
Nézd meg 1000 km-enként, és ha fogy, tölts utána mindig max-ig, és akkor be tudod lőni, hogy mennyit eszik belőle. -
Kornel
veterán
válasz zsolt19900 #22448 üzenetére
Ha ra tudod venni magad, es elviseled a format, es a keretbe is belefer, akkor sx4 sedan.
Made in japan, mindenben jobb, mint a magyar, en 1.6 GS-t vennek, de ezeknek megkerik az arukat, 1.8-2M.
Dizelt ne, minek? Az 1?6 fogyaszt 7-8 litert max., de sose romlik el. -
Kornel
veterán
válasz zsolt19900 #22456 üzenetére
Kettostomegu, befecskendezorendszer (csucsok, magasnyomasu szivattyu, stb.), turbo, mind-mind hibalehetoseg, ami egy benzinesben nincs.
Szoval en biztos maradnek a benzinesnel.
Ha nem is sedan (bar szerintem a legjobb valasztas lenne), akkor is keress 1.6 GS-t, az a jobbik motor, de ha csak 1.5GS-t talalsz az se rossz...Suzukibol csak benzin.
A kereskedesben, ahol vettem a sportot, volt egy dizel swift is, meg is kerdezte rohogve, hogy nem kell-e?
Mondom isten ments.
Erre mondja, hogy soha tobbet nem vesz dizel swiftet, mar ar alatt arulja, valami 1M volt, es keveset futott, szep peldany, de a kutyanak se kellett.
Ehhez kepest a sport 1,6M volt[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #22458 üzenetére
Sx4 meretben foleg csomagtartoban jobb.
En azt vennem talan.
Vagy ha unod a kalapos suzukis szerepet, akkor swift sport, bar ez nem tipikus a-bol b-be auto -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22464 üzenetére
Ugy volt, hogy eladom ugye jovore.
De majd meglatom, hogy lesz penz.
Rosszabbat nem akarok helyette.
Ha nagyobb kell, lehet veszek masodik autonak egy megane 1 ph2-t, az mar csaladhoz is eleg, ez meg.marad, majd kiderul. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22470 üzenetére
úgy, hogy az eneost ette picit.
kb 1 liter / 5-6000 km körül volt az olajfogyasztás.
de hozzátartozik, hogy egyszer - Krisztiánnal - jól meghajtottuk, én direkt nem váltottam fel sehol, jó 50 km-en tapostam neki, sokszor tiltás közelében, akkor éreztem is egy kis égett olaj szagot, na utána kellett rátölteni nem sokkal. szerintem vagy hamis volt, vagy nem is azt rakták bele, amit vittem, de nem voltam megelégedve vele.
ez a LM ami vettem, az egyik legjobb 5w30-as olaj a hths viszkozitását tekintve, ami főleg ilyen extrém terheléseknél jön jól, illetve vastagabb is, mint az eneos sustina 5w30...
majd nézegetem, hogy ezt eszi-e, de ha eszi is kicsit, akkor is lesz miből után tölteni, mivel 6 litert vettem, így volt 13000 HUF -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22483 üzenetére
Probald ki egyszer...
Ezeket a japan motorokat erre szantak...
Suzuki, honda...
Taposni kell, forgatni, azt szereti.
Szerinted mit fog kapni, amikor jovore kiviszem a nordschlifere?Krisztian megmondhatja, hogy kiraly volt
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Bandus99 #22486 üzenetére
Arra en is, mert elfelejtettem lenullazni elotte a bc-t.
Tippelni tudok csak, a mutato allasabol, hogy maskor mennyit eszik, mert ugye az addig megtett ut atlaga ment fentebb a kijelzon...
Tippre 10-15 liter / 100 km lehetett a fogyasztas, egyebkent a nagyatlagom kicsivel 7 liter felett van, koszonhetoen a telnek es a szelesebb es nehezebb gumiknak, nyari gumival szerintem kicsivek 7 alatt lenne, ugy, hogy azert van benne nyomkodas is rendesen -
Kornel
veterán
Hja, de ugye ez alapbol tobbet eszik kicsit...
Amig a tobbi suzuki szegeny keverekkel uzemel, ez alapbol dussal, egy jo nagy gazfroccsnel meg az elegetlen benzint is erezni, mint a ladaban anno
Na ilyet nem erzel sokszor manapsag.Tarill: szeretnek hat, de ugye mar tobbsegeben lefutottak a tervezett elettartamukat, es ki tudja milyen ridegtartasban...
Jo olaj kell, meg viz bele, es akkor nem gond nekik, ha hajtva vannak, de ugye feltetel, hogy ne legyen szethajtva a motor...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Akar az porogni.
Ulj bele valami europai tervezesu szivo benzinbe, na az nem akar porogni..
1.6 vag, vagy akarmi...
Szinte tiltakozik, hogy hagyd beken...
De ezek???
Szinte kerik, hogy nyomd mar ki a szemuket
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...