- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
Mikor rendeltem azt megnéztem, meg most is a szemem előtt volt. Asszem 75kg rémlik a kampón az egyik érték. Meg van valami kiloNewton talán 6,5.
Szobamérlegre álltam és kezembe vettem a bicajokat, 19+17+15, de a szállító csak 3x15öt bír papíron. Ezért készül hozzá egy kis kitámasztás a kampó fix részétől a szállító vázának végéig. Akkor elviekben nem tudja letépni, ha egy ilyen takcsapdára ráhajtunk, mint a bpis videóban a piros suzu.Meg ilyeneket követtek el, hogy ami a bringa súlyát tartja vas, rá kellett csavarozni a vázra gyárilag 2 sima 6os kapupánt csavarral. A két csavar egymástól 3 centire van. Hajlik össze vissza. 8as elfér, fúrom fel, hadd fogja az acél csavar normálisan.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Tippre a 2000-es évek végétől, 2010-es évek elejétől már lehetett CAN a Suzukinál is, de ez tényleg csak tipp. Az biztos, hogy az európai gyártók jóval hamarabb kezdték használni.
Egyébként az Alfám is reklamál minden LED-ért, még azokért is, amik elvileg kompatibilisek, vagy "error free". Nem akartam mindenhez ellenállásokat beiktatni, főleg nem az első lámpákhoz, amikre csak egy vastag korbács megy egy darab stekkerrel, és a lámpatesten belül ágazik szét, ahol meg nincs is hely plusz dolgoknak. Maradt a halogén, még a DRL is, viszont minden emelt és/vagy fehérebb fényű.
Egyedül az ajtók alján a tócsavilágítás vált LED-essé (a hátsó féklámpákat és a helyzetjelzőt leszámítva, azok gyárilag olyanok), de ez ricambi originali.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
..egy kicsivel töb az mint "figyelő elektronika".
#66495tboldi:
Az a baj, h a piac tele van silány minőségű LED-ekkel. A Zasszony Splash-ében (csak a műszerfal és a kapcsolók LED-jei nem azok) minden Osram LED, nem is volt vele bajom mert nincs benne "figyelő elektronika". Az irányjelző vezérlésével gyűlt meg a bajom, építettem kettőt, mindkettő megdöglött, majd sikerült vennem néhány ezresért, azzal még komfort irányjelző is lett.
Az OFF autóval már szívás volt, ott sokat kellett cserélgetnem, főleg a statikus kanyarfény H7-esét. Ott ugye tudnia kell a dimmelést minden vibrálás nélkül. Az meg alap, h ne jelezzen hibát egyik sem. A nappali menetfény Osram itt is, de be kellett tennem előtéteket eléjük mert élküle hibát jelzet, sőt azok komoly hűtésükről is gondoskodnom kellett. Így a D1S xenon helyett, ködlámpa H11, kanyarfény és a DRL be került LED. Mindegyik teszi a dolgát hibátlanul.Joe
-
slett27
addikt
Igen, sajna pont ott vagy feljebb. Mondjuk általában a sima szívó benzinesek egyik autónál sem nyomatékosak alul.
Más. Próbáltam utána olvasni hogy a Suzuki miért hagyta ki az erős középkategóriát (Astra, Focus, Golf, Megane stb) de soha sehol nem találtam rá választ. Hiszen a legtöbb ember családos ember lesz előbb-utóbb, nagy rés ez a gyártónak régóta. Kombiról nem is beszélve. Egy SUV soha nem tud helyettesíteni egy kombit. Sőt, sokan váltanak SUV-ról kombira mert sokkal jobb a helykínálat főleg csomagtartó téren.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
De igen, baromi félelmetes....sajnos. Tesztelgetem. Már megvan a méretezés. Előre 15-ös felnik 185/55-el, hátra ugyan úgy R15 195/60-as tappancsokkal. Úgy stabilabb lesz nyomtávszélesítés nélkül.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
Qtya123
őstag
Apámnak attól ugrott, hogy alvázvédelmet csináltatott rajta...
De mondjuk nem volt zsákbamacska, megkérdezte és mondták neki, hogyha megcsináltatja, akkor nuku gari.Csak ez így maximális sz@rrágás, mert teljesen nonszensz, hogy mondjuk meghal a generátorod és azért nem garis, mert te alvázvédőztettél...
-
donbig
tag
Főleg vizes úton. Nem tudom mi a véleményetek, de esőben, vizes úton én borzasztónak találom az S-Cross lámpáit. Az első ilyen úton konkrétan kiálltam egy pihenőbe, hogy megnézzem működnek-e, annyira rossz volt vezetni.
Más: nektek nem rázkódik ki mindig a műszerfal és a szélvédő közé behelyezett Alis gumitömítés? Már annak aki használ ilyent.[ Szerkesztve ]
"Ember, most jövök ki a templomból!"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Biztonsági kamera
- XPEnology
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- További aktív témák...