- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Magyarított Android alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54688 üzenetére
Nézz meg egy másikat, és nyisd ki a motorháztetőt. Hasonlítsd össze belülről is. Remélem nem szállítási sérült darabod van. Bár sok mindent már nem tudsz tenni. A rétegmérő is segíthet ebben, mert a magyar biztos vastagabban fest. Csak miért sérülékenyebb mint a többi rész? Valamit kihagytak. A japók biztos nem. Ők egyforma vékonyra csinálják. Esteleg egy macska szeret rajta aludni, ahogy a többiek mondták.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54690 üzenetére
Most olyan vagy mint az egyszeri technikus. Csak kérdez, és kédez. Az egyik okos fönököm ilyenkor visszakérdez " és mit mértél?". Remélem érted. Van akinek nem lehet tanácsot adni, vagy nem tud mit kezdni vele. Remélem nincs harag. Csak gondolj bele egy picit.
-
eami
addikt
válasz mefistofeles #54692 üzenetére
szerintem nem volt semmi gond a kérdéseiddel...
-
laca891
aktív tag
válasz mefistofeles #54692 üzenetére
Ennek fólia lesz a vége...
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
beef
őstag
válasz mefistofeles #54733 üzenetére
Mert a lóerő önmagában nem sokat jelent, a fenti példában is 116 LE @ 6200 rpm, azaz elméletileg van 116 LE, csak épp abban a tartományban, amit a valós életben a tulajdonosok 2% sem használ.
[ Szerkesztve ]
-
PNP
őstag
válasz mefistofeles #54736 üzenetére
A gyártó szerint néhány deci a különbség, de nálad 2 liter.
-
nagyúr
válasz mefistofeles #54736 üzenetére
Értékesítő szerint atlag 2 decit(!) hoz fogyasztasban
-
beef
őstag
válasz mefistofeles #54741 üzenetére
2004-es Ignis és K14C (még épp nem hibrid) között is van bő 1L.
-
Moleman
addikt
válasz mefistofeles #54741 üzenetére
Nekem a 2016-os 1.2-es Swift városban normálisan 4.6, sietősen 4.8, városon kívül 100-zal 4.5, autópályán 120-130 között 5.2. Ez már a valós fogyasztás tankolás alapján, a fedélzeti fixen 3 decivel kevesebbet mutat.
Ezek alapján csak autópályán van előnye az újnak, pedig 100 kilóval könnyebb.
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54741 üzenetére
Pályán 4.6?
Ne tessék már viccelni, nekünk bőven 8 liter felett kajált pályán.
Ja, hogy te pályán is 70-es tempót mész, max 2000-es fordulattal? Akkor elhiszem.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #54758 üzenetére
Ma nyomtam egy BP - Szarvas - Gyula vonalat. 270km. Ilyen 110km átlagnál viszont alig forog 3000 rpm a kocsi. Szerintem 6 liternél többet nem is kér ilyenkor.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54768 üzenetére
Nem csak olvass, gondold is végig amit írtam Arra írtam hogy hazugság, hogy nem megy a swift elég sebesen, de egyrészt nem is neked írtam, másrészt mint kiderült csak cinizált a kolléga.
Na szóval. Meg fogsz lepődni, nem én hajtom a swiftet, hanem az amúgy elég nyugodt csajom, aki ésszel vezet, nem pörgeti, nem nyelezi, nem megy bele veszélyes manőverekbe, de még neki se sikerül többnyire országúti tartalommal megtöltve 5,2 alá vinni a fogyasztást. Ami engem nem zavar, nem fogyasztási negatív rekordokra akarunk hajtani, csak kicsit nehéz elképzelnem azt, hogy valaki teljesen átlagos használat során 4 literekkel jár. De tudod mit, neked elhiszem.
Az hogy mire lett kitalálva egy autó, elég merész kijelentés. Ugye egy családban ha egy autó van, akkor azzal megy a gyerekszállítás iskola, ovi, majd városban poroszkálva melóhelyre, azzal kell megcsinálni a hétvégi nagybevásárlást, azzal elmenni vidékre a rokonokhoz, talán pályázgatni az ország egyik végéből a másikba, meg azzal kell lemenni a sok cuccal a horvát tengerre. Na most ezt egyik kocsi se tudja tökéletesen. De kit érdekel mit gondol a jószág, a gazdája adja neki a zabot, tegye amit parancsol. És mielőtt ismét megkapom, van nekem is járművem, nem egyke a kis szűrke drágaság. És amit példaként az előbb írtam, nem az én napi rutinom. Csak egy átlagos magyar családé.
Hidd el, okosan végig gondolt döntés volt a swift, és hibátlanul teljesíti az össze rá mért feladatot.
Te konkrétan milyen adattal támasztottad alá a kijelentésed? Semmivel.
De én legalább ide tudom biggyeszteni [ezt].[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54777 üzenetére
Ezt a meghazudtolás dolgot azt gondolom kicsit túlliheged. Ha valaki nem hisz el egy állítást, akkor az lehazudozás, meghazudtolás szerinted. Jelentős fogalmi interferencia van közöttünk.
Én dobtam a linket, a mi autónk így fogyaszt, láthatod. Az hogy a tiéd nem ez a típus, nem hinném hogy literekben kifejezhető lenne a különbség. Az autónk eddigi átlaga 5,6 liter, de most hogy majd egyre kevesebb lesz benne a városi szakasz, úgy veszem észre pont azt az átlagot fogja hozni, amit a kb 80 másik ilyen típusnak az átlaga, vagyis 5,2 liter.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54829 üzenetére
Valami olyasmit beszéltek hogy az autók elé kirakott kis tájékoztatók amik a jellemzőket leírják, na ott ne reklámozzák hogy az üres kocsik 150K kedvezménnyel jönnek a gyárból, valószínűleg ők rendeltek már androidos utángyártott fejeket olcsóbban mint 150, de annyiba fog menni. Szóval lehet kérni fejjel is, de az nem gyári lesz, és olcsóbb mint a kedvezmény, de a különbözetet meg lenyelik sztem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54831 üzenetére
Volt már szerencsém kínai droidos fejhez. Igaz, nem suzukiba hanem subaruba raktuk, de minden tekintetben jobb volt mint a suzuki fullos feje. Ja és olcsóbb is, 3,5 éve hozta ismerős kínából, 83 pénz volt, úgy hogy elkerülte a szállítást, áfát, meg ő akkor kínában élt, belső piacról vette. Ezzel a mostani fejjel a suzuki jár jól, mert bolondbiztos, nem kell a hülye júzerek által elcseszett beállítások miatt szenvedniük, de amúgy ha valaki picit is ésszel kezeli, egy tökéletes fejet kaphat teljes mobilnet/wifi támogatással, nem kell többé az AA-val szopni, meg a korlátozott usb csatival kínlódni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #54837 üzenetére
Én sem, de ha nem lesz más, akkor megveszik azt is... Mondjuk a Swift esetében nem olyan dráma a tolatókamera hiánya. A Vitarába már nagyon kell, mert simán elütsz egy tolókocsis embert, olyan magasan van a hátsó szélvédő alsó éle.
Apropó: Akit érdekelne a Vitarám, az dobjon egy privátot.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ugri77
tag
válasz mefistofeles #54831 üzenetére
Kábelezés is hiányzik részben...utólag szerintem 150 ből nem megoldható , illetve garancia ugorhat ?
Árlista-
"*Audio nélküli felszereltség: smartphone kapcs. érintőképernyős és rádiós fejegység, navigációs antenna és kábel, tolatókamera és annak kábelezése, kihangosítómikrofon és a hozzátartozó kábel, valamint USB-csatlakozó nélküli változat. További részletekről érdeklődjön márkakereskedéseinknél!"[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #54845 üzenetére
Kis építésű autók esetében olyan sokat nem tesz hozzá, magas építésű, vagy hátul zárt autók esetében viszont nagyon hasznos, írnám, hogy elengedhetetlen. Amikor Transportert (teljesen zárt) vezettem akkor nagyon jól jött volna egy ilyen megoldás, sajnos akkor csak a tükrökre tudtam hagyatkozni. Swiftnél gyakorlatilag semmilyen segítségre nincs szükség, kicsi és könnyen körbe látható, de még egy kombi Astra is jól kezelhető kamera nélkül is. Egyébként van, aki kis autóval, kamera és/vagy csipogó segítségével sem tud parkolni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #54845 üzenetére
Én eddig akárhányszor próbáltam a kamerát, sosem ment jól, mindig bénán álltam be vele mindenhova. Tükörből tanultam meg tolatni, elég pontos is vagyok vele, szűk helyekre is be tudok állni hibátlanul, de kamerával egyszerűen képtelen vagyok. 🤷♂️
szerk.: Vitara, S-Cross, 10gen Civic - ezek voltak, amiket utoljára próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #54869 üzenetére
Vagy csak hűvösebb van.
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #54871 üzenetére
Ezzel én is egyetértek. Figyni kell majd rá.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54871 üzenetére
Pár hete nekünk is rinyált az egyik, felnyomtam a kért szintre, azóta is kussban van. Fujj bele, és ha pár nap múlva újra jelez, akkor gumishoz menj. Ha nem, akkor nyugi
De bocs, hátsót 2.6-ra ? az üresen nagyon soknak tűnik.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Kicsirics77
veterán
válasz mefistofeles #54869 üzenetére
Ne stresszelj, nekem is ez van éppen, kb 3 hetente vagy havonta jelez, olyankor nyomok bele egy kis air-t, ha lesz időm akkor meg gumis,vagy ha cseréltetem a nyárit majd télire akkor megnézetem, szerintem csavart szedtem össze valahol megint.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
nagyúr
válasz mefistofeles #54900 üzenetére
valaki brahiból leeresztette neked a parkolóban?
-
nagyúr
válasz mefistofeles #54902 üzenetére
Az túl egyértelmű. Így kétségek között hagyott egy hétre.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #54900 üzenetére
Előre elnézést kérek, nem szeretném ha bántásnak éreznéd. (és ne vedd magadra, általánosságban írom)
A TPMS rendszer bevezetése összefüggésben van azzal ami veled történt és a fizika óra ellógásával (vagy az ott tanultak feledésbe merülésével). Ezt a fizikai jelenséget használja ki az összes hőszivattyús rendszer, a hűtő a konyhában, a klíma és még sok más.
A megoldás neve p-T görbe, ha esik a hőmérséklet, esik a nyomás is gázok esetén. Ma reggel 9 fokot karmolt alulról a hőmérő, ellenben 2 hete még 25-öt felülről (kocsit mosni akartam csak nem engedte a család arcüreggyulladásba oltott hörghurutja ).
Látsz összefüggést? Nyugodtan fuss egy kört a kocsi körül, a többiben sem lesz rendben a nyomás. Én ugyanígy jártam, mindig a jobb hátsó kezdi el a cirkuszt, mert ... mert csak, nem tudom, Hartmann zónában fekszik vagy tűzér halad át alatta, esetleg a Föld szívcsakrája van rá "radioaktív" hatással vagy a csernoblili szarkofág repedezik, nem tudom, de le is tojom magasról. Minden szezonban amikor felteszem a szezonális abroncsokat, akkor beállítom a nyomást mind a 4-ben, hidegen terhelten, utána egész szezonban kushad a TPMS. Van egy un. riasztási szint, attól függően mire van beállítva a menüben és ha véletlenül valamelyik a szint alá esik, akkor bejelez. Ilyenkor az emberek körbe szaladnak és felfújják mind a 4-et ész nélkül ösztönből. Az egész rendszer helyettesíthető lenne némi odafigyeléssel és egy szeneslapáttal, amivel a fogalmatlan barmok fölé oda lehet állni a régi általános iskolai fizika tanárának és a megfelelő pillanatban egy jól irányzott tockossal tudtára lehet adni a nagyra nőtt lurkónak, hogy "elmondtam ezt is hőtanból, csak akkor sem figyeltél... ha csökken a hőmérséklet, akkor csökken a zárt térben a gáz nyomása is vele arányosan"[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #54905 üzenetére
"Nyugodtan fuss egy kört a kocsi körül, a többiben sem lesz rendben a nyomás."
Mi mond ezen ellent a fizikának? Jah hogy nem éri el a riasztási küszöböt ezért nem is tudsz róla...
Egyébiránt próbáld ki azt hogy mind a négyet ugyanarra az értékre állítod be ugyanazzal a mérővel, mutatok rá egy példát:Nem hibádzik valami a képen? És ez gyárilag ilyen volt, tehát a gyári elsőszerelésű abroncsokkal amint kihoztam a kereskedésből 2 km múlva már így mért, és ez azóta sem változott az elmúlt 2 évben... Szóval valószínűleg a többiben is gond van a nyomással, csak az átlag nem szokta mércsikélni a többit hanem kétségbeesetten felfújja mind a négyet a gyári értékre, így fel sem tűnik neki hogy a többiben is csak 2 bar körül van (amivel a tPMS még köszöni szépen jól el van), miközben hónapokkal korábban beállította mind a 4-et mondjuk 2,6-ra. Érted már miért merészeltem általánosítani? Érted már miért csak az az egy jelez be? A műszaki magyarázat még nincsen meg rá, csak találgatunk, de valószínűleg az van a legmesszebb a vevő egységtől.
Persze az is benne van a pakliban hogy valahol ereszt az az egy abroncsod, lehet a szelepnél tömítési hiba, lehet az oldafalnál, vagy egyszerűen csak van benne egy drót darab amit nem veszel észre. Ha még mindig gyanakszol/aggódsz miatta, akkor szereld le azt a kereket, mosd le szappanos vízzel és napfényben kezd el keresni benne az idegen tárgyat. A szelep eresztését szintén szappanos víz locsolásával meg lehet állapítani, locsolsz rá (majd töröld le róla azért, mégiscsak fémből készült, amit szeret a rozsda) és ha buborékozik, akkor meg van a hiba. Az oldalfalat ahol a felnivel találkozik a pereme szintén leöntöd szappanos vízzel és ha nagyon bubizik, akkor ott ereszt. Vagy C terv hogy az egész kereket víz alatt elkezded forgatni, bár ez biciklibelsővel egyszerű, autókerékkel még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #54928 üzenetére
Dehogyis! Épp ellenkezőleg, alig 2 hete vettük. Úgy alakult az élet, hogy mindhármunknak szüksége van saját autóra, apumé a WagonR+, anyumnak lett most ez a Lancia, én meg egy Honda Jazz-t nyúzok.
szerk.: Képekkel kiegészítve.
szerk. 2: Két japán szopóbenzin és egy olasz olajkályha.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz mefistofeles #54926 üzenetére
Nos igen...
Ez az utólagos gányolás, meg bontsd meg a vadiúj autódat... Hát nem tudom. Talán 100-200 ezerrel olcsóbb így az autó, de ez szerintem édeskevés. Ennyiért nem tudom, hogy ki lehet-e hozni egy normális fejegységet, tolatókamerát, antennákat és hangfalakat a szerelési díjjal együtt. Inkább nem, mint igen és ezekhez nyilván nem jár a gyári gari sem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
addikt
válasz mefistofeles #54926 üzenetére
A Suzuki Varga nem is adja így! Ők raknak bele kínai fejegységet! Szerintem követendő példa lehetne.
A hangszóró nem is baj, ha nincs benne, a gyári kartonpapír ultragàz, azt én kapásból cseréltem Hertz dieci szériára. A kábelek szerintem be vannak húzva, csak a Bosch fejegység nincs, mert ugye nincs microchip, mert kb mindent felvásárolt a konzol ipar,. szilícium bányászati nehézség lépett fel.[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
nagyúr
válasz mefistofeles #54934 üzenetére
Én is 150e Ft-ról hallottam.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #54974 üzenetére
Erre mondtam fentebb hogy én is olvastam, mégis mindenki a chip hiányra panaszkodik.
Az Asus videókarira 7 hetet kell várni, mert nincs chip, a gyerek PS5-ösét megrendeltem júliusban hogy karácsonyra ideérjen, most mégis az a Sony hivatalos álláspontja hogy ők mindent megtesznek, de egyelőre január...
Ketteskét szerettem volna meglepni egy új A72-vel, erre közölték hogy 3 hónap mire ideér... Gondolom lassan eveznek az indiaiak... biztosan nagyon köhögnek a covid-tól...Ez az egész egy nagy átverés, árat akartak emelni a chipgyártók (mert rajtuk kívül mindenki meglovagolta ezt a covid-19 hullámot) csak nem tudták mire fogni, hát most van mire.
A Suzuki pedig röhög a markába, meg úgy kb az összes autógyár, mégsincsen tele a sajtó a lukas műszerfalas bömbikkel meg merkádeszekkel... De még valahogyan a Dacia-ba is jut rádió meg az új Yaris Cross Hybridbe is jutott chip... Ki érti ezt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
zsolt19900
őstag
válasz mefistofeles #54998 üzenetére
kb. ugyan az lehet, mint a VW csoport ill. a PSA stb. stb. szóval nem újdonság ez ugye, csak Suzukiéknál még picit szokatlan az embereknek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KubanitoS
veterán
válasz mefistofeles #54998 üzenetére
Azt sem igazán értem, hogy miért kell Toyotákat, Suzuki emblémával árulni.
Valami olyasmi van, hogy az árult modellpalettának XY károsanyag kibocsájtási normán belül kötelező maradnia. A hybrideknek jobb ez az értékük és ha Suzuki emlémával árulnak egyes hybrideket akkor azzal a Suzuki is teljesíti a modellpalettájára vonatkozó szabályozást.A Toyota meg gondolom pénzt, illetve kooperációt kap cserébe.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
hemaka
nagyúr
válasz mefistofeles #54998 üzenetére
ezért:
Az EU-ban 2020-tól az autógyártóknak szén-dioxid-kibocsátás terén flottaszinten hozniuk kell a 95 gramm/kilométeres értéket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a benzinmotorral szerelt autóknak átlagban be kell érniük mintegy 4,1 liternyi üzemanyaggal, a dízeljárművek fogyasztása pedig nem lehet magasabb 3,6 liternél.
Mindegy további gramm 95 eurós bünti/kocsi.[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz mefistofeles #55003 üzenetére
Nem, mert a szabályozás kicsit elrugaszkodott a valóságtól, ezért van az, hogy az 1.2-es Swift is muszáj, hogy hibrid legyen, mert a szívóbenzinnel önmagában rosszabbul teljesítene, mint az Across. Ugyanis minél nehezebb az autó, annál megengedőbbek a határértékek. A hibridség meg megint előny, minél többet tud elektromosan menni (ami 0 literes fogyasztásnak felel meg...), annál jobbak lesznek a számok
Szerk.: ajánlott irodalom a témában
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #55073 üzenetére
Még szép, hiszen ahogyan az elmúlt 20 évet elnézed, az autósokról az utolsó utáni bőrt is le lehet húzni, csak véletlenül se kelljen kiszállnia belőle...
Évekig ingyen parkoltak, ingyen töltöttek, a teljesítményadó amit fizettek egy vicc volt, a KGFB dettó. Mostmár hogy terjed és megy a "ződvagyok" mellverés azóta hirtelen egy csomó előjogot elvettek tőlük. (hogy mennyire zöld egy elektromos autó, azt már néhányszor megénekeltem, megsúgom hogy annyira nem mint állítják persze tudna olyan öko lenni, de sajnos csak gömbtehenekkel tudnám modellezni )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
V.T.
aktív tag
válasz mefistofeles #55226 üzenetére
Vásárlás után 3 héttel kapott céges autót. Azóta ott áll a parkolóban a Swift. Ezért adja el. Tök normális nő.
Azért se akartuk kihagyni. Újat néztem de ugyan ez 5.08 Milla lenne. Köszi a tippeket akkor nézek valami utángyártottat.
Gyárit sehol sem találtam sajnos.[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
válasz mefistofeles #55230 üzenetére
Ajha. Ott nem néztem csak a Googleba.
Tényleg van ára. Fura hogy a Vitába olcsóbb és az is komplett cucc.
Átgondolom vagy valahol kellene rá valami kedvezmény hogy olcsóbb legyen. -
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55290 üzenetére
Mennyi? nebassz, ma vettem a kérdezett méretben Goodyear UG9+ szettet, 90 rongy volt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55296 üzenetére
Most próbálok visszaemlékezni, mennyiért vettem a 15colos felnit a téligumik alá, valamiért 10K körül emlékszem. De igaz, ez 2019-ben volt. És csiphiány van
De ha belegondolok, még a tpms szelepet is meg kellett vennem, 4db kínából, az is volt vagy 12 ezer a 4db.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55298 üzenetére
4db tpms szelep 12 ezer, 4db lemezfelni 50 ezer, 4db minőségi téligumi 90 ezer. Ez akárhogy számolom 152 ezer, ami jóval kedvezőbb mint a kedves Suzuki ajánlata, és jobb minőségű gumikat tartalmaz.
Lehet az UG-re mindent mondani, de azt azért nem hogy ilyenolyan.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55303 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se, hogy valakit is vásárlásra ösztönöztél. Leírtad hogy te mit vettél és mennyiért, én meg leírtam hogy szerintem mennyivel olcsóbban lehet jobbat is.
[TPMS] és mielőtt azt mondod hogy nem jó, akkor elárulom hogy jó
Bontóban? Szinte új autóhoz? Ugyan már, legyünk úriemberek! Használt gumit senki után nem veszünk fel, ki tudja, hány padka és túlmelegítés, szálszakadás lehet benne.
A gumiárak meg nyilvánosak, mindenki számára elérhetőek. Swiftre 2 éve Dunlopot vettem, most a saját francia lovam (citroen) alá pedig Goodyeart. Mert nekem nincs pénzem drága szettekre, én kénytelen vagyok magamnak összevásárolni. Biztos kényelmesebb bemenni és egyben megvenni, ahol fel is rakják, de nekem ekkora felárat nem ér meg, inkább egy kis utánajárás[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
JamesFinn
senior tag
válasz mefistofeles #55290 üzenetére
Én ugyan ezt a Szettet vettem, szintén márkakereskedőnél, nekem 47.500 huf volt darabja.
-
burgatshow
veterán
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #55305 üzenetére
S-Cross-ra ugyanaz mint Vitara-ra. Én most vettem (280-ért) és tökre értem az álláspontod, nekem is megérte a kényelem miatt, de nem szabad a Swift-hez mérni mert tök más gumi van rajta méretben.
A Vitara/S-Cross-on gyárilag a Yokohama BlueEarth télijét adják 215/60 R16-os méreten. Ennek a guminak darabja 37-40e forint. Ehhez még vedd hozzá a 4 db gyári lemezfelnit ami szintén megvan 15e Ft körül / db + a 4 db gyári TPMS szenzor szintén 15-16e Ft körül / db de ugye csak szettben lehet venni.
Szóval így összeadva tényleg ott vagy a 260-300e Ft között.
Természetesen tudom, hogy a gumin lehet spórolni vastagon ha az ember magának veszi és kicsit le tud adni az igényekből, de bármilyen más tisztes márkás gumi is ebben a méretben itt van.
De ahogy mondod: így kényelmes és tényleg 3-4 évre (az én futás teljesítményemmel) le van tudva téli/nyári gumi kérdéskör.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55305 üzenetére
Nem tartom magam szakértőnek. Nem azt mondtam hogy amit vettél az rossz, mert akkor szakértőnek tartanám magam. Azt mondtam hogy lehet venni olcsóbban jobbat.
De te biztos szakértő vagy, hiszen kijelented hogy az alis szelep az nem jó, valamint hogy ilyen-olyan gumi nem jó.
Légyszi, mutass már linket ami azt írja hogy a gyári suzuki szelep jobb, és a yoko gumi jobb mint amire hivatkoztam[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #55318 üzenetére
Én is megvettem a kocsival a szalonból a téli kerekeket azt kész. Engem is mindenki lehülyézett akkor, hogy alis szelep stb. Én még sosem rendeltem aliból, de ha nem jön meg akkor csak felmérgel. Ha megjön és teszem fel 1 rossz, ez akkor derül ki, ha már mennék vele télen, azesetben nem csak felmérgel, hanem szétbax az ideg. Akkor addig legyen felbakolva a kocsi míg nem jön meg egy másik? Ez mindig jól működött, nem kellett 5 meg 20 kilcsit menni vele, hogy észrevegye. Cserekor garázsból kiállva jó volt.
Mexy ez volt a másik, hogy rossz a yoko gumi. 17 telén felvitt a Kékesre, meg haza is hozott. Lefelé jövet este 5kor megtanítottak a helybeliek hogy kell menni Mátraházától Gyöngyösig, mert majd letoltak az útról. A többi 150 kilométeren a 40el menő alföldi vitézeket kerülgettem 80-90el mert szerintük csúszott az út. Bevallom eleinte féltem átmenni a 10 cm latyakon ami a nyomok közt volt, de a gumit nem rendítette meg. Annyira nem rossz ez a yoko, viszon az a jó, hogy olcsóbban jobbat is lehet venni. Nekem se ilyen lesz rajta következőleg.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #55495 üzenetére
Nem borít semmit, viheted máshova az nem befolyásolja a garit. Az mondjuk gáz, hogy november közepén benyögik a téli kerekekre, hogy sorry, addig meg rizikózz a fagyokban a nyárin
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #55497 üzenetére
Nem is értem én sem, gondolom ez egy 20 perces csekkelés lenne, nálunk kb egyből adtak időpontot, ennyi műveletre nincs idejük akkor kíváncsi vagyok a többi munkához hogy állnak hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Notebook hibák
- Programozás elméleti kérdések
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!