Hirdetés
Hirdetés
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #13399 üzenetére
volt egy széria ami borzasztó volt.... totalcaron olvastam népitéletben hogy leesett a szelepfedél takaró műanyagja, utána beesett a hűtőventilátorba, szépen elrendezve a dolgokat. Meg a műszerfal egyszerűen meghal, se kép, se hang, vagy ég az összes lámpa meg kiakadnak az órák.... épp mechanikailag/motornak nincs baja, de elektromos hibák tömkelege.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz meroly #13399 üzenetére
A klíma annyira nem izgat. De a két lufi nem lenne egy hátrány. Majd még elválik.
Doze: Én mikor megvettem a kocsit átnézettem. Egy 6e Ft futómű cuccon kívül semmit nem kellett csináltatni rajta (olajon, szűrökön stb kívül..)
1.5 év alatt 12000km mentünk vele. Aközben ezek lettek cserélve.
- Immobiliser elektronika
- Központi zár 2x is. Mikor eladtam már megint nem volt jó. A csomagtartót már zárni sem lehetett!
- Fojtószelep tisztítás
- Gyújtáskapcsoló csere
- Kerékagycsapágy
- Légzsákkábel
- Ismeretlen olajfolyás (magától ömlött órán-száján az olaj)
- Feszítőgörgő csere. Hiba nem javult meg.
- Magától kilyukadt a klíma hűtő
- Ismeretlen motorzajok melegenEz az amiről tudtam mikor eladtam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz meroly #13457 üzenetére
nyilvan az se mind1 hogy milyen allapotban van a motor... par elfelejtett olajcsere es maris jonnek a gondok. nem mindom, hogy ez van, de ha 5 km-ekre hasznalod mondjuk, akkor realis a fogyasztas.
mondjuk nalam a splash kevesebbet eszik, mint az ezres swift evett, mondjuk azt tapostam is, 5,7 korul voltam atlagba.
giigz: de az vegyes... neki meg csak varos.
[ Szerkesztve ]
-
-
dudika10
veterán
válasz meroly #13467 üzenetére
Mennyire rövidek azok az utak?
Egy 3 ajtós, 1.3-assal szoktam menni szinte mindig 2*20km-t, de én azért kínzom a gépet, és így van 6.5-es fogyasztásom nem túl jó gumikon (vegyesben nyáron hosszabb utakon 5.7 körül volt, de városon kívül végig 105km/h-val, ahol már azért pörög a motor).1.0-val nincs semmi tapasztalatom, de így nekem soknak tűnik.
Vagy az, hogy nyomom a gázt, az azt eredményezi, hogy hamar melegszik és így szívató hamarabb vesz vissza? Fene tudja.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
a_tesz
Korrektor
válasz meroly #16962 üzenetére
Tök sima Swift, ráadásul ahogy nézem, esztergomi gyártású, csak van rajta GTi optika (lökhárítók, hátsó lámpa). Nyugatra sok került ilyenből 1995 táján, de itthon is látni nem egyet. Ja, és a leírás nem valami pontos, mert ez 1.3-as, nem ezres, és nincs benne egyetlen alkatrész sem, ami '96 utáni lenne...
Szerk: '92 után Geo Metron is volt ilyen lámpa hátul.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Mercutio_
félisten
válasz meroly #17053 üzenetére
Az utolsó bekezdés azért eléggé reális.
"Mindez rejtett válságtünet Magyarországon, nem csak a szegénység bizonyítéka, de egyúttal azt is jelenti, hogy a magyar autósok nem számolnak bizonyos kockázatokkal.
Mennek míg beindul az autó, nem íratják át, mivel nem tartanak a következményektől, és nem a legegyszerűbb típusokat választják, hanem amiben ott a jobb élet illúziója, és megakad rajta a szomszédok szeme.
A magyar használtautó-vásárlók a pillanatnak élnek, nem tervezik a jövőt, mert nem hiszik, hogy egyszer jobb lesz."Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #17066 üzenetére
Alapvetően nem Merci-BMW-Audi háromszöggel van a baj, mert valójában tényleg azok igazából a nagybetűs AUTÓ-k
Nálunk felfogásbeli bajok vannak, ezek a 10+ éves használt prémium autók amik 3000-4000euro közt vannak kinn, szó szerint bontószökevények. Persze a beltere/külseje csilivili mindnek, de műszaki állapota konvergál nullához. 300,200+ fölötti futásnál olyan hibák jönnek ami nem filléres. Eszi az olajat/kompresszió már nem tökéletes, futómű bajos.... még sikítva de elmegy 50e km-t, de onnantól kb milliós tétel rendbe hozni műszakilag, kinn nem véletlen adnak már rajtuk túl. Anyagilag nem érdemes fenn tartani...
2 hete hétvégén voltam kinn olaszban... faterom munkatársa vett autót. E-mercédes, használtan 30.000 euro 2 éves, na azt megéri megvenni... de magyar hol fogja már megvenni? , rokonom 6 ezret futott a3 kombit vett 25e euróért.... na azok normális kategória, de áruk van.
A másik, hogy mind fapados, lefutott amit behoznak, 316-318 stb, a baj az, hogy a reális autó 1,5 millióért, 3-6 éves közép kategóriás autó lenne (vagy alatta), ezerszer rosszabb vétel a prémium 10+ éves autók, műszakilag csak egy pont (és annak költsége), de nincs benne semmi extra, de alap dolgokra kell gondolni: pl légkondi
Egyszerűen irreális az egész, pusztán azért mert a vérpistikének logó kell...
A suzukisokkal is ez baj, csak ők meg mind1 milyen áron autót akar, van 200e forintja és kell.... mikor rohadtul nem férne bele az autó fenntartása.
-
Kornel
veterán
válasz meroly #17069 üzenetére
pedig ezek vannak többségben.
van 150, esetleg maximum 180 ezer ft-ja, és még válogatni akar.
miből írja át?
miből szervizeli?
tekintve ennyiért egy rozsdaboglyát vesz csak.
gumira hol telik már?
aztán jönnek azzal, hogy műszakira kellene egy bontott fék, meg stb.
ilyen postokkal van tele a suzuki fb csoport, meg az utakon is ez látszik. -
Hego
tag
válasz meroly #17074 üzenetére
Mondanám, hogy igazad van, de sajnos nem pont így van.. A konstrukció az jó, csak sajnos 10-ből 9 el van használva. A jobb állapotú példányoknak meg kitartják az árát.. Persze eladni szinte lehetetlen annyiért, mert akkor már vesz valaki egy 'autót'.
Az meg hogy városban használni a legjobb? Háát, az én kocsim országúton érzi magát elemében.. Hármasban bőven 100 fölé lehet pörgetni szóval előzni nem nehéz.. A negyedik és ötödik sebességi fokozat pedig olyan hosszú, hogy 2-3 literrel kevesebbet eszik országúton mint városban. Más kérdés hogy 90 fölött olyan zaj van, hogy hosszú útra nem indulsz vele.. Viszont városba meg a hosszú negyedik miatt kényelmetlen használni.. 50 alatt szinte semmit se gyorsul, úgyhogy egy négysávos úton 40-60 közt haladni azt jelenti, hogy állandóan váltogatnod kell.. Vagy bevágnak eléd. És nem csak azért mert lassú vagy, hanem mer 'ó a fos szuzukit megelőzöm'Szóval én inkább azoknak ajánlanám akiknek kell egy autó, de nem akarnak sokat közlekedni vele. Azt viszont olcsón és úgy hogy ne kelljen attól félni, hogy nem indul..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
t1
addikt
válasz meroly #17078 üzenetére
Én évi szinten 15.000km-t használom ( 2000. 1.3 8V 3 ajtó + 1.0 váltó nem keveset hoz a dinamikában) , de bőven használható városon kívül is, napi szinten 30km főút + 6km várost nyomok le vele, igazából csak azért fogom lecserélni, mert született gyerek és nagyon macerás vele , van még egy 1.0 5 ajtósunk is, azzal szoktunk inkább menni ha gyerekkel kell, de ha az enyém el lesz adva akkor, az 1.0-val fogok dolgozni járni a nagyobb kocsi meg családi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz meroly #17080 üzenetére
Az 1.3-nak hosszabb a váltója mint az 1.0-nak, 100km/h = 2500 rpm 1.0 váltóval ez 3000rpm, váltáskor nem ejt annyit vissza, mindig kicsivel nagyobb fordulaton pörög a nyomatékhoz közelebb, közben a fogyasztása nem nő meg drasztikusan ( már ha megnő ) nem erőlködik a motor. Én 7 éve Swiftel járok, nyilván rengeteg hiányossága van, meg a mai világban amikor évente jelennek meg az újabbnál újabb modellek én is váltanék, de egyrészt nincs olyanra pénzem amit szeretnék, másrészt meg a kopó dolgokon kívül semmi váratlan kiadásom nem volt az elmúlt 125.000km alatt ami marha jó Aztán persze lassan jöhet a lakatolás mert rohad, de 14 év után bele fog férni .
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #17100 üzenetére
Elég idióta aki írta..
Azért azt is megírhatná, ha már Olasz dolomitok, akkor azért az a 68 Le, kb az 1. sebességi fokozatra elég, 15/20% emelkedőn... pláne a jóféle hosszú 1.3-as váltóval, 100 lovas Sx4 is behalt kettesben 2500f/p mellett.
Jó hogy ennyire hibátlan az autó, nekem fele ennyi idős és már ennyi Km van benne, elhiszem, hogy költségmentes. Tipikus hétvégi sofőr a szerző.
Nos a műszerfal: olyan letisztult hogy igénytelen... ezt előnynek felhozni? Mert a többi űrhajó , meredek. A fékek, normális minőségi betéttel+tárcsával elég kell legyen, az hogy nem tud vezetni, mert lejtőn tapossa a féket mint állat, arról nem tehet senki, nagyobb autónak is elmelegszik így a fékje.
11 órányi vezetés után, mind1 mit vezetsz.... hatalmas luxus autót, vagy Suzukit: összetörve szállsz ki belőle, nincs olyan ülés ami "kényelmes".
A végén meg tipikus hibát vét az író az eladásnál... még az első izzót is beleszámolja az eladási árba, hogy ő "mennyit" költött rá... de nem volt képe kiírni az árat "a legtöbb vevő csak mondta és mondta, hogy de 300, meg 350 ezerért milyen csodákat lehet kapni " hát akkor mennyiért hirdette meg? 500e?, bármennyire is jó autó a régi szuszkó 350e forintnál többet nem adnék érte.. a legfiatalabb is 11 éves
Egyedül amit reálisan lát, külföldön nagy divatja van a suzukinak... és nem vitara és társai a böszme kategóriában, hanem a kisautók. 4wd swiftek tömkelege (régi), ignisek, meg valami elképesztő mennyiségű SX4... német/olasz/osztrák teljesen mind1, valamiért szeretik, és köze sincs a "kisemberséghez", pláne akkor ha az E merci, meg az X6 is ott áll a garázsban
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz meroly #17198 üzenetére
Igen szokott. Tesóm szerint is normális, mert neki is szisszent a honda és a mazda is.
Nem teljesen értem, de leginkább talán nem is a szisszenés volt a gond, hanem hogy leállítva is jött a csövön a nafta, erre mondták, hogy nem normális, csak a letekerés után megszűnt.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz meroly #17291 üzenetére
Ha a kerék mellett(belül) van kiszakadva a gumiharang akkor az a kerékoldali gumiharang és nem a váltóoldali igaz? Mert bárdiba van ilyen,hogy kerék oldali/váltó oldali én kerék oldali rendeltem szerintem ez a helyes de jobb a biztonság megkerdezem azért
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Metal topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen