Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
lo Már volt egy sikeres gépház felújítás korábban [link] , most egy teljes méretű AT gépház került sorra.Egy IBM klón...
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
-
Filmekből és sorozatokból tréningezik az AI-modellt
it A Runway megállapodott a Lionsgate-tel, így utóbbi hozzáférést ad a startupnak a hatalmas filmes és tévés adatbázishoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F4ther
tag
Sziasztok.
Autós topikban már irtam ezzel kapcsolatban, de gondoltam írok ide is. Szóval az a helyzet, hogy feleségemmel vásároltunk 2020 Május vége / Április elején egy lágy hibrid vitarát. Semi gond nem volt, rendszeres szerviz, kíméletes használat, stb.. viszont Áprilisban megadta magát. Pályán leállt a motor, viz 100-on, hirtelen történt az egész nem is próbáltam újra indítani vagy elindulni. A suzuki assistance el is szállította a legközelebbi márkaszervízbe, meg minket is haza. Nem is gondoltam volna, hogy innen fognak kezdődni a további problémák.
Kiderült hogy, szerelő állítása szerint "becseppent a gyertya" - 45k km-en, és komplett motor, hűtőrendszer és turbó csere szükséges. (kb 2m ft alsó hangon) - ezzel még nincs is gond ha javítják persze. Első körben készpénzesként akarták javítani, kiderült hogy adminisztrációs hiba miatt nem került be a kiterjesztett garanciám a rendszerben (A meghibásodás 1 hónappal a gyártói gari lejárata után történt), de végül elkészült a diagnosztika, megítélték hogy garanciálisan javítható, a reál garant elfogadta a költséget és berendelték a suzukitól az alkatrészt.Igen ám, itt kezdődtek a bajok. A suzuki állítólag visszautasította a komplett motor beszállítását, mert már nincs érvényes gyártói garancia a gépjárműre, ezért alszerelvényt nem szállítanak le, csak alkatrészeket. A szervíz elkészítette újra az összeállítást, csak alkatrészekre, viszont úgy, hogy a szervíznek kell megépítenie a motort már 7m ft a költség, ezt a reál garant visszautasította. Ez történt június végén.
Azóta azon megy a rugózás a suzuki - reál garant - szervíz között, hogy hogy oldják meg a helyzetet, de nem történik semmi. Az autó szétszedve áll a szervízben, a szervíz és a suzuki írásban nem kommunikál semmit hiába tettem több felszólítást erre, mindenki a másikra mutogat miközben autóm az nincs.
Mélységesen csalódtam az eljárás módjukban a márkaszervíz és a suzuki ügyfél kezelésében, úgy gondolom hogy ez elképesztően rosz példa. Személy szerint soha többet nem akarok suzukit. 2 hét múlva megyek ügyvédhez beadatni a bírósági keresetet, mert már nem maradt más eszközöm sajnos..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen