Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ett

    aktív tag

    válasz a_tesz #5723 üzenetére

    Így van pontosan. Az 1.3-as bőven jó, nem ér az 1.5-ös annyivel többet mint amennyiért mérik. Ha meg vagányabb kell, akkor ott az 1.6. Érdekes ez a futómű dolog, kevésből annyival többet, mivel csak a felni más (létezik 16" és 17" átmérőjűvel is, hogy a magyar piacra melyik kerül, azt nem tudom most hirtelen), meg a lengéscsillapítók Monroe márkájúak. Illetve a lengőkar picit más, de csak azért, hogy elférjen a felni, meg ugye nem 4 csavaros a felfogatás, hanem 5.

    Volt egyébként több kisebb változtatás is az első széria óta, például audio gombok mindkét oldalon volt régen, most már csak bal oldalon, a gs-ben sem volt automata klíma, csak később vezették be, meg egyéb apróságok.
    Annál frissítésnél, amiről ti beszéltek nem csak a lámpa változott, hanem az első ködlámpa burkolata is picit (a széle kerek volt a réginek, az újnak szögletes), a felnije szögletesebb lett, a réginek íves volt picit a küllője, a gázpedál elektronikus lett, a régi bowdenes volt, aztán a csomagtér osztható lett, ami egy nagy baromság szerintem, ki is dobtam egyből a tálcát, hátul más a lökhárító felfogatása alul. Na meg még pár belsőteres változás történt, csak arra már nem emlékszem, mert nem vagyok belsőtér ellenőr.
    Szerintem a lámpa szebb lett, az a régi nekem nagyon nem tetszik, ennél az újnál csak a tolatólámpa kicsit kékes szürkés beütése nem jön be, de a többi szebb. Persze kinek hogy.

    csigi: Így már értem a dolgot, ez sem hajlik fel ha kinyitod az ajtót. Bár ez engem nem nagyon érdekel.

    [ Szerkesztve ]

    Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

Új hozzászólás Aktív témák