Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #637 üzenetére

    Az még rosszabb, ha iilyen helyzetben elvált az automata, mert akkor még nagyobbat változik a nyomaték ugye, tehát, ha finoman elpörgő kerekekkel mentél addig a kanyarban, akkor ha felvált az automata, nehezebb lesz megoldani a szituációt. :)

    A pezsgő színű jó lehet 2.1-ért, ha rendben van. Mindent összevetve az enyém is annyira jött ki, csak olyan konstrukcióban, hogy 2.7-et fizettem érte, de az előző tulaj költségére ki lett benne cserélve a kormányszervó motor és pumpa 140k értékben, kapott olajat, szűrőket, klímatisztítást, váltóolajat, pár db új izzót és teljes körű átvizsgálást, mindezt számlásan Seibikoban 100k értékben, kaptam hozzá 1 hetes számlás 4x4-es zsírúj Blizzak téli szettet 210k értékben, meg két db dashcam-et 100k étékben.

    Gázos Subarut ellenben sose nem vennék, nem látom benne a rációt, csak a gondot.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák