- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz Amartus #1050 üzenetére
Specializáld a bolygókat.Ahol sok az építhető generátor, az legyen energiatermelő, a bolygó legyen generator world spec-re állítva és építs energy gridet.
A lakhatáshoz, és az extra building slot miatt szükség szerint le szoktam rakni egy-két city districtet is ezeken a bolygókon, de minimalizálni kell lehetőség szerint.Amenitiest tartsd lehetőség szerint legalább zéró közelében vagy egy kis feleslegben.
A játék jelenlegi állapotában van pár központi bolygód amit lehetőség szerint érdemes ecumenopolisra,relic world-re, ring world-re cserélni, a többi meg nyersanyagtermeléssel foglalkozik és a felesleges népesség miután beteltek a munkalehetőségek elvándorol a fő bolygókra.EA: It's in the crate!
-
Drenadar
veterán
válasz Amartus #1050 üzenetére
Ne törekedj jó gazdaságra, lehetőleg ne termelj sok mindenből tartalékot/felesleget... Főleg az elején. Többet jelent, ha rámész arra amire akarsz fókuszálni.
Én kb mindig a technológia fejlődésre megyek rá, mert a tech hamar visszahozza, vagyis inkább stabilizálja a gazdaságot. Addig nekem sokszor nagyon mínuszban van mondjuk az energia. ( Ha nem haboruzol éppen, akkor energia nem is kell 🤣). Consumer goods ne menjen negatívba...Persze igen én az elején nem nagyon szoktam háborúzni, békés kis népként elvagyok.... Játékos ellen nem működne, ai ellen sokszor egy másik ai véd be.
-
Amartus
senior tag
+Drenadar
Elolvasva mind a két választ lehet, hogy eddig szerencsém volt. Próbálok mindig föderációt létrehozni, technológia-diplomácia vonalon szeretek mozogni, és emiatt nagyon nem derült ki számomra az írt specializáció előnye. A föderáció tagok fejlettsége miatt nem tűnt fel.
Tehát ha jól értelek titeket, akkor erőteljesen specializáljátok a lakott bolygóitokat, még a lakókerületek számát sem emelitek feleslegesen. Sarkosan fogalmazva, csak bányász, vagy csak élelem, vagy csak energia termelés folytassanak a bolygók. Én eddig a bányász- és kutatóbolygókat hajtottam, és egyensúlyra törekedtem a lakott bolygókon.Istenem, tele van csillagokkal...
-
Drenadar
veterán
válasz Amartus #1053 üzenetére
Feleslegesen semmit. Minek? minden erőforrásba kerül. (A játék elejéről beszélek, a közepe-vége felé már azért jó ha vannak erőforrásaid)
A federáció ad bónuszokat, de nem annyira durvákat hogy ne lásd, hogy hol tartasz.
És igen nagyon érdemes a bolygókat specializálni, de ha nagyon muszáj és úgy jön ki a lépés akkor építünk mást is főleg aminek semmi köze nincs semmihez, de a districteket nem szoktam keverni. (értelemszerüen, beépítem az összeset egy idő után, vagy ha nagyon kell energia, megfogom építeni egy bányabolygón).
bocsi ha zavaros, de nézd meg a bolygók specializálódásait, a policies-eket, és összeáll a kép. egyszerűen a bónuszok hatékonyabbak, ha nincs nagyon vegyítve a dolog. -
Giovan!
addikt
válasz Amartus #1053 üzenetére
Nekem általában a bolygóim kb. kétharmada alloyt termel, de mondjuk engem folyamatosan háborúra provokálnak a szomszédaim azzal, hogy képesek nem demokratikus kormányzatot működtetni, szóval kénytelen vagyok én "felszabadítani" az önkény markában senyvedő xenokat
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Amartus
senior tag
-
.:bld:.
csendes tag
válasz Amartus #1050 üzenetére
Rengeteg minden függ a játék beállításoktól. Mennyi lakható bolygó van, mennyi birodalom osztozik a galaxison, milyen nezézségi fokozaton játszol, stb. Elején, alapjáraton sztem mindig azt építs, amiből hiány van, ha megszorulsz valamivel használd a piacot. Később mehet nyugodtan a redevelop is: elbontani districteket, épületeket, és közép/végjátékban rámenni a specializált bolygókra.
-
Drenadar
veterán
válasz Amartus #1056 üzenetére
Az automata építést be se kapcsold. És igen eleinte, ahol a gazdaság nagyon törékeny stb csak akkor építek mást egy bolygóra ha nagyon nagyon muszáj. A fejlesztő épületeket is általában egy helyre teszem és ott mindegy mit termelek mert nem az fókuszált. Pl egy ringworld nagyon hasznos tud lenni 😅 csak kár hogy nerfelték azt is. De nem vészes.
A fejlesztő habitat sem rossz. Főleg hogy utóbbi időben a fejlesztő stationoket altalaban be sem építem (nyersanyag , energia a fenntartásért és röhejesen keveset adnak.)[ Szerkesztve ]
-
Amartus
senior tag
válasz Drenadar #1058 üzenetére
Félre érthetően írhattam.
Az automatikus építést úgy értettem, hogy a gyarmaton(lakott bolygón) nem építek automatikusan, ezekre értettem a "kiegyensúlyozott" építését a kerületeknek. Ezt kell átgondolnom és módosítanom az általatok írtaknak megfelelően.
Viszont "automatán" építem az építőhajokkal a bányákat, kutatólaborokat a galaxisban, illetve a felségterületemen.
Erre értettem, hogy nem automatán építed ezeket a bányabolygókat? Mert akkor ezt is át kell gondolnom. Úgy néz ki, hogy az eddigi koncepciók mind gyenge lábakon álltak.Istenem, tele van csillagokkal...
-
Drenadar
veterán
válasz Amartus #1059 üzenetére
Hát néha érdemes át gondolni hogy minek van értelme. Pl elég hamar elérsz mondjuk 300as fejlesztést. Most ha építész egy olyan stationt ami ad mondjuk kemény 3 akármilyen fejlesztési pontot akkor egy energiáért( fenntartás) kapsz kemény 1 % fejlesztést. Én inkább kihagyom és másra költöm. Ha nagyon nagyon kincs más és pont nem érdekel az energia vagy az építési 90 mineral akkor beépítem de általában van jobb dolga az építő hajónak.
Igazából a különbségek úgy jönnek elő ha multiban játszol valakivel. Most hétvégén pl lehet fogunk játszani. Ha gondolod tudsz csatlakozni.
-
.:bld:.
csendes tag
válasz Drenadar #1060 üzenetére
Igazából a különbségek úgy jönnek elő ha multiban játszol valakivel.
Mióta megint visszatértem a Starnet AI-hoz kénytelen vagyok kicsit rácáfolni. Szégyen vagy sem, de az előző meccsemben csúnyán elkalapáltak (captain). Pedig "úgy játszottam, mint soha", 4 construction ship várt a határoknál éberen figyelve ki hol terjeszkedik, ásványom sose volt, mert azonnal felhasználtam stb, maxira kiélezett és nagyon élvezetes run volt, kőkemény diplomáciával. Ilyen helyzetben mutatkozik meg a játék igazi szépsége, és derül fény az apróbb részletekre.
Egyébként a vanilla AI-t leszámítva (ami eleve rossz állapotban volt, és az új patchel még jobban romlott) a játék hosszú idő óta most van a legjobb állapotban, visszajöttek 2.0 előtti emlékek/élmények.
-
Dlite
tag
Sziasztok!
Ma délelőtt behúztam az alapjátékot. Látom elég sok DLC jött ki hozzá Egy kezdőnek melyiket/melyikeket érdemes megvenni. Már ha egyáltalán kell az elején.RTX2060 I5-9500
-
-vitya-
őstag
Huha :)
Plantoids Species Pack - csak a növények, faj, nem fontos
Leviathans - elég jó, a nagy dolgokat mindenki szereti
Utopia - ez tuti kell
Synthetic Dawn - robotok, faj, nem fontos
Humanoids Species Pack - sztem nem fontos
Apocalypse - ez jo
Distant Stars - ez is
Megacorps - alapvetoen kihagyhazo, de a fajos csomagok kozt a legjobb
Ancient Relics - ez tuti csomag
Lithoids Species Pack - csak faj, nem kell
Federations - egesz jo, lehet nagy osszeborulasokat csinalni
Necroids Species Pack - csak faj, nem fontos
Nemesis - kemkedesek, nemreg van meg, meg nincs eleg tapasztalatom, h jogosan velemenyezzem-=Витя=-
-
Dlite
tag
Igen Jól haladtam a fórummal tegnap. Most kicsit videózok a reggeli KV-nál - Bögre:Stellaris - azután felteszem az ajánlott DLC-ket. Meg olvastam egy MOD-ot (Starnet) ami sokkal élvezhetőbbé teszi a játékot, felhozza jó szintre az AI-t még azt megkeresem.
[ Szerkesztve ]
RTX2060 I5-9500
-
Dlite
tag
Megvettem a Distant Stars, Leviathans, Ancient Relics DLC-ket ( bár az Ancientnél hibát írt a STEAM, a launcherben látom. Lehet van előfeltétele?). Illetve feltettem a STARNET AI-t. Tegnap párszáz hozzászólással ezelőtt olvatam, hogy még egy patch-et ajánlottatok a STARNET mod-hoz. Ennek a nevét szeretném még megtudni.
[ Szerkesztve ]
RTX2060 I5-9500
-
Giovan!
addikt
Friendship patch a neve. Mondjuk azzal nem árt tisztában lenni, hogy még ezzel a patchel együtt is rendkívül tápos az AI (ez csak az agresszivitását csökkenti), szóval a nehézségi szint belövésénél az elején szerintem inkább a könnyebbek közt nézelődj, míg megszokod a játékot.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
-
warcat
veterán
Nincs most nagy akció Stellaris dlc-kre de azért bízom benne nem teljes áron veszegeted őket
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Dlite
tag
Na át is futottam. Következő DLC-k érkeztek így kora reggel: Utopia, Apocalyps, Nemesis, Humanoids, Necroids pack.
RTX2060 I5-9500
-
.:bld:.
csendes tag
Perfekt
Kb. 3 kategóriába sorolhatóak a DLC-k:
- expansion: Utopia, Apocalypse, Federations, Nemesis
- sztori pakk: Leviathans, Distant Stars, Ancient Relics
- race pakk: ez egyértelmű melyikek
- kakukktojás: MegacorpNagyjából úgy van, hogy az expansion-ök amik új alapmechanikákat adnak az alapjátékhoz, sztori pakkok az újrajátszást segítik nagyban elő, race pakk meg akkor kellhet igazán, ha ki akarod próbálni az adott fajt. A Megacorp-ban van egy kicsi mindenből, de alapvetően elsőre bőven kihagyható.
ps: sok sikert a Starnet AI ellen
[ Szerkesztve ]
-
Dlite
tag
Visszaolvasva a fórumot, egyszer előjött, hogy 20(30?) bolygó - gondolom itt a naprendszer értendő - sok az elején. Mennyi kb. az amit érdemes kezelni? 51/50-en vagyok. Sikerült úgy terjeszkedni, hogy bevédjek pár elosztó pontot. (ennek nem tudom a szakzsargonban a nevét) így van pár bolygó amit nem feltétlenül szükséges egyelőre a birodalomhoz csatolni.
RTX2060 I5-9500
-
-vitya-
őstag
Szerintem azon múlik csak, hogy te mennyit tudsz kezelni. Erősebb gazdaság a több rendszer/kolonizált bolygó, de mivel az automatika nem jól működik, az szab határt, hogy aki játszik mennyit tud élvezetesen felügyelni. Szerintem keresd meg a saját határodat, és maradj alatta kicsivel... (régen az admin cap határolt, de most már mióta lehet épülettel növelni, tényleg csak a játékélmény a határ)
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
Diopapa
addikt
-
Dlite
tag
Kis pihentetésként kezdtem a CK3-ban egy új mentést. 2 éves volt a lányom mikor meghaltam köszvényben. A 2 éves lányom örökölte a grófságot. Most 19 éves. Már miénk a szomszéd grófság. Hát ilyen jót még nem játszottam
RTX2060 I5-9500
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
warcat
veterán
válasz -vitya- #1095 üzenetére
Én kipróbáltam két új meta/mém buildet is már,
clone army origin, na ez egy grand admiral, scaling off, modok nélkül : le tudsz rusholni egy AI-t 2020 előtt
Void dwellers, democracy, merchant guilds és functional architecture: brutális gazdasági erő, aztán létrehozod a trade federationt és eláraszt a pénz+unity, onnantól kezdve meg már csak idő kérdése bármi más
Viszont mindkettőhöz érteni is kell ami pozitívum szerintem. (mit és mikor építs, kisebb-nagyobb trükkök stb)
EA: It's in the crate!
-
BoB
veterán
#################################################################
######################### VERSION 3.1.2 ###########################
#################################################################
######################
# Performance and Stability
######################
* Fixed a crash where releasing a vassal as a Clone Army could cause an invalid species.
######################
# Bugfixes
######################
* Fixed the Clone Army origin tooltip not having a matching ship upkeep reduction with their admirals. Also changed the bonus to scale in a cleaner way, the upkeep is now 5/10/20% based on the Army's decisions.
* The Genetic Crossroads special project will now abort if a species completes Synthetic Evolution before finishing it.
* Fixed habitability of planets that clone armies have abandoned through lack of clone vats being locked at 0% for them.
* Ancient Clone Vats can now only assemble Clone Soldier pops.
* Going into a food deficit when using the Catalytic Processing civic will now give a -50% production penalty to alloy production. This penalty is in line with the penalty non-catalytic empires suffer from a mineral deficit
* Fixed players being able to move their Science Ship to blow up systems using the “Elder One” event.
* Fixed exploit where AI acceptance from Eminent Diplomats tradition also applied to trade deals.
######################
# Known Issues
######################
* The penalty to alloy production from a food deficit in catalytic empires is not shown in the deficit tooltip.
* Mastercraft Inc. Civic does not change Artisans into Artificers on an Ecumenopolis.
* Some inconsistencies in the number of jobs exchanged by Foundry Station designation for empires with the Catalytic processing civic.
* It’s possible for the Nivlac species to be created without the Radiotrophic trait in certain instances.
* Party Aftermath event can create crossbreed species between caravaneers and an infertile clone pop.
* Shattered Ring World can turn into a planet due to takeover or devastation.
* Mechanical pops with a Decadent Lifestyle have no pop upkeep.
* Awakened Empires don't use traditions properly.
* Machine empires can spawn with the necrophage origin.You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Zsoca91
friss újonc
Sziasztok!
Nekem újonnan van egy problémám a flotta megerősítésével. Ha már nagy flották állnak rendelkezésre, akkor a flottamenedzserben szoktam kezelni őket, melyikbe milyen és mennyi hajó kerül.
Azonban amikor megtizedelik őket és rányomok a flotta megerősítésére, akkor a hajók ugyan legyártódnak, de nem olvadnak bele a flottába. Ott maradnak külön egy-egy hajóként.
Mit rontok el, esetleg tudja valaki?
Természetesen amikor legyártom az erősítést, akkor a flották nincsenek a gyáron helyileg és több állomásomon is vannak hajógyárak, de az elmúlt években nem volt ilyen probléma.Köszönöm!
Üdv,
Zsolt -
lev258
veterán
válasz Zsoca91 #1098 üzenetére
Nálam ilyenkor az szokott történni, hogy az újonnan legyártottak vagy elindulnak vagy "elveszetté" válnak és idővel felbukkannak a flotta mellett és becsatlakoznak. Ha viszont ez még nem zajlott le teljesen egy megerősítés után, és újabb megerősítést kér az ember ugyanazon flottára, akkor megzavarodik tőle a rendszer, akkor lesznek dokkban álló hajók.
pl. megerősítést kértél 2 elvesztett hajó miatt, de nem sokkal ezután még elveszítesz párat és ismét megerősítést kérsz, mielőtt az első kettő beolvadna a flottába
Lehet persze bug is, az utóbbi időben több dolgot is átszabtak és ez együtt jár problémákkal. Nekem a múltkor azzal szórakozott, hogy az egyik gyárnál sorba állított 3 hajót, a másiknál meg, ahol három gyáregység is van, csak 1-nek kezdett neki. Ha netán a távolság miatt csinálta, akkor sincs rendben.[ Szerkesztve ]
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Capricornus
aktív tag
Per aspera ad astra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- További aktív témák...