- Apple Watch
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_OldBoy_
tag
Azért az ellenetetlenítéstől ez messze van: xelnagán pl azt szoktam, hogy a main-en csinálom a spine-t és ahogy kész a natural lesétálok vele, így ezt a sétányi időt nyerném meg. T ellen 15 hatch-re megyek így ott nem tudnék sokkal előbb crawlert hozni, Z ellen amúgy se szokás, P ellen viszont segítene. A korai economy előnyt a metagame-ben már nem csak nagyon korai rush-al bűntetik hanem P például ezért csinálja a forge fast expet azokon a pályákon ahol lehet simcityzni a naturalt: ha zerg 15 hatchre megy akkor canonoz és bűntet, ha pool-hatch-et csinál akkor viszont előbb expel mint a zerg. Ezt csinálta MC Z ellen, azzal megtoldva hogy a build a korai 2 bázisos roach-ling allin ellen nagyon gyenge lenne, viszont az első GW után ő SG-et hoz, amivel le lehet védeni a támadást.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ahogy a canon rush-t úgy a hatch rush-t is nyilván meg lehetne fogni, szóval ez nem érv ellene, de tényleg erősen fake gyanús a dolog szóval egyelőre a semmit kerülgetjük
Szerk: itt az MC fele forgeFE-SG BO, P-nek Z ellen szerintem érdemes kipróbálni:
9 Pylon -> scout (rally 8th worker to natural entrance)
CB Nexus
13 Forge (rally 12th worker to pylon) (if you haven't found the zerg then -> scout )
CB Nexus x 2
Probes up to 17 (or 18 if you sent 2 scouts) then stop probes
Nexus
Gateway
Cannon
Gas (3 probes asap)
Pylon
Probe (if you are at 17)
Gas (3 probes asap)
Resume probes (at both nexus)
1 or 2 CB on probes
Cybercore (wall off)
Stargate
{Warpgate research ; Pylon ; Sentry ; (extra cannon) }
3 x Void ray (chronoboosted) then phoenix + stuff you can afford out of your gateways[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Úgy emlékszem Idra csak Shakurason cancel-ezte az expet. MC ezt a buildet csinálta Losira ellen is Testbugon, Losira gyors harmadikkal válaszolt rá.
Itt fent van az összes MLG replay (kivéve open bracket), érdemes belenézni.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Realradical #22054 üzenetére
Ezt most is meg tudod csinálni, hatch cancel a rámpa tetején és evo chamber a maradék creepen. Catz-től láttam már párszor: ha az evo-t kinyírják még a broodlingek is besegítenek a támadásban.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #22060 üzenetére
Az 1v1 szinte külön játék, a team game-ben tanultak csak egy részét tudod hasznosítani, másik része viszont nemhogy használ de káros. Minél nagyobb létszámú csapatban játszol, annál inkább elfedi a csapat a hiányosságaidat, amik viszont 1v1-ben azonnal előjönnek. Rosszkor drónozol vagy feleslegesen gyártasz egységet? Teamben a csapattársak kisegítenek, 1v1-ben game over. Supply blokk lettél 40 food alatt? Lehet hogy a meccsbe kerül. 4v4-ben ráadásul nem létszükséglet a scout, mivel elég vegyesek a seregek, és egyedül úgysem tudsz mindent counterezni, míg 1v1-ben ha rossz unitokat hozol véged. Bebuktad az egész sereged de elkaptál vele pár expet? Ez teamben simán hasznos lehet mert a többiek serege tartja a frontot míg a sajátod visszaépíted, aztán lesöpritek a gazdaságilag meggyengült ellenfelet. 1v1-ben viszont átsétál az ellenfél a bázisodra és véged.
Egy szint felett kénytelen vagy megtanulni BO-kat és felismerni az ellenfél BO-it, különben véged. Vagyis az, hogy teamben milyen ligában játszol semmit nem számít, ha az 1v1-et nem játszod, simán el kell fogadni hogy silver szinten vagy kevés játékkal.
Ha viszont elkezded csak az 1v1-et tolni, 50-100 meccs alatt sokkal többet érsz el, mint aki nem teamezett előtte egy évet, hiszen neked a mechanikád a team miatt már jobb. Ennyi meccs alatt rá lehet szerintem érezni a dinamikájára, a pályák adottságaira és törvényszerűségeire, a scoutolásra, és ha ezeket megérted és megtanulod ott találod magad 1v1-ben is ahol teamben. Ha pedig 1v1-ben megvan a rutin, azzal a meccseket is könnyebben tolod majd, ugyanúgy ahogy teamben, azzal a plusszal hogy nincs meg a random faktor ami a béna csapattársak miatt bukott meccseket jelenti. A másik nagy plusz, hogy az 1v1-ben tanultak viszont a team játékod is megdobják és még jobb leszel benne. Szóval szerintem fel a fejjel, ne görcsösen próbálkozz hanem játtsz ha érdekel, ha meg nem akkor teamezz tovább azt is nagyon lehet élvezni (én mostanában a team monobattle-kre vagyok ráakadva, katasztrófa de vicces is mellette).
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Nem tudom volt-e már itt, de én nem ismertem: banelingbbq, szénné röhögöm magam rajtuk
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ez így van, a team játék végtelen sok új lehetőséget nyit meg, ezért se nagyon lehet balancolni a játékot a teamplay-re. Ahogy írod, a ZvP ovi+felwarp vagy ZvT muta+medivac olyan trükkös kombók amihez képest az 1v1 tényleg egysíkúnak tűnhet. Viszont én a legjobb meccseimet kivétel nélkül 1v1-ben toltam, olyan meccseket amiknek emlékszem szinte minden mozdulatára, és amiknek a végén tényleg nagyon durva érzés volt mikor megláttam a gg-t. Ehhez képest a team játék olyan, mint amikor eszem egy menüt a mekiben, 5 perccel később pedig már arra sem emlékszem hogy mi volt az amit ettem, nemhogy az étel ízére és az érzésre amit kiváltott belőlem. Nem ítélem el egyiket vagy másikat, sőt legtöbbször én is team-ezem mert azt aztán tényleg szuper-lazán tudom játszani, de számomra az 1v1 a komolyabb része a játéknak a team pedig csak móka.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Day9 MLG osszefoglalo, 18:30-tol erdemes nezni, 10 percig rohog az Idra GG-n meg elemzi a reakciokat
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Az OP-ozásról röviden - ahogy írtátok is, a játékosok kb így látják - miközben a legfrissebb (májusi adatokkal bővített) helyzet ez.
Azt lehet látni, hogy a zerg metagame már bőven túlvan a deathball-on, sőt most protossnál van labda hogy lépjen valamit.
Race winrate maj/11 - T 51.4% Z 50.5% P 47.7% - azért ezek már igen kis különbségek - pláne a januári állapothoz képest.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
-
_OldBoy_
tag
válasz killerjohn #22363 üzenetére
Én évente 2-3x járok haza, 1200km. Szinte mindig éjszaka megyek hogy megússzam a dugókat, kb 10-12 óra alatt letekerem, így sokadikra már szinte fel se tűnik. Mikor először jöttem legalább 10x álltam meg, és a végén izomlázam volt
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Moon - Bomber masodik meccs
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #22725 üzenetére
Úgy-úgy, ez csak a verseny nyeremény. A top játékosoknál erre rájön még a fizetés, amit a csapattól kapnak, de amennyire követem az eseményeket a legtöbb pro a coaching-ból és streaming-ből él. A justin.tv-n szépen lehet keresni már 3-4k fix viewer-el is, lásd Destiny.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz concret_hp #22737 üzenetére
A legdrágább Idra 300$/óra , az átlag olyan 50$ körül van, de például decemvre már 15$-ért vállalja.
A streameléssel Destiny kb 3500$ keres havonta.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ha már itt tartunk én plat/dia protoss-t keresek ZvP gyakorlásra, messze a leggyengébb matchupom szóval rámférne pár meccs.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Tegnap toltunk két gyakorló ZvT-t princeps2-el , hát durván szét van esve a játékom. Kb egy hónapja nem játszottam 1v1-et és ez a legjobban a mikrómon látszik, össze vissza rohangáltak az egységeim az idő nagy részében Szerintem az a sebesség, amivel az ismert team map-okon tudok játszani túl gyors a kevésbé ismert 1v1 map-ekhez és teljesen összekavarok mindent a végére, control groupok, unitok, szaturáció, minden a feje tetejére állt de ez is jól mutatja hogy a team játék nagyon félrevisz, szóval ahogy lemegy a nyári őrület újra nekiülök az 1v1-nek.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Uh ma ocsemmel letoltunk 36 1v1 ladder meccset kb 12 ora jatek egyhuzamban, jojozik a szemem
mcwolf79, ha eleg infested terranod van akkor egyertelmuen a nexust / cc-t kell leszedni, ha nincs love nem er sokat a gyartoepulettel meg a supply-al.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Hétvégi SC2 maraton öcsémmel - 76 1v1 játék, fele-fele arányban P-vel és Z-vel, kb 50%-os win-rate, vasárnap estére már mid-diamond/low masters ellenfelek. Néha toltam én is P-vel de mivel teljesen fogalmatlan vagyok csak cheeseltem vele, nyertem proxy 2gw PvP-t de buktam 4GW-t Z ellen és egy PvP DT rush majdnem döntetlenre végződött. A ZvZ-m diamond ellen már igen kevés, míg plat szinten a kedvenc MU-m volt most folyamatosan bukom be a játékokat roach buildek ellen. ZvP-ben viszont jól ment a muta-ling, egészen addig, míg az utolsó meccsen az ellenfél vakon nem counterelte zealot-archonnal ZvT is viszonylag jól ment, a legfájóbb vereség az volt mikor mass blueflame begurult a main-emre mert rosszul sim-city-ztem. A végére majdnem sikerült kijátszanunk a kb 500 pontos bonus poolt
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz zuzu000 #23739 üzenetére
Cheese - http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Cheese
Nagy kockázattal járó korai build ami elsősorban a meglepetés erejére épít, ha az ellenfél lescoutolja és tudja hogyan kell reagálni rá, akkor szinte biztos a vereség, de ha rosszul reagál akkor könnyű / gyors győzelem. XelNagán pl PvP-ben van az ellenfél bázisánál egy sarok ahova ha leraksz egy pylon-t lentre az el tud látni fent 2 proxy GW-t. Még ha látja is a készülő GW-ket, ha probe-okkal akar ellene küzdeni akkor elvesztette a meccset.
Counter - Ez igazából a starcraft alapja, minden egységnek vannak erősségei és gyengéi, mint a kő-papír-olló játék. Pl. mass ling < blue flame ha azonos mennyiségű erőforrást költöttetek el. Van soft és hard counter, soft counter mikor egy egység erősebb ugyan mint a másik, de ha a másik számbeli fölényben van akkor még nincs veszve a meccs. Hard counter pl voidray vs ultra.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Upsz, kifelejtettem a legnagyobb pozitívumot - eddig legjobban a 2 raxtól féltem, most viszont az összes ZvT-t megnyertem ahol 2 rax-al nyitott az ellenfél: 13 hatch 15 pool - 1 spine és kb 6 drone amiből egy-kettővel az scv-t fókuszálom többivel a marine-okat surroundolom. A régebbi ladder mapok közül minden meccsen így nyitottak a terranok, volt hogy a bunker is elkészült de addigra a spine is meglett
Arra viszont kiváncsi lennék erre tudtok-e magyarázatott: A fent említett ZvP ahol a muta lingem a protoss vakon zealot archonnal counterelte: http://replayfu.com/download/SZ3qfm
Esélyem nem volt az összecsapásban ahogy kijött elolvadt a seregem. Én tudtam h GW+Templar tech-re megy, de eszembe nem jutott volna, hogy csak zealotot és archont vesz, mert nem láttam hogy scoutolna. Roboja és observere nem volt.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Ghoosty #23747 üzenetére
Tudom, ezért írtam hogy couterelte az én kompómat, de mindezt vakon tette anélkül hogy fogalma lett volna arról mire megyek
Olyan mintha tudta volna hogy ling-mutát fogok hozni. Nem is gyártott unitot, nem félt hogy mass roach-al bemegyek, egyszerűen felpróbozta magát, aztán vakon hozott egy rakás zealotot meg archont és attack-move-olt a bázisomra.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz killerjohn #23760 üzenetére
Igen az utolsó közös meccsünkön láttam Végül én is arra jutottam hogy nem valószínű h hackelt, meg amúgy is béna voltam hogy nem scoutoltam időben a pontos kompozíciót és nem dobtam le egy emergency roach warren-t még mid game-ben. Plusz baserace-re kellett volna mennem nem szabadott volna megetetnem az army-m vele, dehát ezek olyan tapasztalatok amiket a következő meccsbe már használni fogok
Ezzel együtt a kételkedés jogát fenntartom, ilyen nagy koppanásba még nem futottam bele. Rágugliztam, simán vannak olyan maphack-ek amikkel lehet lockolni a kamera pozíciót míg a fog of war-t bámulja az ember, meg olyan is ami kiírja hogy az ellenfél aktuálisan mit gyárt.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz killerjohn #23762 üzenetére
Én nyertem, te buktad
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Közben lejátszották a CodeS Júl elődöntőket, NesTea lelépte Hongun-t, Losira Byun-t, IM ZvZ házidöntő mester vs tanítvány
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
A pontos kalkulációt mondjuk nem írják (pl h mi számít 1 view-ernek, aki 1 percig nézi folyamatosan vagy aki 1 óráig) de a számok elég impresszívek - GSL Viewers Top 50 Million
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
"The following changes are being made to the ladder map pool when Season 3 begins on Tuesday, July 26:
1v1
Removed:
Scrap Station (2)
Slag Pits (4)
Delta Quadrant (4)
Metalopolis (4)Carried over:
Xel’Naga Caverns (2)
Backwater Gulch (4)
Shakuras Plateau (4)
Tal'Darim Altar LE (4)
The Shattered Temple (4)
Typhon Peaks (4)New:
Nerazim Crypt (4)
Searing Crater (4)
Antiga Shipyard (4)
Abyssal Caverns (4)"Örülök hogy kikerült Scrap Station Slag Pits és DQ, mind vétózva volt, de Meta-t nem értem, a close pos-t leszámítva az egyik legjobb map mindhárom MU-ra szerintem.
A carried over mapokat szeretem, az újakra meg kíváncsi vagyok
(4v4 removed - Megaton RIP )
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz _OldBoy_ #23797 üzenetére
No itt a hivatalos indoklás metalopolisra -
In Season 3, we’re introducing a number of changes to the map pool; we’re dropping some older maps, and adding a number of new ones. One of the more notable changes we’re making is the removal of Metalopolis. We realize that this is quite a popular map, and we wanted to discuss the reasons why we might make such a change and hopefully lay some of your concerns to rest. We also would like to point out that merely because a map has been removed from the pool, does not mean that it will never make a return in the future. Despite its flaws, Metalopolis has strong potential to be a map that returns in future ladder seasons.
Still, there are reasons why we decided to retire Metalopolis for now:
Metalopolis has been around for quite a long time, over a year including beta. We felt that taking it out of the rotation would make some room for variety in the map pool.
Metalopolis suffers balance issues when close spawn positions occur, but becomes too predictable when they are simply disabled. Close positions have been under a lot of discussion lately, and we’re definitely examining better options to allow for random spawn positions across the map pool without also creating too much predictability and vulnerability to proxy rushes.
Overall balance has also proven to be an issue on Metalopolis -- even factoring in close position spawn issues. It’s among the least balanced maps currently in the ladder pool, and along with Scrap Station (also being removed) and Tal’darim Altar, has a heavy (60%+) bias toward zerg at the highest levels of play.
If Metalopolis makes a return to the ladder pool in the future, it will likely receive some balance tinkering, much like that administered to Lost Temple which resulted in the creation of Shattered Temple. In the meantime, we hope that you enjoy the fresh maps that have been added to the ladder pool in Season 3.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz DarthPeeter #23809 üzenetére
DarthPeeter, vegyel fel, szivesen jatszom gyakorlo meccseket.
whitezo88, OK igy vilagos. En mostanaban szeretek favored ellen jatszani mert nem nyomaszt hogy nyernem kell, inkabb orulok hogy tanulhatok valamit. Even matchek sokszor farasztobbak ZvZ-ben például ki szoktam próbálni azt a taktikát amivel bevertek előzőleg és megnézem hogy a nálam jobb játékos hogy védi le.
Más, szerintem tegnap végleg végeztem a random team játékkal, arra jöttem rá hogy nettó ablakon kidobott idő. Fejlődni nem nagyon tudok tőle, viszont tele van idegesítő helyzetekkel amikre rájöttem hogy semmi szükségem. Legutóbb 2z rusholt be spine+12 ling, előtte meg az egyik ellenfél laggolta végig megállás nélkül a meccset.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz whitezo88 #23850 üzenetére
Nem tudom milyen szervereket és adatbázisokat használ a blizzard, de egy 8 és fél órás karbantartás az IT világban nem szokatlan, általában ha le kell állni akkor már beütemeznek olyan munkákat is amit kifelé nem kommunikálnak, például kicsit rendberakják az adatbázist vagy bővítik a szervereket. Persze ezt célszerű nem egyszerre hanem lépésről lépésre csinálni, hogy ha valami probléma van akkor tudják hogy hol keressék az okot.
A map poolról, ti downvote-oltok mapokat? Ha igen, melyik hármat fogjátok az S3-ban?
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
US ladderen láttam tagokat akik úgy tolják hogy 10-20 surrenddel kezdik a napot, hogy könnyű ellenfeleket kapjanak. Nem portré farmerek, simán csak nem szeretnek veszíteni. Blizzard írta, hogy idővel megpróbálják bűntetni az ilyen játékosokat is.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Na ahogy nézem az US streameket Searing Crater-t kipróbálás nélkül downvoteolni fogom: 4GW-hez még proxy pylon se kell P röhögve átsétál a natra. Gondolom mekkora "poén" lehet rajta 2Rax ellen játszani.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ez stílus kérdése, ki mit szeret: van aki makróban, van aki mikróban jobb. Én pl nem vagyok elég ügyes a unit szintű mikrózgatáshoz ezért nem való nekem a Protoss, viszont gyors vagyok és jól tudok multitaskingolni ezért passzol a Zerg. Rusholni csak ZvZ-ben szoktam, ZvT / ZvP-ben igen nagy kockázatnak tartom amiből könnyen olyan hátrányt lehet összeszedni amit már nem tudsz ledolgozni csak ha az ellenfél nagyot hibázik. A 2 Rax ellen amúgy sincs rush taktika, azt fast exppel kell levédeni.
A close spawning pozíció nem véletlenül van kivéve minden nagy liga MLG GSL NASL map pooljából, egyértelmű imbalance amiben kihívást nem nagyon lehet találni. Akkor lehet az erre épített rushokat levédeni ha az ellenfél elront valamit. Máshogy fogalmazva, ha ő mindent jól csinál akkor te hiába csinálsz mindent jól, nem lesz elég, ez pedig olyan szituáció amiben az ember az életben általánosan sem nagyon szeret kerülni.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Ghoosty #23876 üzenetére
A távoli spawn pozíciók nem zárják ki a rush-t, csak kockázatossabbá teszik. Épp ez lenne a lényeg, nagy kockázat - nagy nyereség. Ha viszont kis kockázat - nagy nyereség megcsinálni egy taktikát az egyértelmű hogy hiba, amit nyilván kihasznál az, akinek előnyt jelent - ezzel nincs baj - de minek fusson bele a pofonba önként az, aki a szopó oldalon áll. Ezt nem én találtam ki, pro-k mondják hogy tök felesleges pl close pos 2 rax levédést gyakorolni.
A makró gémet nem erőltetik. Persze hogy szórakoztatóbb azt nézni, mint az első pár GSL-t ahol folyamatos proxy rax, gw, starport, stb rushok mentek, de a makró játékot a prók választják mert egy hosszabb meccsen jobban kijön a skillbeli különbség. Minél több döntést kell hozni annál valószínűbb hogy a jobb játékos nyer. Ez persze nem a mi szintünkön van, hanem azon a szinten ahol már nüanszok döntenek a játékosok között.
killerjohn, a fotózásról is szívesen beszélgetek
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
-
_OldBoy_
tag
válasz killerjohn #23881 üzenetére
nem ps, kompról szépen lehet sirályokat fotózni. Obiparkról bővebben itt.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Ghoosty #23884 üzenetére
Fent írtam, nagy pályán is lehet rusholni, ha vállalod a proxyzás kozkázatát. Az első két évad GSL erről szólt, nem is volt túl izgalmas
A beépített supply depot-ok is az egyértelmű map-balance problémák miatt vannak, még a blizzard is elismerte félig-meddig a problémát azzal, hogy 2-ről 3 módosította a rámpa lefalazásához szükséges pylon-ok számot.
Az, hogy a mi szintünkön sikerül-e megfogni vagy sem egy close pos 2 raxot nagyon random, mert se én se az ellenfél nem mikrózik jól, annyin múlik, hogy melyikünk hibázik előbb. Lehet hogy úgy érzem, simán tudom fogni közben meg a nem én vagyok az ügyes hanem ő a béna
Magasabb szinten sokkal biztosabb a mikrójuk, nem misclickelnek, és itt jön az a szituáció amiben egyik játékos sem hibázik mégis egyikük nagy előnybe másik nagy hátrányba kerül.
A végével egyetértek, versenyeken tipikus hogy az esélytelenebb allinre megy, nagy kockázat, nagy haszon, de összességében fenntartom amit írtam - a close spawn pozíciók miatt vannak imba mapok, amiket nem a nézők kedvéért hanem a versenyzők egyenlő eséllyel való indulása miatt vesznek ki a szervezők.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Metalopolis
"In the MLG Revision of Metalopolis the starting spawns have been modified to prevent close ground distance spawns. One base all-in attacks were found to be too viable when players spawned in a close ground distance configuration. This led to games being imbalanced in certain race matchups, and exceptionally predictable in others. Many tournaments, not just MLG, use this revision in lieu of the official Blizzard Metalopolis."
forrás: TeamLiquid
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Visszatérve a map vétóra, nem csak a rush távolság miatt szoktak mapot vétózni. Aki pl nem szereti PvP-ben a kötelező 4GW-t annak érdemes vétózni azokat a mapokat ahol túl széles a rámpa és nem lehet 1 FF-el lezárni.
Érdekességképp itt van a GSL 1-4 map statisztikája vagy az NASL-é.
Minél kisebb a deviaton annál balanceosabb a map. Ez persze nem tartalmazza a spawn pozíció szerinti bontást, meta pl ZvT-ben Terrannak imba close pos-ban, Zergnek cross posban a könnyen védhető 3rd miatt.
Érdemes összehasonlítani a nagyobb értékeket és azt hogy ezek közül melyik van a mostani map poolban.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
-
_OldBoy_
tag
Megpróbálom olyan egyszerűen elmagyarázni amennyire csak tudom, hátha akkor átmegy a mondanivalóm:
Nem faji imbalanszról beszélek, hanem térkép - spawn pozíció okozta előnyökről. Ezt nem az ujjamból szopom, hanem statisztikák alapján mondom. Elfogadott, létező dolog, amire a nagy tornák a close spawn pozíció megszűntetésével reagáltak. A liquipédia nem véletlenül írja, bár ha az se győz meg akkor nem tudom mi az amit erre mondani lehet.
Sok sikert a 10 poolhoz, bár nem nagyon lesz benne részed. Mikor és hogyan scoutolsz Zerggel ahhoz, hogy ne vakon menj 10 poolra? Mikor tudod meg hogy close pozícióban vagytok? Ha megvan a 10 pool és nincs hatchery a naturalon, hogy véded ki a bunker falazást? Hány lárvád lesz lingekre? Ha mégsem jön ki hanem megcsinálja az OC-t hogy hozod be a gazdasági hátrányt? Komolyan várom a megfejtést ha már ennyire képben vagy, az okosabbtól tanulni sosem szégyen.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Nekem egy ZvP-m volt Nerazym Cript close pos, kaptam egy manner pylont, majd kiexpeltem mashova, aztan kaptam egy 4gw-t meg FF-et a rampamra, TT, ment is a map a levesbe, berakott Platba. Masodik meccsem ZvZ close pos shattered azt siman nyertem.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
US accoun is ZvP-vel kezdtem uj mapon, szinten manner pylon majd 4GW meg FF, szinten kikaptam de diaba rakott Abyssal Caverns -> leves.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Na eddig mindharom uj mapon ZvP mindharmon csunyan kikaptam TTQQ stb stb
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Hétvégén MLG Anaheim 2011 és GSL July döntő és az öcsém is jön hogy folytassuk a múlt hétvégi maratont Már felkészítettem az asszonyt hogy sokat nem fogok kommunikálni vele
Edit - itt vannak az MLG Open bracket nagyobb nevei mi lesz itt, OMG Szurkolok SixJax.Vibe-nak meg Vile.Hawk-nak hogy bejussanak a fő körbe.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen