Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Diopapa #55754 üzenetére

    Annyi köze van hogy a starfield elvileg egy tákolmány 20 éves motorral, ez meg egy messze nagyobb projekt eleve jobb motorral (példának KDC hasonló motorral van és az egyik legszebb játék számomra mai napig modokkal). Instance-nak semmi köze nincs a texturákhoz, fps-hez van az tény.
    Elvileg azt várnám el a star citizentől hogy messze ne is kelljen egy lapon említenem a starfieldel és azt hogy ne is kelljen moddolni. Azt várom hogy legyen a legszebb játék ami csak létezik. Nagyok az elvárásaim, már nem azt várom mint sok sok éve hanem többet de ezzel nem hiszem hogy egyedül vagyok.

    Szőrös
    Nincs textura betöltési hiba (korábban volt Intel kártyával), azaz mindent élesen látok, amiről beszélek hogy felemás a minőség. Akadás van néha azon túl teszem magam.
    Értem hogy a renderer egy threadet használ de akkor mi a fene zabálja meg a többit? Valamiért 100% proci használat van, mindegy hogy 36 szálon fut vagy letiltom ht-t és magokat 8-ra. Miközben fps nem válltozik szóval valami eszi de nem jövök rá hogy mi.
    Pár éve ugyan ez volt de az kétprocis rendszeren, ott megértem mert nem arra volt optimalizálva de ott csak huszonx szálat evett meg. Az furcsa hogy annak ellenére hogy maxra terheli a procit nem melegszik annyira mint tesztprogik alatt (60-70 fok 400w körül megy a proci), AVX-et is csak pár magra használ.
    Az a gond hogy így a játék mellet nem is tudok foglakozni mással. Olyasmi gyanúm van hogy talán a szerver így elosztja a felhasználók között a terhelést? Vagy hülyeség?
    Vulkannal annyi válltozott hogy egyenletesebb lett a teljesítmény, viszont crashel sokszor.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák