Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PoeDameron

    aktív tag

    válasz Nathan Boggs #31402 üzenetére

    :D Általában ott el vannak cseszve a játékok ilyen tekintetben, hogy a séta funkció az semmire nem használható, mert annyira lassú. Így marad a futás. Most készül egy túlélőjáték, a The Long Dark. Kanadában lezuhan a repülőnk és a hideg vadonban kell túlélnünk. Na most abban én ritkán futok.
    Hogy érték el nálam, hogy ne fussak?

    1. az alapsebesség az gyors lépés, nem hajtépően lassú, a futásban pedig kimerülök
    2. ha futok, sokkal több kalóriát fogyasztok, gyorsabban megéhezem, és ugye vadonban vagyunk
    3. sokkal hamarabb szomjazom meg
    4. messzebbről látnak meg a farkasok
    5. a fáradtság mutatóm is sokkal gyorsabban jelzi a krtiikus határt

    Bármiben elérem a kritikus szintet, a kondícióm 100-ról zuhanni kezd, amíg nem teszek ellene, és a vadonban sokszor nagyon nehéz tenni ellene, ezért az ember igyekszik az értékeit őrizgetni ameddig tudja, magyarán lassan mozog.

    És hogy érték el nálam, hogy mindennek ellenére mégis fussak, mint a barom?

    1. hogy az elején még sokáig nincs normális ruházatom, és -20 fokban gyorsan beköszönt a hipotermia :-DD

    Mindennek a lényege: be lehetne tenni a játékban egy rakat ilyen ösztönző cuccot, de valszeg nem érné meg a bonyolultsága a hatást, hogy normális emberként viselkedjünk. Mondjuk szerintem megérné, de a programozóik megvernének. :D

Új hozzászólás Aktív témák