Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz kekeeci #3147 üzenetére

    Egyébként van egy olyan módszer, amivel ki lehet küszöbölni a memóriahiányt, vagyis mindenesetre elodázhatjuk. És szerintem én épp emiatt nem kapok annyi CTD-t, mint mások. Ez pedig a virtuális memória.

    Ezt másképp kezeli a 32 bites motor, mint a Ram-ot. Esetleg ezt ki is lehet próbálni. Alaphelyzetben a Windows maga határozza meg, mennyi legyen, én ezt minden Windows újratelepítésnél manuálisan állítom be.

    Nálam a C meghajtón 2000-10000 MB érték szokott lenni. Az itthoni PC-n lévő Win 10-nél alaphelyzetben 1000-1500 MB-ot használ a HDD-ből autómatikus beállításon (Itthoni PC-n nem játszok és el is felejtettem beállítani manuálisra, amit most meg is tettem :) ), de ha fut a Stalker, tuti sokkal többet vesz igénybe. A meglátásom az, hogy ha nem manuálisan van beállítva a méret, a win-t nem kényszeríti a Stalker, hogy virtuális memóriát használjon fel és ezért kaphatunk rövid idő után CTD-t, miután elfogy a RAM. Viszont ha meg van adva egy bizonyos összeg, azt szépen fel is használja a Stalker.

    Erre jó példa volt a Halott Város része, ahol ha jól emlékszek, többen írták, hogy lépésenként kaptak CTD-t, meg amikor kitört a harc, akkor is. Én simán végigvittem ezt a részt CTD nélkül és lehet, hogy pont ezért, mert volt manuális virtuális memória beállítva.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Új hozzászólás Aktív témák