Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Satariaaa

    tag

    Sziasztok!

    Az elmúlt hetekben ugrottam fejest a Spintires világában. Eddig mindenre rájöttem, ám a mostani feladatomnál elakadtam! Leszedegettem modokat a játékhoz, jó nagy káosz is lett belőle, ám a minap úgy döntöttem, hogy csinálok magamnak egy rendes, tisztességes "jármű-packet". A működő járművekből kidobáltam, ami nem kell (voltak például, számomra, gusztustalan wheelsetek, értelmetlen felépítmények, stb), megírtam magyar nyelven, ami nem volt magyar, hogy rendesen megjelenjen (extra felépítmények, kiegészítők), valamint elkezdtem kijavítani a hibákat. Nah itt az utolsónál akadtam el, szám szerint három dologban. Túlélhető mindegyik, de mint mondtam, szeretnék egy rendes teherautó csomagot és ilyet nem hagynék benne!
    Az első probléma forrás az M35A2 teher.
    Mikor berakom egy játékba, akkor a képen látható módon kezd:

    Látjátok a futóművet? Ül a cucc, mint valami street tuning verda.
    Ha rányomok, akkor meg, mint a gumilabda, felpattan. Az esetek 80%-ban persze fejjel lefelé landol.


    Ezt esetleg lehet valahogy orvosolni? Valami kis módosítás kellene neki az egyik fájlban, ebben biztos vagyok és semmi baja nem lenne, csak nem tudom melyikben kellene turkálni. Természetesen utánajártam és egy mukkot nem írnak róla sehol. Megéri vele szarakodni, mert egy baromi jó autó, nekem nagyon bejön.
    A hangjával is van egy kis baj, mindössze az indítási hang, mintha rövid lenne a kelleténél. Ezt is orvosoltam és csináltam neki egy bitang jó hangot. Felülírtam az eredetit, akkor meg semmi hang nincs. Ennek utánanéztem, elvileg csak így kell eljárni, de persze ott működik, itt nem... Szóval arra is kellene valami okosság. A többi hibáját és a nyelvi fordítást megcsináltam. Kövi...

    A második baj már tényleg nyűansz. A frankó kis kék Krazom így kezd:

    A levegőben. Ha rányomok gond nélkül lepottyan, de igen idiótán fest a dolog, ezt is javítanám, ha lehet.

    És így ennyi lenne a nyomorom. Minden más hibát kijavítottam már, még a menüben is rendesen írja a kocsik neveit, nem ilyen ákom bákom témában. Az összes jármű esetében kipróbáltam más verziókat is. Vagy ugyan ilyen, vagy el sem indul (inkább az utóbbi, tehát ez nem opció).

    Apropó menü. Nah ott is van egy picur zűr. A kocsik képe fekete, ám ha ráviszem a kurzort, azonnal látható. Szívem szerint ezt is javítanám, rend a lelke mindennek.


    Ötletek ezen hibák orvosolására? Mindennek próbáltam utánanézni, de semmi infóra nem leltem, illetve, amire igen, azt már kipróbáltam, ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valaki jobban benne van a buliban! :)
    Előre is nagyon köszönöm nektek és jó Spintires kalandokat mindenkinek!
    Én most fogom elkezdeni (másodszorra) az Abandoned Mines pályát. :) Elleszek. Majd lövök képeket! :))

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1689 üzenetére

    Szia!

    Nekem nem megy a szerkesztő és egy épkézláb leírást sem találtam, hogy hogyan mehetne...
    A jármű javításokat és a fordításokat xml-be csináltam!

    A térképet meg úgy értettem, hogy játszom rajta, nem én csinálom! Csinálnám én csak ugye a szerkesztőt nekem nem sikerült megvarázsolnom! Egyelőre örülök, hogy ez a mostani verzió megy rendesen és az autók is szépen rendbe lesznek! Bár a felsorolt hibákat még ki kellene javítani valahogy és akkor aztán teljes a kép! :DD

    A moddolt térképek közül ez az Abandoned Mines a legjobb szerintem, bár abszurd a hosszúsága.
    Nem is lenne ezzel gond, ha lenne még egy benzinkút, mert ott nem a fa szállítása a gond, hanem az utánpótlás. A többi pálya meg csöves szar, szebben nem tudom mondani.
    Leszedtem egyet, hidat kellett építeni. Meg voltak a pillérek, csak be kellet tenni a rönköket. Csorgott a nyálam, imádom az ilyet. Megcsinálom a cuccost, kiválasztom a másik kocsit, odamegyek vele a hídhoz, majd látom, hogy a rönkök, mik eleve ott voltak a híd mellett és amiket a helyükre tettem, ott hevernek eredeti helyükön a földön... Anyáááád....

    Következő pályába is beleöltem X órát, mire kiderült, hogy hibás és nem lehet a rönköket felpakolni, mert fák vannak a kijelölt zónában és nem tudsz beállni...

    Nevetséges...

    Ezekhez például szívesen hozzányúlnék, mert baromi jó térképek lennének, ha nem lett volna ekkora ökör, aki csinálta... Értelmét nem látom az ilyennek...

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1691 üzenetére

    No de hol van maga a szerkesztő a játékban? Mert nekem tuti, hogy nincs! Tény, hogy nem eredeti a cucc (még, mert meg fogom venni, bár most olvastam ezt a Spintires 2 féle balhét, lehet várok vele), lehet ez a baj? 23.10.15-ös amúgy. Ez volt az egyetlen, amibe be tudok rendesen modokat rakni. Más verzió nem játszik...
    Amúgy a teherautós bajaimra tudsz megoldást?

    Pálya gondok, észrevételek nálam (talán segít mapkészítőknek):
    Előre bocsátom, az összes map az én játékverziómhoz való, tehát a hibáknak kicsi az esélye, hogy verziószám eltérés miatt vannak...

    Abandoned Mines: Isteni és csodaszép. Az abszolút király nekem a modolt pályák között... Nincs rajta bug, de... Én mindenképp tettem volna a középső nagy bányához egy benyakutat és, ha bele tudnék szerkeszteni, akkor tennék is. Ökörség, hogy csak egy van. Vágni nem lehet sehol, végig kell mászni a pályán. Ezzel semmi gond, ez a sava borsa, de van az a pont, amikor ez már át tud esni a ló túlsó felére és szerintem itt át is esik... Nagyon csúnyán! Mivel az út szaródik és meg is maradnak a hibák, borzasztóan fel tudja őrölni az embert az, ha kell háromnegyed nap egyetlen adag fa szállításához (ráadásul még kell fordulni vagy 6 kanyart és az autó egyre lassabb a rossz úton, ami a folyamatos üzemanyag-szállítás is tovább ront). Nem sokkal lett volna egyszerűbb, ha van még egy kút középen, de kiszámíthatóbb. Szóval ez a pálya lenne a best, ha nem nem szállt volna ez a költő agya. Kár érte...

    Ust-Kut: Baromira tetszett ez is, a városos rész, a hatalmas viadukt, a nem túl rázós terep. Egy bányás pálya után jóleső levezetés. Ám, mikor mindent előkészítettem és nekiindultam a rönklerakathoz, amiből csak egy van és a rakodási zóna tele van rakva farönkökkel, amitől nem tudsz beállni, akkor isten igazából pár napra le is tettem a játékot. Szemétség. Nem kevés idő ment el a felderítéssel, a felszereléssel, az előkészítéssel. Tudni kell rólam, hogy nem hardcoreba játszom, de ettől még soha, de soha nem mentek vissza autót garázsba. Ezzel a mentalitással érthető, hogy hiányolom a kutat a bányákról nem? :D Szóval ez a pálya (is) kuka...

    Agricultural: A legdurvább terep, amit eddig láttam, nagyon oda voltam érte. Ezen van, amit mondtam, a nagy hídépítős csalódás. Mondjuk el lehet menni mellette, szóval nem nagy cucc. Fent a pálya tetejét van egy garázs, amiről kiderült, hogy a folyó túloldalán van, amin le van szakadva a híd. Folyón átmenni nem opció, max tengeralattjáró moddal. Két verziója van, 1-leszakadt híd: oda még csak-csak, de vissza szerintem sehogy, 2-visszapakolós híd: itt betonlapokat kell lerakni, ami gondolom ugyan úgy "visszateleportál" a helyére egy idő után, mint a rönk. Kipróbálni ezt nem tudtam, mert semmi nem volt képes megfogni a betontáblát. Itt is elment az életemből értelmetlenül pár óra, miután a billentyűzetet szét tudnám verni az alkotó fején, ugyan is én komplett taktikát építettem ki és mentem oda alkalmas felépítményekkel, full értelmetlenül. Kommentekben megtaláltam, hogy valahol a készítő írta, hogy "jah hát oda nem lehet átmenni". :Y Kezdhetted volna ezzel is, amúgy meg ha nem lehet odamenni, minek van ott garázs? Ez nem a NeedforSpeed, itt nem 10 sec alatt érek oda és ezt hajlamosak a mapkészítők elfeledni ahogy látom... Szóval isteni, meg jó, meg minden, de úgy ahogy van használhatatlan... :W

    Autumn: Megtetszett nagyon a vasúti átkelős kezdés, de valahogy nem kötött le ez a map engem. Jellegtelen szerintem. Semmilyen... Nem tudok többet mondani. Felpakolós, hídépítős, benzinkutas bugokról nem tudok, mert nem mentem sokat rajta.

    Green Plaints: Nah ez a másik fele a bányásnak. Hát ez meseszép, ez is. Extrém vékonyka, hegyoldali utakkal, szép tájak. Igaz a pálya közepe, ami majdnem a felét kiteszi, használhatatlan, mert egy mocsár az egész, ösvény nélkül, de ettől függetlenül tetszett :D . Csak felderítést végeztem rajta, hibába nem futottam bele. Végigcsinálós lesz mindenképp! :C

    Forgotten City: Semeddig sem jutottam rajta. Garázsos kezdés, felszerelkezésnél látom, hogy több dolog nem opció, például a garage és az utility cart, amiket egyértelműen a pálya rontott el (berakás és kivétel előtt-után is ott vannak a pótok, csak mikor a map bekerül, akkor nem). Rövid volt a karrier. :(

    Aztán hirtelen ennyi. Majd még próbálgatok, remélem nagyobb sikerekkel...

  • Satariaaa

    tag

    OOO és azt nem is mondtam, hogy a bányás pályán, a rönklerakathoz, felvittem utility cartokat, teli üzemanyaggal. Kettőt. Két teherautóval elintéztem az első szállítási pontot egy kanyarban, mire felmentem az a két pótkocsi is kámforrá vált, mint a hídnak lerakott rönk. Ha valami akkor ez volt oltári nagy szemétség, mert ott is erre volt építve a taktika...
    Ez speciel a büdös életbe nem fogom ebben a játékban megérteni, hogy ha egyszer amortizálható a pálya, ami meg is marad, a rönköknek, utánfutóknak miért kell eltűnniük? Hát könyörgöm!!! Az életben sem hiszem, hogy nem építenek valamiféle pontonhidat egy folyami átkeléshez, ha erre lehetőség van... És ugye a játék neve mellett ott díszeleg a "szimulátor" szó... Hát ööööö... :C :C :C (szarkasztikus taps)

  • Satariaaa

    tag

    válasz pokers #1696 üzenetére

    Szia!

    A Russian taiga volt a következő kiszemeltem. Meglesem mindenképp!
    Majd írok, hogy milyen volt. :)

  • Satariaaa

    tag

    Kis segítséget szeretnék kérni! Van pár mod, autók, amik nagyon tetszenek, de a becsomagolt fájlban látom, hogy rengeteg dolog van mappa nélkül. Azokat hova kell rakni? Azok a cuccok, amik működnek, azoknál egy darab fájl nincs, ami nem mappában van. Verziószámban is stimmel a letöltött cucc, de nem látszik a játékban, ha bemásolom. Hogyan lehet azokat a járműveket életre hívni? Előre is köszi!

  • Satariaaa

    tag

    Sikerült végre működésre bírnom a 1070-es szörnyet. Elképesztő a felszereltsége. Hamarosan tesztelem is valami hosszú úttal. Akkora rönkpót van hozzá, hogy rosszul lettem, mikor megláttam :D
    A fordítás már kész is. Mellékelek egy kis "elötte-utána" képet.

    Fordítás előtt. Van ám, baj rendesen...

    Így már azért világosabb :))

    Amúgy javítottam is pár dolgot, ami szúrta a szemem. Nekem pl a "sárga villogóra", nem a "további megvilágítás", hanem a "megkülönböztető jelzés" jut eszembe. Meg szerintem a daru támasztékát sem "horgonynak" hívják, hanem "támasztólábnak". Ilyeneket kicseréltem. Szerintem fillingesebb sokkal :K
    Vélemények?

  • Satariaaa

    tag

    válasz roby71 #1706 üzenetére

    Szia!

    Ez a verzió nem jó. Próbáltam. Vannak hozzá pótok, illetve két kamion van a csomagban, ez és egy piros. Nálam ugyan úgy jelent meg, ahogy nálad. Csak a kamion, a piros sehol, pótok sehol. Van egy másik. Oshkosh HET M1070 global a zip fájl neve és terepszínű! A fájlnév mindegy is, a terepszínűn a hangsúly (tehát nem egyszínű, hanem katonai kamuflázs). Azt töltsd le, mert rendesen működik és zsúfolásig van kiegészítőkkel. Én magyarítást is csináltam hozzá. Ezt keresd:

    A daruja nagyon hitványul néz ki és a fizikája sem perfekt, attól ne ijedj meg (de működik). A készítő dolgozik rajta. Utánanéztem fórumokon!

    Egyébként, ahogy olvasom, hogy mennyi zűr van az eredetivel és mennyi cucc nem megy, lehet leteszek a vásárlásról. Izgat ugyan a multi, de meg nem halok érte, a jelenlegi verzióban pedig benne van már vagy 25 mod autó, mindegyik javított, működik, hibátlan. Még a menüben a fekete kocka megjelenést is orvosoltam, ráadásul minden moddolt autónak elkészítettem a magyarítását. A gyári magyar szövegeket is megváltoztattam néhol, ahol nem tetszett, illetve a felépítmények szövegei is magyarok (daruk, markolók, stb). Moddolt autóknál, ahol nem volt, mondjuk hosszú rönkpótkocsi, de szerettem volna, oda hozzáraktam. Még arra is rájöttem, hogy hogyan cseréljek le egy pályán gyári autókat, moddoltra. Nem, nem felülírom a gyári autót a moddoltal, hanem a pályához hozzárendelt autót változtatom meg, a gyáriak felülírása, cseréje nélkül! Ha ezekben lekorlátoz a megvásárolt játék, akkor elég valószínű, hogy ebből nem lesz biznisz...
    Így néz ki a játék nálam:



    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz roby71 #1721 üzenetére

    Igazán nincs mit! Egyébként, szerény véleményem szerint, messze az egyik legjobb mod az pont ez az M1070-es! Hatalmas felszereltség, iszonyat méretű pótok, apró részletek (gázadásnál remeg visszapillantó, a motorház, ami ki is nyitható, az ajtókkal együtt), a hosszú trélereknek a kerekei is fordulnak, a kamion hátsó tengelye is és a fizika! Ennél az autónál éreztem először, hogy rakománnyal teli pót van mögötte, amitől nem csak lassabb lesz, hanem lejtőnek lefele, állóra fékezett kerekekkel picit tovább csúszik! Le a kalappal az alkotója előtt! Ha befejezi a daru textúráját és fizikáját, párja nem lesz!

  • Satariaaa

    tag

    Sziasztok!

    Kis segítséget szeretnék kérni. Kiszúrtam egy autót, ami szerelem első látásra és baromira szeretnék játszani vele, ám az sajnos ST14-hez készült és bezony nem fut az én 15-ös verziómon. Van valami mód arra, hogy működésre bírjam ezt az autót, vagy a 14 és a 15 autói semmiképp sem keverhetők? Előre is köszönöm!

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1760 üzenetére

    Szia! Az Oshkosh MTVR varázsolt el teljesen. a 6X6 és a 8X8. Van belőlük sokféle, de van konkrétum is. Ha szabad linkelni, akkor beteszem, hogy pontosan melyik. A kódok átírásáról találtam egy linket, de annyira érthetetlenül fogalmaz az ember, hogy nem igan jutottam semmire sajnos. Pedig nem mondom, hogy rossz az angolom. Szerintem inkább neki rossz :D :D :D
    Esetleg ha meg tudnál osztani velem valami forrást, ami közérthetően, normálisan leírja, hogy mit kell módosítani, én megcsinálom. Annyira tetszik a jármű, hogy megéri a pöcsölést. :D
    Editorom nincs, xml-be tolom.
    Nagyon köszi, ha tudsz segíteni, tényleg nagyon hálás lennék érte, mert baromira odáig vagyok a járműért.
    Tudom, az M35A2 hasonló, meg is van, megy szépen, de az MTVR az MTVR :D

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1762 üzenetére

    Köszi a tippet, de az összeset végigpróbáltam, sajnos egyik sem megy... :(
    Akkor le kell tennem az MTVRről? :(

  • Satariaaa

    tag

    Üdv!

    Átálltam a jó oldalra és megvettem a játékot. Be is állítottam mindent. JSGME segítségével mennek a törthöz leszedett modjaim, hibátlanul, az editort is leszedtem. Minden frankó, egy dolgot kivéve. Az editort beállítottam, ahogy a leírásban benne van. Meg is jelennek a gyári autók, tudom is szerkeszteni őket, ezzel semmi gond. Én viszont a letöltött, moddolt autókat szeretném szerkeszteni, de egyelőre nem jöttem rá, hogy az editor hogyan fogja nekem azokat megnyitni. Ebben tudna nekem valaki segíteni? Nagyon köszönöm előre is.
    Remélem figyelmetlen vagyok és nem azért van ez, mert nem lehet az editorral megnyitni a külön moddolt autókat. Akkor összekarmolom magam. Tulajdonképpen emiatt vettem meg, hogy tudjam használni az editort és a hibák kijavítása, esetleg plusz felépítmények variálása ne xml szarakodásban történjen, hanem gördülékenyebb legyen...

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1781 üzenetére

    Nem hogy rakás sz..r, viszont legalább egyáltalán nem használható... Tökéletesen igazad van...

  • Satariaaa

    tag

    Hejjhoo! Szeretnék kérni ismét egy pici segítséget, ismét mod ügyben! Adja isten, hogy kicsivel később erre is rájönnek, de szerintem sajnos erre nem fogok! Kifogtam egy rémségesen trehányul és ostobán összerakott járművet, ami nagyon nagyon tetszik! Egy tonna dolgot kijavítottam rajta, kettő dologgal viszont nem jutok dűlőre :(
    1: egy csőrös kamionról van szó és a jármű eleje képtelen ütközni. A teljes motortér és az első futómű, egyszerűen átmegy a tereptárgyakon, a pilótafülkénél akad meg. Ezzel az a gond, hogy nem mindig képes visszatolatni, mikor a fatörzs a sofőr ülésénél van. Rém gagyi... Tudom ezt javítani? Kezdem kapizsgálni, hogy mi lehet a baj, a megoldást nem látom!
    2: van hozzá egy nyerges tréler, ami hosszú rönköket visz. Ha rákapcsolom és megrakom, tulajdonképpen semmi sem történik, az autó alig érezhetően ül meg tőle és alig van tempóveszteség. Olyan mintha nem lenne egy deka súlya sem a vontatmánynak...
    Hogy lehet ilyen hibákat bennehagyni? :(

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1797 üzenetére

    Csak nem nyit meg semmit. Az egész jármű a billboards, classes, sounds mappából áll. Ezeken a mappákon kívül van egy rakás dds fájl és kettő darab kiterjesztés nélküli fájl, mappa nélkül. Semmit nem nyit meg a 3ds max. Az editorban megnyitva a kamiont valami 10 hibaüzenetet közöl a program, mire megnyitja. Tákolt szar ez. Nem is foglalkozom vele. Javítgassa más hülyeségét, akinek hat anyja van...
    Bánt, hogy nem értem, illetve az bánt hogy nem találok megfelelő módot a tanulásra.
    Annyira érdekelne a dolog, szívesen csinálnék egy saját autót, de ez több, mint bonyolult... :(
    Angol nyelven persze sok oktatóvideó van Spintires témában. Nem mondom, hogy rossz az angolom, de valahogy nem jön át, aminek át kellene :(

  • Satariaaa

    tag

    Most már nem bírom, le kell írnom. Lehet lesz egy pici off szaga, de csak azért nem pipálom be, hogy az, mert végig a Spintiresről lesz szó. Ha majd lesz időm, összekapom magam, még lehet egy angol kópia is születik ebből. Ahogy haladok előre és telnek a hetek és mélyülök a Spintires világában és történelmében, tengernyi verzióiban, egyre jobban realizálódik bennem a dolog, hogy ez egy negyed kész játék. Mikor is jött ki hivatalosan?2014ben ugye? Lassan kettes darab év telik el azóta és érdemben nem észlelek változást, csak ráncfelvarrást (egy teljes verziós, friss játékon?). Megvettem, igaz csak cd kulcsot 6 euroért és nem 26 ért, de ezt is baromira megbántam, mert ellentmondtam az elveimnek. Annak, hogy soha nem veszek szoftvert. Se játékot, se oprendszert, semmit, mindegy mennyi. Miért?
    Épp a napokban pakolásztam és belefutottam a nem kevés eredeti PC játékomba, fiatalkoromból. C&C sorozat, van még bőven, nem ódázom, tökéletes lesz példának. Igaz, azokban az időkben nem volt olyan szinten internet, mint most. Azért annyira még nem volt berendezkedve ez, hogy letöltöm, meg , hogy online veszem meg. Nem, fogtam magam és lementem az egyik nagyáruházba. Szívesen vettem volna rendes játékokkal foglalkozó boltban, de kevés pénzem volt. Hazahoztam, feltettem és játszottam. Egy buggoktól mentes játékon, ami stabilan futott és adott egy jó nagy adag játékélményt. Nem vagyok (már) nagy gémer. Isten igazából három napjainkbeli játékhoz volt szerencsém: Alien:Isolation, Project CARS, Spintires. A legelsőre óvatosan igaz, amit mondok, máshogy kapcsolódik a mesémbe, de a többieknél csont nélkül igaz. Félkész, fos, buggos szarok, amik 1 forintot nem érnek. Kiadsz érte X összeget, felmész a steamre, ki sem kell szállnod kényelmes székedből és már játszhatsz is. Aztán látod, hogy csurig van hibákkal az, amiért fizettél. Nem idegeskedsz, mert tudod, "gőz erővel dolgozik a fejlesztőcsapat", nem zavar, mert úton a DLC, de az hetente és fúúú de jó, van benne egy pálya meg egy új autó, aaaa (az apró betűs részben meg ott van a rakat bug-fix és egyéb kiegészítés, amit a játékosok sirámai miatt gyorsan belecsempésztek a cuccba, gyöngén jegyzem meg, azokat a dolgokat, amik nélkül eleve ki sem kellett volna adni). És az a baj, hogy ez nem az első DLC-re igaz, hanem igaz a 7.-re, 8.-ra is. Red Alert 2-nél, esetleg egy NFS High Stakesnél, vagy mondjuk Medal of Honour-nál (korban a többiekhez illőre gondolok, nem az új retkekre) emlékeztek ilyenre? Csak mert én sem. Érdekes ott nem voltak heti dlc-k, mit ad isten hibák sem. Volt ott is tuning, úgy hívták, hogy Expansion Pack. Valahogy akkor egy fejlesztőcsapat be tudta fejezni a munkáját rendesen is. De napjainkban? Mint a szóban forgó Spintires. Tökéletes üzlet: fogunk egy még érintetlen témát (napjainkban baromi nehéz, ez tény) és arra összelökünk egy cukormázba és csillogásba bújtatott (minden játékra igaz) nagy rakás fél vagy negyedkész sz.rt, amiért pénzt fogok kérni és, mivel érintetlen a téma, a barmok majd jól fizetnek is érte. Jah a játék rendszerét nyitva hagyom, olyannyira, hogy nyugodtan csinálhat bele akár a Géza is tengeralattjáró Krazt, esetleg 17 sebességes, rakétaként száguldó, törésmodell nélküli kamiont. Csinálják csak, mindenki boldog lesz. Ők azért, mert lesz a játékban lévő 7-8-9 autó mellé még tengernyi és én is boldog leszek, mert ugyan azért a pénzért ezt nem nekem kell megcsinálnom. Ennek hála a modok háromnegyede értelmetlen, hibásan, vagy egyáltalán nem működő, de mindegy is, mert így is viszik, mint a cukrot... Néha kijavítok egy hibát, egy picit húzok a grafikán, hiszen annak is örül a sok hülye, ha csak egy picit szebb a sár, vagy a víz, kiadok egy valójában full értelmetlen editort és így ennyi...
    Ráálltak a fejlesztők erre, amit az internet kényelmével és a közösségi játékok lehetőségével próbálnak palástolni. Azt, hogy szarul végzik a dolgukat. Pcarst is meddig hegedülték, hány évig? És milyen lett? Grafikailag cukormáz, de egyébként egy nulla... Windows10 esetleg? Mintha az is passzolna, de nyilván nem csak az a modell, csak az aktuális...
    Már nem megfékezhető és ez csak rosszabb lesz, de azért megkérdem.
    Jó ez az irány szerintetek? Hogy a francos nagy internetnek hála, nyugodtan önthetjük a félkész dolgokat is az emberkenek, mert gyorsba tolunk hozzá update-et. Régen azért voltak jók a játékok, mert ez a lehetőség nem állt fenn és rendesen befejezték azt a fejlesztők... Napjainkban nincs szükség befejezni. A gamer generáció meg lecserélődött, nekik már ez a normális...
    Ezt a Spintirest egyszer gyűlölöm, egyszer szeretem, de inkább az előbbi. Az egyedisége a varázsa, egyébként egy nulla. És nagyon nagyon bánom, hogy nem egy doboz cigit vettem inkább abból az 5-86 ojróból...
    Plusz oda az elvem.
    Mit kaptam cserébe?
    Egy félkész játékot...

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    A forgatókönyvet hagytam ki. Azt tartanám normálisnak, ha a játék a jelenlegi állapotában + 5 pályával jön ki 2014-ben. Két év alatt pedig több ütemben kap autókat tartalmazó kiegészítőket, amiket szigorúan a fejlesztőcsapat készít. Sufniotthonmodder dolog kizárva, a rendszer zárt és semmilyen módon nem kezel külsős modokat, a kedves játékos max ötletelhet, hogy milyen autót szeretne viszont látni a monitorján, de úgy is a fejlesztő dönt. Minek után az övé a játék, csinálja meg ő rendesen... Illetve a komolyságát is fenntartja a gémerek előtt. Mert valahogy ez a viszony is megszűnt, átalakult. Írogatunk "Pavel bátyónak", hogy mi hogy legyen... Ugyan már. Nevetséges a világ legnagyobb röheje. Annak idején az EA-nak is írogattunk így, hogy mi hogy legyen az Undergroundba??? :D :D :D :D
    Editor meg ilyen buziságok messze felejtősek, az a fejlesztők számítógépére való, nem JóskaPista gépére...
    2016 februárjában meg izgatottan dörzsöli a tenyerét a játékos- és a Spintires társadalom, mert úton a játék második része, rengeteg újítással, többféle szállítható rakománnyal és feladattal (befejeztem, ötleteljen a fejlesztő én nem fogok). Mindez valamikor év közben érkezik...
    Nem lenne valahogy komolyabb és logikusabb az egész, most őszintén?

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1804 üzenetére

    Egyáltalán nem vettem sértésnek, én kérek elnézést, ha esetleg valakinek a lelkébe tiportam a Spintires, vagy más játékok kapcsán!
    Egyébként nem konkrétan a Spin húzott fel, hanem ez felgyűlt és most a Spinen csattan az ostor :D
    Nem megy ez, nem megy az, ez azzal nem megy együtt, az ezzel nem. Win10 kudarc, Pcars negatívum, ST bajok. Szar minden... Mondom ez a mai nagy büdös modern világ szuper eredménye. Minden csillog, minden hozzáférhető, minden elérhető, csak épp semmi nem használható rendesen, akkor sem ha eredeti, akkor sem ha tört!
    Nah mindegy!
    Öregszem... :))
    Az alkotás isteni lenne. Ha lenne egy magyar, pár fős csapat. Fúúú de bírnám! Ráadásul nem 10 éves vagyok, a mániám a normálisan megcsinált és működő mod és rendkívül leköt és szeretem(szeretném) csinálni. Még jobban leköt, mint maga a játék. Néztem most pl a Sketchupnak a warehouseát! Ott milyen modellek vannak atyaég. Pár Spines buli vissza is köszönt és még milyen isteni dolgok vannak... Atya isten. Ha érteném rendesen a progit tonna számra ontanám a kocsikat. :O
    A felhasználók legnagyobb örömére. De semmi unreal, csak normálisan kinéző és működő dolgok, rendes fizikával, életszerűen.
    Gondolom itt is az első a tetves nehéz, aztán megismeri, megéri az ember az egésznek a metódusát és utána már egyre jobban megy.

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz hali13 #1799 üzenetére

    Nálam minden mod üzemel a JSGME által, de multi és teljesítmények nuku... :(

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1807 üzenetére

    Azám, "pete" néven található meg a műhelyben az a rom... Olyan szépen megcsináltam hozzá az addonokat, hangokat, irreális motorbeállításokat, meg a 9ezer liter üzemanyag/56ezer sérüéspontot is realisztikusra tekertem, full jó volt minden és az első bevetésen derült ki, hogy nincs törésmodell és szellemként megy át mindenen. :Y Rémes. Illetve a felfüggesztéssel nem jutotta még dűlőre, tulajdonképpen dísznek mozogtak a kerekei, alig merült el a sárban, az első tengely meg lényegében full merev volt. Hiába változtattam a paramétereket, vagy rosszabb lett, vagy dragster... Az meg a halálom, mikor valamit ne tudok megoldani, de borzasztóan szeretném.
    A moddügy meg, hajrá, én azt mondom csináljuk. Már neki is álltam egy oktatóvideó alapján egy projectnek. Nagyon sokat képzelek bele, ám nem szeretném beleélni magam túlzottan, félve a kudarctól. De egyelőre úgy fest, hogy a "tanfolyam" első lépését teljesítem. Valami elérhetőség esetleg, ahol gördülékenyebben tudunk beszélgetni? Facebook mondjuk?

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz #93754368 #1810 üzenetére

    Hehee! Engem nem zavar a sofőr! Ám ma a multi kezdi kicsapni a biztosítékot nálam! Nem látom át! Tehát megvettem a játékot, elmondták hogyan használjam a jsgmet! Youtube ugyan azt mondta! Tehát videót is néztem! Unpack a media.zipet, gyökérkönyvtárba a jsgmet, annak van egy mods mappája, oda mennek a mappok, járművek! Ok! Jsgme indít, majd a játék, alt+tab, jsgme, mod aktiválás, vissza a játékba! Mod sehol! Semmi! Akkor nézem, hogy a modok összes cuccát bekúrta a gyökérkönyvtárba! Érthető, hogy nem érti a játék, ezért átraktam a kicsomagolt media mappába a jsgmet! Úgy már lát a játék minden modot (még jó, hogy úgy csináltam mindent, ahogy kell, mert rohadtul nem úgy kell, mindegy)! Modok mennek, teljesítmények és a multi nem! "Nem eredeti fájlok..." hibaüzenet! Gratulálok! Most jön a slusszpoén! Azt mondták erre, hogy az egyik mod szar lehet! Figyeljetek az összeset kivettem, a műhelyeseket is, csak az eredeti mappok, autók voltak a játékba! Hibaüzenet ugyan úgy! De már semmi nem aktív! Akkor működik, ha a jsgme mods mappájából is törlök mindent! Tehát nem kell egy darab modot sem aktívvá tegyek, hogy a játék szar legyen! Ez így okés nem? És akkor nézem mások vidijeit, screenshotjait, ahol vígan multiznak moddolt mappal, moddolt autóval... Segíteni persze senki nem segít, megoldást sehol nem találok. Ami van, az ugyan azt a szar dumát löki, ami az elején sem működött, vagy találok más megoldást, ami 2013-as fórumbejegyzés! "Imádom" ezt a játékot! 21. század modern világában kőkörszaki működés..... Tizen-huszon, isten tudja hány éve a Read Alert 1/C&C multi, win95-98 on gördülékenyebb volt, mint ez a retek...

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz hali13 #1813 üzenetére

    De most frankón kérdezem, miért? Egyetlen logikus magyarázatot látok erre! A küldetések teljesítése egyszerűbb, ha az ember csinál olyan modot, mint az a Peterbilt, ami idegileg roncsot csinált belőlem pár napja! 56ezer sérüléspont, meg 9ezer liter nyál! 17sebesség, NFSbe illő gyorsulás. Ok! Megértem és elfogadom ezt indoknak! Teljesen logikus, de minden más magyarázat duma! És most jön a nagy kérdés, hogy annyi esze nincs az embernek, hogy akkor a modok esetében csak a teljesítmények használatát tiltsa le és a multit ne???? Komolyan ennyire hülye? Küldetés, csak eredeti autóval teljesíthető, moddal vigyél fát, oszt heló! Nem mindegy, hogy milyen moddal érzik jól magukat a játékosok multiban? Ha már a rendszer nyitottsága, a rommá modolhatóság ezt engedi, akkor minek kell ebbe beletúrni? Minek van akkor így? Megint visszakanyarodunk oda, amit pár napja írtam! Nem kellett volna ezt egy percre sem engedni, hanem neki kellene járműcsomagot készíteni, ami valós, rendes, normális, multiban is használható. Áhhhh... Nem is érdekel...

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    válasz hali13 #1813 üzenetére

    Most, hogy kidühöngtem magam, meg van a megoldás a multira úgy fest. Tesztelem nem soká és ha üzemel akkor részletesen leírom! :)

  • Satariaaa

    tag

    válasz Gubu0101 #1843 üzenetére

    No de vannak teljesítmények és megy a multi is? Mert nálam is frissült, de ha nem a jsgme szopós módon rakom be a modot azonnal jön a "nem eredeti fájlok" hibaüzenet, ahogy eddig. Szóval nem változott semmi (nálam legalább is).

    [ Szerkesztve ]

  • Satariaaa

    tag

    Sziasztok!

    Tehát, az Oovee nem fizetett ennek a Pavelnek, az meg betette ezt az elrontó kódot és lesokkolta a teljes játékot vele! Ezek után a steam meg megszüntette a vásárlási lehetőséget? Jól értek mindent?
    Az érdekelne engem, amit nyilván sosem fogunk megtudni, hogy miért nem fizetett a kiadó? Lehet, hogy azért, amiért a játékosok hisztiznek, azok miatt a dolgokért, amik meg lettek nagyon régen ígérve, de nem lett semmi sem belőle? Nekem ez bűzlik rohadtul és szerintem ez a Pavel nyakig benne van! Én azt szimatolom, hogy volt egy szerződés, amiben benne volt X dolog, ami negyedének eleget tett a Pavel, a kiadó meg beintett, ez meg elcseszte a játékot, mert egy önérzetes pöcs! Ez csak egy elmélet persze, de sok sok dolog mutat erre! Az lenne az utolsó kérdésem, hogy az Oovee, ha ezek után fizet, fizet e annyit, hogy az kihozza nullára azt, amit ezzel elbukik? Ugyan is minket, fizető játékosokat szivat ezzel és a saját maga és a játéka hitelességét! Bármi is az igazság, egy dolgot nem tanult meg ez a Pavel! "Abba a kézbe nem harapunk bele, ami enni ad"!

  • Satariaaa

    tag

    Annyival még megtoldanám, hogy bármi is az igazság, ettől a csávótól nekem még ingyen sem kell semmi, mert aki ilyet megenged magának, az nekem már mindegy, hogy jogosan vagy jogtalanul teszi! Alantas és gusztustalan...

Új hozzászólás Aktív témák