- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
végig néztem a fotóimat amiket a7 vázzal készítettem. egy alkalommal véletlenül magas iso-n jpg-ben fotóztam, és be volt kapcsolva a zajszűrés a vázon, na az tényleg hasonló.
általában raw-ban fotózom, van canon vázam ami nagyon jól kezeli a zajt, de az A7 zajodosása nagyon analógos, mintha filmre fotóznál, nekem nagyon tetszik.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
-
somasz
addikt
Tegyük fel, a színek a kalibrálás hiányából adódóan nem ugyanolyanok. (ez mondjuk drámai változást nem gondolom, hogy jelentene)
Viszont az indokolatlan sötétséget és részletszegénységet nem tudom mivel magyarázni.
Meg a szemcsésedést sem. A fényképezőn belenagyítgatva tökéletes a kép, azt látom rajta, amit fotóztam. Gépre víve meg mintha direkt el lenne minden cseszve.A lightroomban a profilt megpróbálom majd állítani.
szerk: ennyit számítana a bekalibrálás? kipróbálom másik kijelzőn is akkor (van itthon egy pár )
[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
.mf
veterán
"Van ott fényerős is, csak az meg nem autofókuszos, Loxia 35/2. "
S emellett drágább a 16-35-ösnél is némely Leica olcsóbb
"Fixek: főleg f2-esek és ilyen sorrendben hoztam volna ki:
35/2, 85/2, 50/2, 24/2, 135/2, 20/2. Aztán lehetett volna tölteni makróval (105/2.8), fényerősebb telével (300/4) stb."Maximálisan egyetértek a gyútávokkal. A blendével már nem teljesen mert pl. a 135/2-t a Samyang is kihozott közben, és elég nagy: 122 mm hosszú napellenző nélkül és 830 g... egy kevesebb, mint feleakkora tömegű és jóval rövidebb 2.8-as szimpatikusabb lenne. (Igaz, akkor már ott vannak a filmesek, olcsón, és 135-ösökből pont rengeteg is szokott lenni). A skála másik végén, a fényerős UWA-k is elég nagyok szoktak lenni, f2.8 szerintem ott sem világvége. Ellenben 50-esből filmesnél még az f1.4-esek sem voltak sokkal nagyobbak az f2-eseknél, talán ki lehet hozni kompakt méretben egy fényerős darabot.
Pedig de jó is lenne a fenti sorból egy 20 f2.8, 35 f2, 85 f2 sor... pont, amik nekem leginkább hiányoznak a mostani felállásból, sőt, nekem csak ennyi kéne...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
FEDman
addikt
Cserébe csak f4,5 a fényereje és még ezzel együtt eszméletlen nagyot vignettál.
Ettől független ez a Voigthlander obi egy igazi kis különlegesség.De most nem is a konkrét obi volt a lényeg, hanem az érzékeny digitális szenzorok.
Hiába relatíve kicsi a kép bal oldalán látható Viogthlander 15/4,5 legfrissebb digire áttervezett III kiadása, még itt is látszik, hogy a jobb oldalt látható még filmre tervezett 15/4,5 még ehhez képest is mennyivel kisebb volt.
Így ránézésre legalább a duplája az eredetinek. Most gondold el ugyanezt a szorzót egy elve nagyobb objektív esetén.
Erre trendre és ennek okaira akartam most csak rámutatni.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Az E-mount 46.1 mm.
A Leica M 44. A Nikon F szintén 44.
Nem itt van a gond. Hanem ha nagyon közel van a kilépő pupilla a szenzorhoz, a képszélek már nagyon extrém szögekben érkeznek a szenzorra, amit a mikrolencsék nem tudnak minden fénytartományban elnyelni / megfelelő szögben és mélységben a fotoziták felé irányítani.
A digitális Leicák is szenvednek a nem-retrofokális ultra-széleseknél a képszélen lilulástól.
Ez az obi optikai kialakításától függ, nem a bajonett méretétől (ebben az esetben).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
lenan
aktív tag
Hát akkor pláne nem értem, nem is tudom, de kb 70cm-re lévő hátsó lencsefénysugarába még biztos nem takar be a "kis" bajonet a sony-n, a leica M-en meg így szemre ez lehet vagy 30-40 cm. Nem ismerek sok ilyen lencsét.
A shift lencséknél lehetne elvileg egyedül baj, de a sony-n használtam már canon 24 TS-t, elég jó volt. -
.mf
veterán
Na várjál, ugrottál.
A fő probléma a leghátsó lencsetag közelsége a szenzorhoz, és a képszélt nagyon lapos szögben elérő sugarak, egyes obiknál. Pl. a Leica obik, 35 mm alatt pár kivétellel mindegyiknél a bajonetten túl eléggé mélyen benyúlik a hátsó lencsetag. Ahogy Lenan is írta, filmre tervezték, ott még működött, de ennek a hatása a digitális Leica vékonyabb optikai stackjén (0.5 mm-es szűrő üveg) is már jelentkezik, a Sony 1.5-2 mm-es üvegén meg pláne.
De ezek a Leicák nem retrofokálisak, a gyútáv fixen meghatározza a helyzetet.A bajonett szűksége ott jöhetne be, hogyha a kilépő pupillát elkezded a szenzortól távolítani. De egyrészt, az már retrofokális obi lenne, másrészt nem is szükséges olyan nagy mértékben távolítani.
A kérdés inkább az, hogy miért nem terveznek kisebb retrofokális széles obikat (oké, a 28-as mondjuk egész elmegy), illetve normál gyútávnál már nem is kell retrofokálisnak lennie, mégis miért olyan nagyok, pl. az 55-ös....
Rumos: de csak azért lett, mert azt mondtam, hogy nem!
Digitalrev rablóbanda. Jópár dolog helyben olcsóbb, mint amennyiért ők a félárú szürkeimportot ide elhozzák. Inkább abban reménykedek, hogy hamarosan máshol is lesz.
De amúgy a kérdés azóta se hagyott nyugodni. Az EA4-es úton gondolkoztam még közben. 28-70-es kitobi mellé A-mounton viszonylag olcsón (főleg, ha használt) össze lehetne tenni egy kompakt sort (s lehetne újra Minoltám ).
- 20 f2.8, csak a sarkokért sokat kell rekeszelni
- 35 f2, ha sikerül találni (sokkal jobban szeretem ezt a látószöget, mint a 28-ast)
- (50 f1.4 éjszakára meg normál látószögűnek, bár rekeszelve is messze marad az FE 55 élességétől, de használtan olcsón kapni)
- 85 f2.8, bár elfogadhatóan éles sarkokért f5.6-ig rekeszelős, de nagyon kompakt és olcsó
- vagy Sigma 105 f2.8, ami sokkal nagyobb, nehezebb, drágább, viszont közepe és sarka is élesebbÉs kéne valami még a tele tartományba...
Ritkán szoktam kistelénél hosszabbat használni, de most tudom, hogy a következő úton időnként kelleni fog, egy közepes (pl. 135) meg egy hosszabb (200/+) is; akkor meg praktikusabb lenne egy telezoom. Az FE 70-200 nekem túl drága; de EA4-gyel A-sok közül is lehet válogatni. Ott néhány elképesztően olcsó is van (pl. 70-300-ból Sigma DG Macro, APO DG Macro, Tamron Di LD (A17) mind 12-16k JPY újan, dyxum szerint az élesség és színek sem vészes, Tamron 70-300 Di USD (A005) meg 40k JPY). Aztán még ott vannak a régiek is használtan. Na de melyik legyen?
Itt-ott Sigma bizonyos vázakkal gyorsan szétkopós műanyag fogaskerekeiről látok sztorikat, meg általánosságban az olcsóbbaknál óriási minőségi szórásról: egyik embernek adott típus nyitva is pengeéles, másiknak ugyanolyan típus sehol se...
Meg persze nem ártana, ha viszonylag könnyű is maradna, mert elég sokat fogok velük gyalogolni, hegyekben kirándulni... Tudom, ennyi kívánságot az aranyhal sem teljesítPersze még mindig csak elméleti síkon
Lehet, hogy vicces, hogy még mindig csak tépelődök, de azért a rendszert összerakni sok... A7m2 + 28-70 EU-ban legolcsóbban 1900 EUR vagy 1300 GBP, legalább egy F20 vaku, EA4, s ha a fentiekkel még olcsón meg is lenne a fix-sor (20, 35, 50, 85) és egy telezoom, még ezekkel a válogatottan legolcsóbb beszerzési módokkal is már könnyen milla körül vagyunk.
Itt azért még én is visszahőkölök.
Főleg, hogy a jelenlegi, már összeállt és bevált rendszerrel többnyire elégedett vagyok, ahhoz képest csak pár dologban szeretnék előrelépést; és közben a kirándulásnál kritikus tömeg is jelentősen nőne a váltással...Szóval eddig csak a használt 5R/T + Samyang 12 f2 biztos terv.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
konyi79
addikt
Nem, minden korrekciót az összevetés idejére kikapcsoltam. A Sony 10mm-en durván hordótorzít, 12-14 semmi, 18mm-en megy át párnatorzításba.
ca-t nem értem. Akár az ooc jpeg-et, akár c1-wl a nyerset nézem szintw semmi, alig észrevehető. Pedig a photozone-os tesztwn van, az tény. -
fotobolond
tag
A Sony termékek sosem az olcsóságukról voltak híresek. EZ így van most is és így volt a Trinitron televiziók idejében is. Ha egy gyártó a maga árszintjével is hozza azokat az eladási számokat amiket a vezetők elvárnak, nem fog árat csökkenteni. Emellett nem érdekli a Kelet-Európai helyzet sem, ha a régió nem meghatározó globális szinten.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: LG V10 - RINGKE Fusion Crystal Clear tok - Új http://hardverapro.hu/apro/ringke_fusin_crystal_clear_tok_lg_v10_-_uj
-
Elektrosokk
addikt
-
rumos14
nagyúr
nem olvastam még, de nekiveselkedek.
Gary Fong videóját néztem, az tömény ömlengés, a jövőben hanyagolom.
az biztos, hogy az AF-en még van mit csiszolni, bár ez a szemkövetős móka elég biztató. a 3rd party obikkal való AF pedig nagy előrelépés, de vszleg sosem lesz olyan mint a natív obikkal, ráadásul mindegyik adapter más-más obira köhög, ill. bizonyos obik, pl 85/1.8 USM állítólag egyáltalán nem mennek. -
.mf
veterán
Ha full-natív, akkor igen, elég drága mulatság.
De ha már úgyis a Loxiát emlegeted, ami manuál-fókuszos, akkor egy lépéssel tovább is lehet menni, és régi obikat adapterezni. Persze, nem ugyanaz a képminőség, mint egy Loxia, de cserébe annak az árából nem csak egy obi, hanem egy teljes sor is kijön.
Pont ahogy Mazsi is írta, nálam is a 28 és 55 lenne a hosszabb távú cél natív fixekből (legalábbis a jelenlegi kínálatból), bár én egy 28-70-re is beneveznék (kitben +150-175 GBP; árához képest kicsit rekeszelve egészen korrekt képe van).
Ha pedig UWA, akkor:
- Samyang 14 f2.8 (gyártásban)
- Voigtländer 20 f3.5 pancake (gyártásban)
- Minolta / Sony AF 20 f2.8 (LA-EAx adapterrel AF is van) (még kapható)
- Ha már LA-EA adapter, a Minolta AF 17-35 f2.8-4 néha felbukkan aprón olcsón
- Canon FD / nFD 20 f2.8, Nikon AI 20 f2.8, OM 18 f3.5, stb, de ezek már ritkábbak
- Meg valamelyik kínai gyártó (Zhongyi?) is ígért kifejezetten A7-re tervezett, de alacsony árazású (300 USD rémlik) 18 f2.8-ast.
Tehát UWA-ban is vannak opciók (sokkal több, mint m4/3-ban).28, 35, 50, 135 régi de korrekt élességű manuál-obit akár párezerért kapni. A 85-ösök ára a kereslet miatt magasabb, de ott van a Samyang 85 f1.4-es is.
Cserébe a Samyang 14 és 85 is félkilós. 28 f2.8 és 50 f1.7-f2 manuál obik már könnyebbek, de ez a 14, 28, 50, 85 sor már magában bő másfél kiló. Aztán mivel a sima A7-nek stabija sincs, állványt is inkább kívánja. Nekem inkább ezzel van bajom, nem az a pillesúly és övtáskában elférős, bárhova szinte észrevétlenül magammal hurcolható kit, mint az OMD.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Az a CV20/3.5 már a a 12MP-es fullrém érzékelőkön is elvérzett a sarkokban."
1.) Bocs, de ilyen szélesek közül melyik nem vérzik a sarkokban?
2.) Nyitva. De UWA-t teljesen nyitva legfeljebb csak csillagfotózáshoz használ az ember. Nézd meg az élességét f5.6-f8-on -- ott már mindegyik review a közepére kitűnőt, a széleire jó / nagyon jót ír, 5D3 és D600-zal tesztelve.
3.) Ken Rockwell Nikon 20-as tesztjében a többi manuálhoz képest egész jól teljesített.De még rajta kívül tucatnyi másikat is lehet adapterezni...
Rumos: az is egy megoldás, ellenben UWA-nál nincs nagy szükség AF-re, a csillagos képeket mindig kézzel szoktam fókuszálni.
A 17-35 csak a felsorolás végén egy néha meglepően olcsón előforduló opció volt; nyilván okkal olcsó, de szerintem annál jobb, mint amilyen keveset néha kérnek érte (dslr-forum.de-n most van egy 60 EUR-ért..). Adapterrel pedig full AF obi.A lista elején viszont a 14-es van; persze az se hibátlan, de közismerten jó teljesítményű (hacsak nem hibásat fogsz ki) és kiváló ár-érték arányú. m4/3-ra a 7-14 f2.8 állítható csak vele párba, ami 1300 EUR; ez élesebb és az A7-nek zajban 1.5-2 FÉ előnye is van. Abból az 1300 EUR-ból kijön az A7 plusz a Samyang 14 és még marad is...
Váltani biztos nem fogok, az OMD marad párhuzamosan. Csak úgy érzem, hogy ezen az akción kívül ilyen alacsony áron új FF vázat kapni jó ideig nem fogok tudni kapni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Árát, méretét, tömegét most hagyjuk."
Ja kérem így könnyű, bedobni egy 1500 ojrós obit az 500-asok harcába
S különben is, ez 21, a többi meg =<20, én meg azt írtam, hogy az olyan szélesek, ez szűkebb ha már annyira kötözködhetnéked van.Mint feljebb írtam, az A7-et már állványos témának tekintem. (Meg amúgy is alacsony ISOval szoktam lőni )
De ne ragadjunk le ennél, az első a felsorolásban úgyis a 14-es volt.Parci: remélem sok helyet hagysz a striguláknak
Nem egyszerűen széles kell, hanem fényerős is, a Tejúthoz, csillagokhoz, éjszakai képekhez. A Samyang 12 f2 kiváló éles, kicsi, viszonylag olcsó obi APS-C MILC-ekre, de néha jobb lenne ekv. 18-nál szélesebb, hogy több beleférjen a Tejútból. Nála szélesebb, szintén éles, fényerős és olcsó a Samyang 14 f2.8, csak az alá már FF kell.
Másfelől meg a raw képeket nézve, elképesztő, hogy milyen tartalékok vannak egy modern FF szenzorban. Szedtem le A7 raw-kat is, olyanokat lehet az árnyékokon húzni, olyan jól tűrte az élesítést, hogy csak néztem. Meg amin még besírtam, hogy az EM5 + a 20-as, a rendszer egyik legélesebb obija, élességi optimum f4-re rekeszelve, sem ad olyan éles és részletes képet, mint a sima 28-70 kitobi az A7-en. Pedig az még fasorban sincs a komolyabb fixekhez, pl az 55-öshöz képest. Na ide passzolna az előző aláírásod
Nem vagyok rágyógyulva az A7-re, sőt, az, hogy Sony, pont az tántorít el. (Sony topic, jöhetnek a kövek ). A technika, amire vágyok, az ott van: jó FF szenzor, EVF, stabi (m2-esekben), EFCS és e-shutter (A7s és A7Rm2, remélem a következő generációban már általános lesz); de közben ergonómiai bakik, szar menü, szoftveres hülyeségek tömkelege, s drága obik. Azaz tipikus Sony.
Úgyhogy bár nagy volt a kísértés, de hagytam. Volt már egyszer korábban hasonló áron, lehet, hogy lesz még olcsóbban is; s most tavaszig úgysincs semmi út betervezve. Ha az A7m2 lett volna jobban leakciózva, mondjuk a kitobival 1000 GBP alá, akkor lehet, hogy másképp alakult volna. De egyelőre inkább várok tovább, hátha az A7m3-ra kijavítják a tárcsákat és marcsát, még csiszolnak a stabin és AF-en, megkapja az is az e-shuttert, okosabb/paraméterezhető lesz az auto-ISO, nem vált poszterizálós 12-bites kiolvasásra bulb/bracketing/continuous/e-shutter módban, kap jobb raw-t, javítanak a menün, stb stb (tudom, a felsorolás vége erősen bilibe lógós )Inb4 a szokásos ultima ratiok: az EM5 is csodás váz; képernyő-méretben a különbségek alig észrevehetőek; erősen a csökkenő határhaszon görbén vagyunk - sok pénzért kevés plusz; úgysem kapok érte pénzt, hanem csak szórnám rá; meg különben is, nem a gép a szűk keresztmetszet hanem a fotós
Tudom, én is ezekkel beszélem le magamFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"A leméretezés szerintem ugyanúgy eltűntetni az artifaktokat."
Már megint csak kötözködsz utánajárás nélkül, mi?
Pedig már írtam is, hogy még 24 --> 6 MPx-re méretezés után is csak kevésbé feltűnővé vált, az éles hullámforma-csíkok halványabb hullámformákká álltak össze, de nem tűntek el. 6 Mpx (vagy a többinél 9, 10,5 vagy A7s-nél csak 3) pedig a pár év múlva lassan terjedő 4k-nál bele se kell nagyítani.A másik meg: moiré, élesség. Ha nem interpolálva van, hanem minden egyes kimeneti pixel megkapja a teljes színinformációt, akkor nem lesz moiré, javul az élesség, nem kell utólag demoiré tool.
Harmadik: lossless, 14-bites RAW még egy ideig nem lesz, a jelenlegi gépeken meg ki tudja, hogy lesz-e egyáltalán. Szóval a választás: vagy teljes méretű, de esetekben hibás 11+7 bit raw fájlod lesz X méretben, vagy teljes méretű, 14 bites 2X méretben; de ha lenne sRAW, akkor lehetne a teljes 14 bit X/2 méretben, 30-40 MPx felbontásnál ez még mindig 8-10 Mpx. Ha éjszakai timelapse-hez vagy startrailhez kell a széles dinamikájú és jól húzható 14 bites raw, akkor ez a felbontás bőven elég, ha a produktumhoz úgyis leméretezed fHD vagy 4k-ra; és a kártyádat és géped sem eszi meg reggelire -- gondolj csak bele, 300 kép, ami még csak nem is sok, nem mindegy, hogy darabja 60-80 MB (18-24 GB) vagy 15-20 (4,5-6 GB).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
madgie
titán
Ó, ezek a minőségi kínai cuccok
-
80hun
addikt
Igazságszerint ez ugyanaz mint az a58-nál a két kijelző.
Evf-be elég a felbontás.
A kijelzőnél is szerintem ahoz hogy a menüt meg az adtokat leolvasd az a58 kijelzője is elégvolt..
De a képe se rossz a kijelzőnek.főleg hogy csak 2.7"-os.Valamin butítani kellet mert már nagyon A77II szerű lett volna a gép
Viszont megkapta az A77II fókuszrendszerét és jobb videót kapott mint az elődök. sok gomb felső státuszkijelző.
Én szerettem az SLT-t jobban bejött mint a DSLR és még obikat is ólcsón tudtál szerezni hozzá.
És ha tényleg csak 100 dolcsival lesz több mint az A58 akkor elég jó kis váz lesz ez -
rumos14
nagyúr
egy egy kib.szott vicc és szégyen, hogy ilyet meg mernek csinálni. de azért felső státuszkijelző az van
vérlázító. tényleg. komolyan. mert ez így egy lebutított A65, de persze jobb AF-fel, felső kijelzővel, jobb videóval. igazából nem érint vagy érdekel az egész, de akkor is fel vagyok háborodva ezen a hozzáálláson.
éljen a Canon és a Nikon! vagy méginkább a Pentax, akik belépő szinten és normális keresőt, időjárás állóságot adnak, és képesek normálisan szegmentálni, a felsőbb kategóriákba értelmes extrákat belerakni.
fakk. -
-
.mf
veterán
Ez pedig annak is kicsivel több, mint a feléért (850 USD) ugyanazt a fényerőt tudja, csak sokkal élesebb, és modernebb bevonatai vannak, és natív E.
80hun: "Mostmár jöhetnének az olcsóbb Sony és Sigma FF E-bajonettes obik is."
Pont ma olvastam egy cikket, mely szerint a Sigma 60 f2.8-as a 16 mm-es jelátvivős makro-közgyűrűvel már pont kirajzolja a FF-et. Végtelen fókusz ugyan nem lesz, de olcsón megvan egy éles dedikált kvázi-makró (a 16-ossal pár méter távolságba még talán tud fókuszálni; az 1:1 makróhoz viszont nem volt elég 1db 10+16 szett, hanem kellett egy második is), vagy enyhe crop és egy kistele (egészen APS-C méretig vágva pedig 90).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Mindenképp rajta van a listán a 2.8/90. Semmi értelme fullfrémezni, ha a nagyi olvasóüvegét celluxozza elé az ember, a fentebbinél jobb eredményt ad egy zsebberakható rx100...
Ami még vacillára ad okot, az az a7 visszafogott videóminősége, nézek még pár tesztet a témában - bár nehéz dió, mert a "régi" cuccokat nem tesztelik miután kijön egy újabb firmware.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Primary92
senior tag
Ez kell nekem, csak kár, hogy 3-szor annyiba kerül a nagy, mint a legnagyobb Kata. Pedig baromi jó.
Talán itt meg is lehet tapogatni. -
konyi79
addikt
Hát...
Érdekes megoldás, bár nem tudom mennyire kényelmes, hogy a derékpánt külön van. Én nem ritkán 15kg+ teherrel indulok, szóval baromira nem mind1, hogyan fekszik fel a hátra. meg itt is kicsit sokallom a fotós részt, mint mindnél. Az ára... Azt gondoltam 50k körül ki kellene jönnie, ha nagyon megéri 70. De 140? Nyújt ez annál többet, a fotós cuccot magam elé fordíthatom? A beépített víztárolót nem annyira kedvelem, egyszerűen nem tartom túl higénikusnak.
Van neked egyébként ilyen? Megvetted? -
.mf
veterán
Csak úgy halkan megsúgom ( ), hogy ez az akció rendszeresen visszatérő, idén már legalább harmadszorra van, az előző kört pont én hoztam fel itt. Az A7 már korábban is volt 750 -200 = 550 vagy kitben 950 -200 = 750-ért; ami most új, hogy az A7R nemrég nagyot esett. Az A7m2 bezzeg továbbra sem akar...
De mindennek nem tudom, mi köze van a Nikon áremeléséhez...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...