Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Archer #45 üzenetére

    Az a baj, hogy igazából nem is tudjuk, mire lett volna képes a Serious Engine, mivel a Serious Sam-en kívül más játékban nem használták. Azóta láthattuk, a Q3 is szépen elboldogult az oroszországi hómezőkkel (CoD). Hogy melyik a jobb? Jó kérdés. Ami tény, hogy a Quake3-nak már 99-ben sokkal részletgazdagabb grafikája volt, mint a Serious Sam-nek 2001-2002-ben. Persze ez nem az engine hibája, hiszen eredetileg a Croteam nem is tervezett játékot, csupán egy techdemónak indult. A textúrák felbontása sem volt akkora, mint a Quake3-ban. Ami vitathatatlan, hogy a maga korában a Serious Engine relativen jóval kisebb gépigénnyel rendelkezett, mint a Quake3, hiszen főleg itt Magyarországon, mikor a Q3 megjelent, jóformán épp az számított a csúcskonfignak, ami csak a Q3 alapkövetelménye volt. Persze akkor a hardverek is jóval drágábbak voltak, mint manapság. A Q3 motorral szebb játékok készültek, de ez megintcsak a fentebb leírtakból következik. Egyébként, ahogy a képeket elnéztem, nem lehet vészesen nagy gépigény. A játék szép, részletes, de padlót azért nem fogok a grafikájától. Ezzel persze nem leszólni akarom, mert valójában igen mutatós, részletes. De hála az égnek semmi realisztikusság, és az MI fejlesztők is szabadságon vannak a Croteam-nél a fejlesztés alatt :P. Én már unom a szuperintelligens, nagyon élethű játékokat. Az ilyen valóságtól elrugaszkodott grafika jobban tetszik. A realisztikus játékokat nem is szeretem, kivéve a II. világháborús játékokat.

    mr.ki: Emlékszem, épp az érettségi szünetben szereztem be a fullos Serious Sam-et... :P Ennek ellenére jól szerepeltem :)

    [Szerkesztve]

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák