- Poco X6 Pro - ötös alá
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- iOS alkalmazások
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ahoy szárazföldi patkány! Csak nem szűk lett az édes anyaföld neked, hogy a tengeren keresel menedéket? Legendás kalóz szeretnél lenni, de még a tengeri lábad sem nőtt ki. Hamarabb csókolod meg a tüzér lányát, mintsem, hogy megkapd a fekete foltot. Kerüld a bajt ha nem akarsz Dawey Jones ládájába kerülni és fogadd meg a tanácsainkat - akkor mindig lesz grog és elgendő arany, hogy örökké tengeri vándor maradhass.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
Szerinted én miért nem játszom már Battlefield vagy COD játékokkal? De már az OW-t is elfelejtettem, pedig azt hittem igazi jó játékosállomány fog összejönni, mert OW. Francokat: mindenhol megjelenik ez a geci társaság és mindent elront. Tenni ellenük max annyit tudsz, hogy saját csapattal játszol csak és szétszivatjátok őket.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Allien
veterán
Ez egyrészt, azért is lehet, mert ugye csinál egy microsoft accot, és "kipróbálja" a 14 napos goldot.
A battlefield 2-ben is voltak olyanok, akik elvitték a helit, mintha taxi lenne, meg stb. ?inden multis játékban vannak gyökerek. Ahol a pénz az úr, ott ez LESZ! Márpedig, a microsoftnál csak az EA games nagyobb gyökér. Asszem, a CS go (meg eleve a CS) közössége, akik nagyjából rendet tudnak tenni. De, hogyan is? Úgy, hogy ezek a játékok NEM 1-2 évre szólnak...Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
tomee88
csendes tag
Khm... Sea of THIEVES!
Mint már írtam korábban is, azért érdemes néha belemenni direkt PVP szituációba, hogy adott helyzetben el tudja ezeket kerülni, és legfőképp megelőzni az ember. Galleon elől a legkönnyebben sloopal tudsz menekülni. Ha erre kerül a sor, mindig tartsd a vitorlát középen, és hajózz széllel szemben. A sloop messze a leggyorsabb így.
Egy nyitott világú játékban különböző játékos érdekek ütköznek, senki nem fog tekintettel lenni a másik félre, vagy legalábbis csak nagyon ritka esetben lesz így (főként ha beszélsz).
Ha esetleg brigantine ellen kell küzdeni ami ugye a leggyorsabb hajó a játékban, használj egy kisebb szigetet "fedezéknek". A sloop fordul a legkönnyebben és leggyorsabban, így nagyon egyszerűen irányt tudsz váltani és tudod őket szórni ágyúgolyóval. Hidd el, meg fogja unni a támadó fél a folyamatos kudarc után.
Én soloban toltam végig első körben a "sztori módot", volt hogy megtámadtak, de mindig ki tudtam védeni, volt hogy egy 4 fős vérpistikés csapatot kellett lemászorolnom. 10 perc folyamatos elhalálozás után kiléptek a szerverről.
Persze van olyan szituáció, amikor feljutnak a hajódra többen is. Ez akkor a legkellemetlenem, amikor mind pc-n játszik, te pedig ott vagy egymagadban egy kontrollerrel. A sloopon 4 talán 5 spawnpont van, tehát ha mind a 4 játékos megfelelő helyre áll, nagy az esély hogy spawnolás előtt már újra meg is haltál, mivel a játék az árnyékot előbb tölti be mint a karaktert magát.
Pár apró dolog amire érdemes még odafigyelni:
- ha nem akarsz nem kívánt társaságot szerezni magadnak, mindig hajózz lekapcsolt lámpákkal
- ha tudod hogy többet időzől egy adott nagyobb szigeten, próbáld úgy helyezni a hajódat, hogy az a lehető legjobban takarva legyen a sziget által. Érdemes megnézni merre van a legközelebbi outpost, és pont a sziget ellenkező oldalán "horgonyozni"
- horgony csak a hajó gyors megállítására, pozíció tartásra való. Sose hagyd lent, mindig legyél indulásra, fordulásra kész. Ha látod hogy egy hajó feléd tart, azonnal tudsz fordulni, és már szórhatod is ágyúgolyóval őket. Az új hajó sérülési modellel elég könnyen nagy kárt lehet okozni bármelyik hajón
- érdemes csekkolni a horizontot 5-10 percenként szintén akkor ha több időt kell eltöltened egy nagyobb szigeten. Ha látsz egy hajót, érdemes pár percig szemmel tartaniNincs ezen mit rendbe tenni. Ez a játék erről szól, különböző játékos érdekek "ütköztetéséről", elvégre mind kalózok vagyunk. Pont ez a kiszámíthatalanság adja a játék sava borsát, nincsen két egyforma session, pedig már több mint 1500 órám van a játékban.
Nincs annál jobb érzés a játékban, amikor egy nagyszájú, felnőtt enyémavilág játékos száját kened el, ő meg csak mentegetőzik utána hogy de így meg úgyKedvenc aréna sztorim. Haverokkal játszunk, egy 20-on éves körüli srác folyamatosan anyázott minket, mert ő próbált feljutni a hajónkra, mi pedig azonnal bedaráltuk kolbásznak vagy 6 alkalommal egymás után. Ő pedig a saját csapatának azt mondogatta, hogy srácok gyertek kapjuk el őket nem olyan jók, majdnem megöltem őket mind Közelében sem volt. (Ugye miután meghal valaki az arénában, nem kerül át a szellemhajóra mint adventure módban, hanem nagyjából 10-15mp-ig a kamera felülnézetre váltva forog a respawnig, és látsz mindent körülötted, beszélni is tudsz.)
A meccset pedig fölényesen nyertük, 10k pont előnnyel, az ő hajóját pedig háromszor érte súlyos merülési veszteség 24 perces játék alatt. A válasz reakciója az volt a tavernában, hogy azért nyertünk mert a haverja új a játékban, holott mind a 4 pirate legend volt, csakúgy mint mi. Ezek azok a játékosok, akik csak akkor érnek valamit, ha kisebb hajó ellen mennek, egyenlő feltételek mellett esélyük nincsen maradandót alkotni.Több mint 100 aréna meccs alatt a legrosszabb helyezésünk 2. volt. Azok is csak azért, mert a játék még sajnos mindig pofátlanul berak PC-s tryhard arcok közé, annak ellenére hogy elviekben már működik a periféria szerinti matchmaking... Ellenük nem tudsz mit csinálni. 10x gyorsabbak, tudnak ugrálni miközben darálnak, és 30-al több fps van az ő oldalukon (utóbbi annyira nem releváns, de a szemnek kellemesebb lekövetni az ellenfél játékos mozgását). Kontroller nem tudsz ugrani, fordulni és harcolni egyszerre, mert alapból ezek mind a jobb kezedre vannak kiosztva ugye.
Ha bármiben tudok segíteni, keressetek nyugodtan akár privátban is.
-
tomee88
csendes tag
Voltak erre próbálkozások az insider verzióban, tragikus volt mind. Sajnos egyik sem működött a gyakorlatban, teljesen felborította a harc és ezzel a fair play szabályait is. Az egyik ahhoz volt hasonló (próbálom leírni anélkül hogy konkrétumokat írnék) mikor egy autós játékban letérsz az ideális ívről, a játék visszarak a helyes útra, és egy jó darabig még "szellemautózol"a többi játékos között . Fordítsd le SoT "nyelvre"
4 óra játék alatt bőven van idő többször is eljutni a legközelebbi outposthoz betörni a a lootot, nem érdemes tartogatni órák hosszat. Gyakorlatilag ez a játékállás mentés a játékban. Ha belegondolsz, egyik más játékban sincs úgy, hogy nem mentesz 4 óra alatt egyszer sem.
Ha a béta óta nyomod, már biztosan el tudod kerülni az általad is említett szituációkat
A játék jutalmaz XP-vel minden cselekedeted után, legyen az kiásott kincsesláda, lemészárolt csonti kapitány vagy csak megtett távolság adott küldetésen. Ezeket commendationnek hívják, és ha eléred a feloldásához szükséges feltételt, kapsz XP-t, független attól hogy betörted e az adott lootot vagy nem.
-
tomee88
csendes tag
"Nekem valahogy ez a játék sosem a pvp ről szólt... nem is értem, hogy akinek igen, az miért ezzel jászik."
Azért mert baromi szórakoztató Tegnapi session folyamán 200k lootot fosztogattunk össze hű elsőtiszttemmel egy sloopon. Tettük ezt bármiféle rosszindulat nélkül. 5 elsüllyesztett galleon, 4 brig, és 5 sloop jött össze a végére. Az új hajó sérülési modell abszolút kedvez a legkisebb hajónak, főleg a nagyobbak ellen.
Nálunk alap szabály, hogy nem telepszünk rá új játékosra, főleg ha soloban játszik. Azt nem mondom hogy nem támadjuk mert sokan alap hajó skinnel csinálnak például athena küldetést. De ha látszik a játékos kinézetén is hogy új, semmi értelme rátelepedni, abból senki nem profitál.
Valahogy ebben a játékban teljesen más érzés a PvP mint más játékban. Egyszerűnek tűnik, alap esetben mindenki képes rá, de ha jobban belegondol az ember az egyszerűség mögött egész mély, sok lehetőséget kínáló harcrendszer rejlik csak tudni kell használni.
Ennek gyakorlására baromi jó módszer most már az Aréna, ahol gyakorlatilag anélkül lehet gyakorolni, hogy bármit is veszítene az ember. Mindenki nyer, bármelyik helyen is végez a kör végén. Igaz, hogy ehhez azért nem árt egy 4 fős csapat, idegenekkel elég nagy lutri.
Új hozzászólás Aktív témák
Hamarosan...