- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- BYD Atto 3 menetpróba
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
- iGO Primo
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
Aktív témák
-
Kakumix
senior tag
Sziasztok! Garanciáztatási problémám van. Adott egy 2010 augusztusi Telenor függő telefon, használtan véve, magánszemélytől, garancialevéllel, blokk nélkül. A garancialevélen sajnos nem látszik az eladó bolt teljes bélyegzője, de a Telenor honlapján lévő értékesítési pontok listájáról beazonosítható, de ez nem is lényeg. A telefon kihangosítója recseg már normál hangerőn is, főleg a "mélyebb" (
) hangok. elvittem a garancia papírral az Oktogonon lévő Samsung szervizpontba, ahol azt mondták, hogy a garanciapapírt nem fogadják el, mert túl régi - nincs rajta hologram -, elbeszélgettünk és abban maradtunk, hogy vigyem a Pannonhoz. Ma az Astorián lévő Telenor képviseletben azzal etettek, hogy a Telenor a 1+1 éves garancia első évét vállalja és a másodikat a Samsung, ezért vigyem a márkaszervizbe. Nem sikerült meggyőznöm őket - a két szomszédos ügyintéző is beszállt -, hogy ez nem így van. Továbbá a blokk hiányában nem tudták - vagy nem akarták - megnézni, hogy a Telenor szerint van-e érvényes garancia a készülékre. Mit ajánlotok? Mit tegyek? Hol érdemes vernem az asztalt?
ui.: Mivel 2011 áprilisa előtt lett vásárolva, akkor a Samsung még nem vállalt két év garanciát a készülékre. A nálam lévő Samsungos garanciajegyen nincs is szó semmilyen 2 éves vagy 1+1 éves a szolgáltatóval osztott garanciáról, csak a 12 hónapról. Az 1+1évről egyébként is csak itt a fórumon olvastam, a vásárlás után, majd el is felejtettem. A cserélendő alkatrészt megvettem és csak a hétvégén jutott megint eszembe, hogy talán garanciális még, pont mielőtt szétszedtem volna. Ha már elvileg van rá garancia (?), úgy gondolom élnék is vele, mert amennyiben a későbbiekben más gond is lenne a telefonnal (kijelző, alaplap, egyéb), akkor a szerelésem után teljesen jogosan érvénytelenítenék a garanciajegyem.
ui2: A tervem az, hogy holnap bemegyek a Westendbe és ott újra próbálkozok, mert van ott Samsung és Telenor is (+MediaMarkt-os ismerős
) csak nem szeretek, jogtalanul hőbörögni és egyébként is megterhelő magam annyira felpörgetni, hogy vörös fejjel, indulattól a homlokomon kidagadó erekkel kiabáljak egy nálam jóval kisebb emberrel, aki esetleg még nő is.
[ Szerkesztve ]
Legyen szép napod!
Aktív témák
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- új, bontatlan, iPhone 15 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Alig egy éves Google pixel 7
- iPhone 15 Pro / 128GB / White Titanium / Gyári kártyafüggetlen (0095)