- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #14478 üzenetére
Ez így jó lesz:
gamedata - config - models - objects - light_night.ltx
[torch_definition]
range = 70
range_r2 = 70
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 0.8
omni_range_r2 = 0.8
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1
color_animator = empty //light_torch_01
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 48
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 0.3
guide_bone = lights_bone[ Szerkesztve ]