- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
OL 2012 nincs, el lett halasztva a bétája is.
Lost Alpha -nak sincs még hivatalos megjelenési dátuma, volt már csak visszavonták határozatlan időre. Erről itt olvashatsz bővebben: http://www.moddb.com/mods/lost-alpha
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Ez nem tudom mi akar lenni de én itt néztem, ez a mod hivatalos oldala: http://www.moddb.com/mods/stalker-oblivion-lost-2012-mod-pack
When will "Oblivion Lost 2012" be released?
The mod pack will be released in the second half of 2013.[ Szerkesztve ]
-
-
PeL
addikt
Sajnos nem tudok, de egy bármilyen adott modhoz készült magyarítás elég kis eséllyel fog működni egy másik moddal, ha vannak a mod tárgylistájában, küldetéseiben vagy bármi másban változtatások akkor valószínű azok szöveg nélkül fognak megjelenni a magyarítás felrakása után. Szóval csak óvatosan
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #8729 üzenetére
U.L.T.I.M.A.T.E. helyett sztem próbáld ki a L.E.G.E.N.D.A.R.Y.-t vagy az Oblivion Lost 2010-et, ahhoz ITT vannak a linkek. Mindkettő újabb és több mint az amit keresel, és mindkettő az Oblivion Lost 2.2-re épülő mod pack
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Ebben baromi sok szöveg van, ráadásul szerintem a játékosok 90%-a el sem olvassa pl. a fegyverek leírását. Én sem szoktam Sorry de valahogy nincs most ehhez hangulatom noha időm lenne is, az SGM 2.2 közben eldöntöttem hogy még egy hasonlóba nem kezdek bele Még a Lost Alpha-ba besegítenék ha Dezo felkérne de nem hiszem hogy pont én is kellenék neki erre a munkára, nyilván megvan már a csapat rá.
-
PeL
addikt
válasz RobberBaron #8950 üzenetére
pont ezért nem játszok azzal a moddal. Pedig jó lenne, de játszhatatlan sajnos még mindig pedig már évek óta hegesztik ezt is...
-
PeL
addikt
Most találtam CS-hez egy mod packot, akit érdekel zúzza le:
http://www.moddb.com/mods/cs-remix/downloads/stalker-clear-sky-mod-pack-2012
-
PeL
addikt
Steames Stalkerekkel sajnos ez az egy gond van, hogy nem minden mod kompatibilis velük illetve alapból nem ajánlottak modoláshoz, legfőképp az auto-patch miatt. Ez CoP-nál és CS-nél nem nagy gond mert a legtöbb mod a legújabb patchre van írva (1.6.02 ill. 1.5.10) de ShoC pl. 1.0006-ra patchelődik alapból, viszont a legtöbb mod 1.0005-re, sőt 1.0004-re is rengeteg mod van
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Kipróbáltam ezt a SHoC Mod Pack 2013-at de elég szomorúan konstatáltam hogy nálam játszhatatlanul szaggat ha nem statikus megvilágítással játszom. Valami nem stimmel a moddal. Nem hiszem hogy ennyire akadnia kéne
-
PeL
addikt
-
PeL
addikt
L.E.G.E.N.D.A.R.Y.-ban amúgy minden mapon ekkora élet van? Cordonban kipucoltam az autóparkot, erre megjelentek random ecologist, merc, katonai őrjáratok a terepen, elég nagy banzaiokat rendeznek egymás között.
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #11172 üzenetére
A Daemon Tools tökéletes, csak szedd ki az automatikus indításból msconfig-ban. Egyébként a népszerű 3GB enabler exe fájlok is tört exekből lettek csinálva. A méretükön látszik. A Mini-Image viszont nálam valamiért nem működött az újabb DT verziókkal, a 4.46.1-es verzió az utolsó amivel működik, nálam is ez van fent. Az auto update-t kapcsold ki benne.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #11178 üzenetére
Nekem a Call of Pripyat szokott olyat csinálni hogy az ikonra kattintás után nem történik semmi, ilyenkor a feladatkezelőben ott fut az xrEngine.exe fájl, be kell zárnom, majd újbóli indítás után általában már megy, bejön az a kis címképernyő majd elindul a játék.
Egyébként passzolom, én is ugyanezt a mini imaget használom és ment gond nélkül még legutóbb.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Végül ENB nélkül játszom Anélkül is elég szép, és így elég jól is fut. Egyébként nagyon fasza ez a mod, végigvittem már a ST2-t egyszer, de ebben a formában újfent kedvet kaptam hozzá. A fegyverhangok nagyon durvák, az eddigi legjobb amit eddig hallottam, a fegyverek animációi is tök jók és azok is újnak tűnnek. A grafika meg pazar, CrommCruac megint kitett magáért. Az artifaktokat meg ugyanúgy detektorral lehet megkeresni mint a CS-ben vagy CoP-ban. Aki nem játszott még vele, mindenképp próbálja meg, megéri
Külön megtiszteltetés hogy a készítők az én guide-omat pakolták a játék mellé
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11210 üzenetére
Hát ez itt érdekesen működik. Most egy AS VAL-al tolom SP-5 -ös sniper töltényekkel, így a zsoldosok és a monolithosok többnyire egy golyótól meghalnak (én is ugyanúgy fekszem egy találattól 90%-ban, katonai nagy Bulat páncélban). A Bloodsuckerek viszont baromi sokat kibírnak némelyik fegyverből. Shotgunból volt hogy egy teljes tárat beleeresztettem közvetlen közelről és még úgy sem halt meg. Épp a Monolith Control Bunkerbe megyek a doksiért, egy szál shotgunnal páncél nélkül (le kellett pakolni a kifosztás miatt) de bent 2 vagy 3 bloodsucker rohangál, párszor már volt reload.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11215 üzenetére
Közben átjutottam ott is, már a Military Warehouses-nél járok, már a bázist is kipucoltam a freedomnak meg a Barriert. Most majd Snitch-nek kell megkeresnem a cuccot. Egyébként most néztem hogy 1-2 helyen pontatlan a leírásom, legalábbis Solomonnak a ládáját nem ott találtam meg ahol a guide-ban írtam lehetséges helyeket, hanem a zöldséges sor végén található lakások egyikében (a guideban jelzett két hely között), meg a bázison sem ott volt a doksi ahol eddig megtaláltam hanem fent a vasúti alagút tetején.
A Control Bunker is szivatott egyébként. Azt csinálta hogy ha bementem és bent mentettem majd visszatöltöttem nem volt meg a papír a végén. Csak úgy tudtam megszerezni és felvenni, ha egyhuzamban megcsináltam azt a pályát. A két vérszopóval rendesen megszenvedtem...
-
PeL
addikt
válasz shield #11219 üzenetére
Igen, és sajnos tényleg van pár random elem a játékban ami azt bizonyítja hogy pontatlan lett kissé néhol a leírásom. Lehet majd újra fogom írni valamikor. Egyébként tényleg realisztikus a mod, sokszor túlzóan is. Elég durva hogy az összes ellenfélnek olyan reakcióideje van és olyan pontosan lőnek mint az SGM modokban az alfások, nem vicc. Meglátnak 100 méterről, majd ahogy meghallom az első "ellenfelet látok" nyikkanásukat már ki is egy hiteltek. Vagy ha épp nem rám néznek, ahogy rám fordul azonnal megfekszek. De a rohadékok mellé még okosak is, ha nem figyelem őket kijönnek a helyükről, gyorsan változtatják a pozíciójukat, szoktam tapasztalni hogy pl. látom hogy balról közelít egy, rá akarnék fordulni de mielőtt be tudnám célozni instant megöl
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11222 üzenetére
Az ilyen "x életben kell hogy maradjon" típusú küldiket én is nagyon rühellem. Mert 90%-ban meg is halnak a kulcsemberek. Az Army Warehouses-nél is addig el sem indítottam a terület elfoglaló küldetést amíg ki nem pucoltam a katonákat a freedom bázison. Utána meg már előre szaladtam a Barrier-hez mikor azt kellett megtisztítani, mert ott is életben kellett maradnia az egyik csókának.
-
-
PeL
addikt
Nem tudom mi van most a játékkal, X-10 laborban járok, de kb 1 percenként kidobál ezzel a hibával:
Expression : I != levels().end()
Function : GameGraph:: CHeader::level
File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line : 171
Description : there is no specified level in the game graph : 51Öröm lesz így kijutni. Szerintem valami tárgy vagy holttest kieshetett a map alá, ami miután sokat zuhant kiakasztja az engine-t
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11236 üzenetére
Kijutottam, de azóta a Radar meg a BAR mapon is kaptam 1-2 CTD-t ugyanezzel a hibával. Valami nem stimmel a moddal, nem emlékszem hogy az eredeti is ennyit crashelt volna. Ezzel a hibával vagdal ki mindig, csak folyton más számot ír az utolsó sorban:
Expression : I != levels().end()
Function : GameGraph:: CHeader::level
File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line : 171
Description : there is no specified level in the game graph : 207Utána olvastam és elvileg valami spawn miatt csinálja, én az artifakt dologra gyanakszom, szerintem sokszor rosszul spawnolja be a játék és emiatt CTD-zik folyamatosan. A CoP is ki szokott emiatt fagyni időnként, azért gyanítom.
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #11238 üzenetére
Az X-10 laborig nekem sem volt gondom a játékkal, 1 CTD-m volt talán, de ott még hibaüzenet sem volt. Onnantól meg az X-10 labor 1 percenként kidobált. Kijutottam, de nem szűntek meg a crashek. Az artifaktok néha érdekesek, mert a radar meg a detektor mutatja őket, de mikor megtalálnám őket hallom ahogy elő kéne bukkannia az artinak, de nem történik meg, majd el is tűnik teljesen, nem jelzi a detektor sem utána. Szerintem beesik a map alá, és tuti emiatt crashel a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen autót vegyek?
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Ukrajnai háború
- Hobby elektronika
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen