Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz M0RGI #1823 üzenetére

    "Ne mondja senki, hogy ezek egy normális mércén felülálló dolgok. Egy 10 ezer Ft-os telefontól is elvárom, hogy az, a mobiltelefonok világában X éve létező alap kritériumoknak megfelelő készülék legyen."

    Ki kell hogy ábrándítsalak azt hiszem. Nem a saját véleményemet írom le, hanem felső vezetői körből kapott utasítást, ahogy dolgozni kell mobiltelefonok gyártásában.

    Röviden: amiket te itt hibaként felhozol, az a gyártó álláspontja szerint beleesik a tűrési mezőbe, ami megengedhető. A helyzeted tovább rontja, hogy nem szériahibáról van szó. Pl. említetted, hogy a Blade nálad nehezen érzékel. Csakhogy ez gyártót nem fogja meghatni. Visszaveszik a hibásnak vélt darabot és kapsz egy másikat. Megnézik, kipucolják, eladják újra, ha a hiba nem tapasztalható, vagy tűréshatáron belül van, akkor nem javítják.

    Másnak már leírtam, hogy dolgoztam a megboldogult RIM javítási részlegen itt Pécset. Ki volt adva munkautasításba, hogy: "NINCS pixelhibás kijelző! NINCS! Világos srácok?!" Mit is jelentett ez? A gyakorlatban csak annyit, hogy nem javítottunk kijelzőt, mivel 99,9%-ban a hiba nem is létezett. (Valóban nem, nem csak eltusoltuk. Két év alatt jó ha két pixelhibás telót találtunk, azokat nem is azért hozták...) Továbbá recsegő hangszóró sincs...

    A karcok, pöttyök, szöszök max. 5mp kijelző nézegetés után eldöntendőek. Ha 1000 lux mellett nem látod, akkor az a hiba nem létezik!

    Szóval ki kell hogy ábrándítsalak: senkit sem hat meg addig mit gondolsz, még nem szériahibáról van szó!

    A Blade esetén ugye volt gradiens hiba leadva visszajelzésnek. Kijött a frissítés: megjavult. Azt kevesen tudják, hogy az a frissítés hozzá sem nyúlt a kijelzéshez. SEMMIT sem csinált a kijelzővel kapcsolatban. Csak a fejekben tett rendet... ;)

Új hozzászólás Aktív témák