Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tailorzsolt

    tag

    Sziasztok! Nem tudom volt már korábban valakinek átirányítás problémája. Adott egy Telekom és egy Vodafone kártya, teljesen mindegy melyik slotban, mert ugyanazt a hibát produkálja. A telekomos kártyával tapasztaljuk a következő hibát.

    Szeretnének keresztbe átirányítani mindkét számot a másikra, ha az egyik nem elérhető, vagy beszélünk rajta. A telekomos kártya átirányításánál amikor megadnánk a számot akkor hibaüzenet ugrik fel: "Hálózati vagy SIM kártya hiba", de ezt követően a számot be tudom írni. A gyakorlatban ezután ha a Vodafone kártyán beszélünk és a telekomosra érkezik hívás akkor kisípol, magyarán nem irányít át a Vodafonera, ahol pedig hívásvárakoztatás lenne, tehát jeleznie kellene közben a Telekom számra érkező hívást. Ilyenkor többször visszaléptem az átirányítás részbe és addigra már eltűnt a megadott szám amire szerettem volna átirányítani. (tehát a másik slotban lévő kártyára)

    Volt közben Telekom sim kártya csere, de nem oldotta meg. És másik két Telekom sim kártyával is próbáltuk, tehát összesen 4 különböző Telekom kártya is ugyanezt produkálta.

    Valaki tapasztalt hasonlót, vagy van valami ötlet, hogy ezt hogy lehetne megoldani? Köszi

    A telefonon egyébként MIUI Global 10.3.15 Stabil (PFJEUXM) MIUI verzió van.

Új hozzászólás Aktív témák