- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Mobilarena
Xiaomi MI9 Lite (pyxis)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
Üdv!
A gyártói jótállás 2 év, amennyiben a készülék *hivatalos forrásból származik.
Az árösszehasonlító oldalakon látható boltok szinte kivétel nélkül bolti garanciát biztosítanak, ez azért is problémás a vásárlóra nézve, mert a boltok többségét eleve csalásra építik fel, tehát X ideig működik a bolt (kedvezményes árakkal a minél több vevő megszerzése érdekében) majd bedöntik azt, és jogutód nélkül megszűnik, így a vásárló a jótállást is elveszti.
Természetesen vannak hosszú ideje működő normális vállalkozások is, de ez sajnos csak kis része a piacnak.Továbbá a bolti jótállás mellé nem jár gyártói szerviz támogatás sem, ami azt jelenti hogy kizárólag bontott, vagy utángyártott alkatrészekkel tudnak dolgozni ezek a szervizek, mert gyári alkatrészt a Xiaomi nem ad ki.
*hivatalos forrás: a gyártó szerződött partnere (vagy annak viszonteladói) értékesíti a készüléket, a készüléket a gyártó az értékesítés helye szerinti országba szállította le.
Pl: WayteQ (vagy partnerei esetén) mivel magyarországi partnere a Xiominak, a készülék ellenőrzése során a Delivery address: Hungary jelzés lesz látható, tehát magyar partnerének, magyarországra szállította le a a gyártó a portékát, ez nevezhető hivatalos forrásnak, és a 2 év gyártói jótállás is így lesz érvényes.
Az egyéb (szürkeimport) csatornákon keresztül értékesített készülékek esetén is látható lesz a célország, de az lényegében bármi lehet (ahonnan be tudják szerezni a készüléket)
Mivel az adott kereskedő nincs kapcsolatban a gyártóval semmilyen formában, ezen készülékek szervizelését sem vállalja a Xiaomi.Itt tudjátok ellenőrizni a készülékeket az IMEI szám beírásával:
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz bobdetroit81 #198 üzenetére
Állítsd át a nyelvet angolra, indítsd újra a telefont, csináld meg az aktiválást, és visszaállítható a nyelv is.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz DroiDMester #982 üzenetére
Üdv!
Némi kiegészítés a történethez:Az idei év májusától a Xiaomi átvette a szerviz szolgáltatást, és így biztosít 2 évet a hivatalos forrásból származó készülékekre, a készülékekhez a hivatalos resellerek (pl: wayteq) nem nyúlhatnak hozzá, a hibásnak vélt készüléket a Xiaomi szervizbe kell küldeni (október óta ezt a feladatot a Telemax látja el, velük szerződött a Xiaomi) ott történik a bevizsgálás, és szükség esetén a javítás is.
A nem hivatalos csatornákon keresztül értékesített készülékre a gyártói jótállás nem vehető igénybe, mivel a Xiaomi alkatrészt nem ad ki, ezért ezek a készülékek bontott, vagy utángyártott alkatrészekkel kerülhetnek javításra.https://vertigostore.eu
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- OLED TV topic
- Milyen autót vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...