- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Xiaomi MI9 Lite (pyxis)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz novinyul #986 üzenetére
Folytathatnánk végtelenségig ezt a vitát(neked is írom kelzsoca), de tök felesleges!
Vittem már garanciába hivatalosan vásárolt Note5Pro-t wayteq hoz kijelző cserére, a telefon leadáskor mikro karcmentes állapotú volt! 1.hónap múlva mikor vissza kaptam jó pár helyen meg volt karcolva nem is kicsit, annyira hogy meg akadt a körmöm a karcban, és a kijelző amit bele tettek NEM volt EREDETI! Fakó és tiszta fátyol foltos volt, ennyit a hivatalos alktrészekről és szervizről!de zárom a vitát mivel nem ide való téma,
csak hogy tudják azok is akik kifizetnek +20-30-40.e ret felárat a hivatalos garanciáért, totál feleslegesen!