- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pengwin
addikt
1. Ha már BKV-val közlekedsz a városban, akkor te letetted az autót és a meglévő eszközparkot használod, miattad nem kell még egy eszközt előállítani. Ha BKV helyett mindig e-rollerrel jársz, akkor visszakerült egy extra motoros jármű a város útjára.
Igen, baromi pici, nem szennyezi lokálisan a levegőt, de akkor is nehezíti a városi forgalomszervezést. Motoros, baromi dinamikus, kicsi... előbbi kettő miatt nem mehet a gyalogosok között és még a bringásokat is gyakran letolja az útról, az utóbbi miatt viszont életveszélyes autók között.2. Én az időm 99%-ában nem Budapest turisták által frekventált belső területén mozgok, hanem Dél-Budán, a XI.-XXII. kerületben, és itt elég sok saját eszközt használó barmot láttam.
Nyáron, strandpapucsban, a Bartók Béla úton, kiütött szabályozással süvít végig az autók sávjában (van teljesen jó bringasáv mindkét irányba). Sokan szembe jönnek a forgalommal a bringasávban, és talán egy embert láttam, akin volt védőfelszerelés.3. Mindent nagyon könnyű a cégekre, az államra, a szabályozásra kenni. De az alapvető probléma az, hogy az emberek totális mértékben seggfejek. Ha lenne akár csak minimális fokú előzékenység a közlekedő autósokban, e-rolleresekben és bringásokban, akkor a jelenlegi szabályozás is működne. De ameddig a "nekem minden jár", "énvagyokavilágközepe" mentalitás uralkodik a fejekben, addig semmilyen szabályozás nem fog lényegesen javítani a helyzeten. Legfeljebb akkor, ha kő keményen és következetesen elkezdenek mindenkit bírságolni.
Nézz végig itt a topikon: hány ember használ vastagon sgmk. teljesítménykategóriába tartozó eszközöket, vagy kiütött korlátozású 30-40km/h-val menő e-rollereket?
Ameddig egy csapat ember nagy része ilyen rossz hiszemmel és felelősségtelenül jár el a többiekkel szemben, addig nincs miről beszélni.
Én elfogadom, hogy sokszor bicskanyitogató az autósok vagy a gyalogosok viselkedése, de azokban a csoportokban ez még mindig egy kisebbség, míg az e-rollerezőknél jól láthatóan megy a trükközés és a szabályok nyilvánvaló leszarása a többségnél. Engem is akart már gyorshajtó taxis elgázolni kerékpár átkelőnél úgy, hogy a másik sávban elengedtek, ő meg direkt gázt adott. Ennek ellenére nem ez a jellemző a budapesti autósoknál. Az e-rollerezőknél viszont jó, ha 10-ből 2-3 ember felelősségteljesen próbálja használni az eszközét. És ez nem szabályozási hiányosság.[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...