- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlos Padre
veterán
Ez így faszság, azt olvasd amit írtam és ne magyarázd már bele, hogy szerinted mit akartam írni. Tudjad már mi a különbség erős és a gyors között. Autós példával egy kamion erős egy sportkocsi meg gyors. Lehet, hogy ugyanannyi lóerős mindkettő de mégsem lehet egy az egyben összehasonlítani. Az Xbox elméleti számítási teljesítménye magasabb a több CU miatt, a PS5 rendszere viszont összességében fürgébb.
Számokban:
Series X - Texture Rate - 208TMU@1825MHz= 379,6 GTexel/s
PS5 - Texture Rate -144TMU@2233MHz = 321,6 GTexel/s
18% különbség a Series X javára.Series X = Pixel Rate - 64ROP@1825MHz = 116.8 GPixel/s
PS5 = Pixel Rate - 64ROP@2233MHz = 142.9 GPixel/s
22% különbség a PS5 javára.Valhalla alatt látszik is a különbség a framerate-ben, amit a gyorsabb ROP-oknak köszönhet a PS5. És ez hardveres, nem is fog változni.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.