Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tylerddd

    veterán

    válasz Sidney #16 üzenetére

    Mindenképp írásban fordulj panaszoddal a bankod felé, pl. e-mailben. Személyesen engem is elhajtottak, h nem náluk van a hiba, hanem a Microsoftnál. Én OTP-s webkártyával nem tudtam vásárolni. Írtam e-mailt nekik, majd visszaírtak, h részletezzem a problémát. Leírtam mindent mailben, h mit szeretnék csinálni és mi nem működik stb. Felvették panasznak, kaptam ügyszámot, így mindenképp foglalkozniuk kell vele, hiszen írásban fordultál hozzájuk, nem tudják eltusolni úgymond. Három hét volt igaz a dolog, de most már tudok vásárolni a kártyával. Küldték is a levelet, h nekik nagyon fontos ügyfeleik bizalma bla bla, és hogy látják, h már volt sikeres tranzakció a marketplace felé. Ergo csak náluk volt valami gebasz!
    Írj nekik!!! Egyértelműen megéri!

    Csak egészség legyen, meg térerő!

Új hozzászólás Aktív témák