- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz GreenGoblin #3 üzenetére
Igen, a VW-csoport most nem szerepel annyira jól ezen a téren.
Látszik, hogy ki honnan jött.
A Tesla remek szoftvereket csinál, ott a kocsik minőségével vannak elég komoly problémák (lerepülő tető Model S és Model Y esetében, Model 3 betört oldalsó üvegei, illetve a facelift előtt nem lett megoldva a hátsó vízelvezetés, így letépte a hátsó lökhárítót), a nagy múltú, nagy nevű gyártóknál pedig a szoftver táján vannak hatalmas hiányosságok.
Én ezért szajkózom, hogy Musknak addig amíg nem durran ki az elképesztően felfújt lufija, kéne vennie egy nagy múltú márkát, hogy ezt a két komponenst lehetőleg össze tudja gyúrni és tényleg készüljenek tökéletes elektromos autók.