- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Netfone
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nincs 15 millióm autóra jelenleg, és lenne ha se valószínű hogy id3-mat vennék (de ez nem az autó hibája hanem az enyém ). Kb egy fél napig használtam az autót, erről tudok nyilatkozni ha érdekel.
Végre egy normális elektromos “golf”. Nem pedig egy villanymotorral ellátott benzines. Ég és föld a két autó. Ennek megfelelően próbál megfelelni az átlagembernek, minden tekintetben. Úgy is mondhatnám hogy hoz mindenből egy bizonyos szintet. Vezetni nagyon kellemes, zajszint szerintem kategóriájában kiemelkedő. Hétköznapi felhasználásra gyorsulása is teljesen jó (nem egy model 3, na de nem is annyiba kerül). Szoftverben sem találkoztam hibával vagy kellemetlenséggel, na de ennyi idő alatt ezt nem is csoda. Ehhez együtt kéne élni vagy legalábbis 1-2 hétre szereznem kéne egy példányt. Fogyasztása is teljesen ok, a sok kis “high tech” cucc pedig feldobja az autót.
Igazából nincs sokat beszélni róla, átlagos autó, átlagos funkciókkal, átlagos áron. Ugye itthon még csak a középső modell kapható, 14m+ felett. Szerintem ebből fognak a legtöbbet eladni.
Amit nagyon sajnálok a hazai piacot nézve hogy a legolcsóbb modell (30000euró euban) az tudtommal nem fog beleférni 11m alá. Még ha csak 10.9m lett volna, akkor is 8.4m egy “fapad” id3 na az lett volna itthon a “népvillanyautó”.
Amikor ezeket az árakat nézem mindig eszembe jut hogy nemrégmég 16m alatt volt a fapados model 3 itthon állami támogatással. Meglehet nézni most mennyi.. És minden autó csak drágul és drágul.
Ha engem kérdezel, igen jó lett az id3. Szerintem meg van a célközönsége, amit az eladások már tükröznek. Kíváncsi leszek majd a 2021-es eladásokra.
És végre nem egy suv.. Erre jön az id4Úgy hallottam hogy esetedben eljött az i12 mini ideje, arról lesz logout cikk? Az előző nagyon jó lett, azért kérdezem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
GreenGoblin
tag
Hogyne lenne felár! Nézd már meg mekkora a hivatalos árkülönbség mondjuk egy 208-as belsőégésű és a villanyos megfelelője közt! Vagy a Corsa, vagy a Zoe és mondjuk a hasonló méretű Clio közt! A clio mondjuk fényévekkel jobb minőségű és olcsóbb is.
Kinek ér meg akkora felárat?!
Ugyanazt a külső-belső minőséget adják milliókkal többért.
Te inkább kifizetsz többet ugyanazért a termékért csak hogy ott legyen az e badge az oldalán?.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Ez mind feltevés amit írsz.
De ha így is lesz mert az árak ígyis-úgyis mennek fel euro7 ide vagy oda akkor sem olyan szinten hogy kecsápoljanak az elektromos autók áraival. Amúgy meg mindig lesz olyan gyártó aki árban alá vág a másiknak. Ez elektromos autóknál ez nem jellemző. Méjbi 5-10 év múlva ha az árak lejjebb mennek.
És persze aktuális időről beszélek. Nem érdekel a jövő mert az bárhogy alakulhat! Gondolom nem látsz a jövőbe te sem.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...