- Javít az IP-védelmen a Z Fold6 és Flip6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 90 - modellalkat
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Mobil flották
Hirdetés
-
Javít az IP-védelmen a Z Fold6 és Flip6
ma Nem csak a vízállóság lesz meg idén, jó irányba fejlődik a hajlítható műfaj.
-
Suicide Squad: Kill the Justice League - Napokon belül Mrs. Freeze érkezik
gp Hamarosan indul az új szezon, az új karakter mellé számos extrát kapnak a még mindig kitartó rajongók.
-
Itt a Turtle Beach analóg billentyűzetének fehérbe öltözött változata
ph A TKL-es konstrukció a normál és az alacsony profilt próbálja egy kalap alá terelni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dreta
tag
válasz
oroszpeter_f #1254 üzenetére
Sziasztok!
A telefonom most lesz 9 hónapos. Futtattam tegnap ötször 20 percet a jelzett programot, sajnos nulla eredménnyel. Persze nem is vártam tőle csodát, hisz ami 8 hónap alatt beégett, azt majd 100 perc "visszaégeti"?? Ne pazaroljátok rá az időtöket. De a tippet köszönöm!
-
dreta
tag
válasz
oroszpeter_f #1257 üzenetére
Sziasztok!
Kedden a helyi Vodafone boltban leadtam szervizelésre a telefonom a már említett navigációs sáv beégés, a hangerőszabályzónál elvált hátlap és a kamera lepattogzott/karcos védőüvege miatt.
Az előbb rápillantottam a szervizfigyelőn és ezt dobta:Ilyen gyorsan megcsinálták vagy nem tudtak/akartak vele mit kezdeni, hogy már aznap ment vissza logközpontba?
Amúgy egy Smart Ultra 7-est kaptam cserekészülék gyanánt. Valahol a förtelmes és a borzasztó között van félúton. Várom már vissza a sajátomat.
-
dreta
tag
Sziasztok!
Tegnap délelőtt visszakaptam a telefonom, 9 napot volt tőlem távol, abból nem egész 1 napot töltött a tmx szervizében. A munkalap szerint reggel 6 óra körül érkezett be hozzájuk és este 9 óra körül már távozott is onnan. A neten található negatív véleményeket/tapasztalatokat egyáltalán nem tudom alátámasztani a szervizzel kapcsolatban, sőt! 1 nap után alaposan letesztelve, belakva a telefont, azt mondhatom, hogy korrekt, precíz munkát végeztek!
Amiket cseréltek: érintőképernyő, kijelző, kamera, mikrofon, hátlap és (nincs felvezetve a munkalapra) de a fém keret is teljesen új. Mivel a micro usb csatlakozó körül gyári védőfólia volt, amit én távolítottam el, plusz a hangszóró "rács" is teljesen tiszta. Vagyis kívülről teljesen, plusz belülről részlegesen, de van egy új telefonom.A vodafoneról és az ott dolgozókról viszont totál negatív a véleményem, de azt majd az erre megfelelő topicban fogom kitárgyalni. Nem fogom soha megérteni miért jó az nekik, ha úgy viselkednek az ügyféllel, hogy már alig várom, hogy leteljen a hűségnyilatkozat és húzzak el tőlük azonnal.
Vagyis: szerviz 5*, vodafone ügyfélkezelés 1*.
Szép napot nektek!
-
dreta
tag
válasz
Halkow. #1362 üzenetére
Bizony, bizony! Az újonnan, jóval harmatosabb procival kiadott Smart V8 viszont már 7.1.1-es Nougattal jelent meg.
Persze a telefonom jelenlegi teljesítményével én is elégedett vagyok. De sajnos a jótállásos mizéria miatt, amit csináltak, alig várom már, hogy jövő szeptember legyen és azonnal otthagyom őket. Mennyibe is kerül náluk a függetlenítés hivatalosan a 2 év hűség letelte után?[ Szerkesztve ]
-
dreta
tag
Egy októberben életbe lépő törvény módosításból idézek:
4d) A határozott idejű előfizetői szerződés lejártát követően a szolgáltató az előfizető kérésére
külön díjazás nélkül köteles gondoskodni arról, hogy az e szerződéssel együtt vásárolt készülék
bármely szolgáltató előfizetőjeként használható legyen (hálózat-függetlenítés).
Na ennek a menetére majd nagyon kíváncsi leszek. (:
Új hozzászólás Aktív témák
ma A piros szolgáltató saját márkás termékvonalának csúcsmobiljának ára meghaladja a 100 ezer forintot, cserébe pedig remekül teljesít.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen