Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz plus44 #20 üzenetére

    Csak ismerd a marketing-pszichológiát is kicsit, s megérted, hogy miért van ott a mondat:
    1. A NKtel kínai csoda tesztjének végén is ott volt a forgalmazó. Direkt nem írok pontos számot, de ezres nagyságrendű átkattintás volt, pedig a teszt után szerinted ki akar ilyet venni?
    2. Ha nem is kattint át, akkor is az olvasó agyában rögzül, hogy GSM Takács, vagy bármi, s ha majd egyszer neki telefon kell, akkor sanszos, hogy ez ugrik be elsőnek és szépen beüti a böngészőbe.

    Van olyan partner (haha, éppen azért nekünk nincs, amit most leírok), aki bele akart ugatni, hogy mit írunk. Az volt a válaszunk, hogy akkor semmit nem írunk. Jó, akkor inkább mégiscsak írjunk, amit akarunk, csak írjunk. Megírtuk, amit akartunk, aztán pattogott. Ennyiben véget is ért a partnerség. A normális forgalmazók tudják, hogy nem az a lényeg, hogy mit írunk egy termékről, hosszútávon. Rövid távon persze nagyon jó, hogy leírjuk egy telefonról, hogy ezt érdemes megvenni, mert eladnak 10-20-30-100 darabot emiatt. De hosszútávon az a lényeg, hogy a cég ismert legyen, és erre tökéletes platform az aréna.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák