- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
e-newsee
addikt
válasz Baggins86 #18 üzenetére
Abban egyetértek, hogy nagy a dilettantizmus a mobilflották kezelésénél. Sajnos előfizetés szempontjából is. De valahol érthető, mert ez azért annyira nem egyszerű ügy. Jelenleg a neten lógó mobilok a maguk nyíltságával, univerzalitásával, és azzal, hogy kb belelátnak a céges belső hálózatokba, az egyik legnagyobb kockázati tényezők a piacon. Ez azért elég új terület, és a nehézkes nagyvállalati malmokon még keresztül kell menni a szabályozásoknak. Kell egy-két bevállalósabb cég, akik kockáztatnak, hogy az ő hibájukból majd egy jobb módszer szülessen.
Van nálunk is MDM rendszer, de rengeteg cég fél az Androidtól a nyíltsága ellenére. MDM ide, vagy oda. Az IOS zárt, sokáig támogatott rendszer, ráadásul a készülékek is "amerikaiak", szóval könnyebben átmegy a vállalati szűrőkön egy amcsi multinál. Csak hát drága. Ezért aztán a régiekkel küzdenek, és az újabb irányvonalak bevezetése helyett inkább homokba dugják a fejüket, és szenvedtetik az alkalmazottakat a régi elavult technológiákkal, amíg valaki (nem tudják ki) majd kitalálja a tuti megoldást. Ha meg mégis cserélni kell, akkor megy a nyafogás, hogy hú, hát drága, meg sokáig tart a rendelés, meg 6 szintnek kell jóváhagyni, hogy fogom megindokolni, ki fogunk lógni a tervezett keretből, stb stb. Na ilyenkor egyszerűbb egy olcsóbb cucc. Nincs annyi kérdés, meg magyarázkodás, hamarabb átmegy a rendszeren, adott esetben helyi jóváhagyói szinteken marad az ára miatt a kirendelés. Szóval lesz piaca, az tuti."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
válasz Baggins86 #18 üzenetére
A problema komplex. A Telefont MDM-mel supportaljuk, de user telepithet maganak dolgokat. Security szempotbol pedig egy kozepkategorias telefon ah kap 3 ev patchelest,akkor meglepodnek. Tudsz ilyen modelt vagy modelleket, amik Enterprise kompatbilitis es supportalt 3 evig mondjuk? De ugy, hogy 1-2 ev mulva is meg tudjam venni, ne ugy, mint a mostani kifosom a telefont magambol gyartoknal, hoyg fel ev utan mar el is tunt a model? Kozben azt is kell nezni, hogy itt 10k plusz telefonrol beszelgetunk, ahol fontos az,hogy azert a lokal IT ne szenvedjen a telok vegett. iPhone ebben verhetetlen, mondom ugy, hogy nem vagyok iOS parti. Itt user egyszer tanul es kesz, keszulekcsere utan is közel ua az interface. Mindehhez egy manual kell es azt olvassa el a user. Androidon hol lehet ezt megtenni? Es Vargana es Tsa 10k+ feletti usernel is csak par adminnal megoldja a gondot. Anno en meg Android es MDM vegett egyedul nem voltam eleg 600 userre, mindig volt ezernyi gond az Androiddal, mert random gondok voltak.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- EAFC 24
- További aktív témák...