- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szpal17
őstag
Nekem egy celeron D is elindította a videót.
Najó ez csak vicc, egyébként brutálisan jól néz ki. Várjuk, hogy bővíthessük a hardvert.
-
nebulo
tag
Tehát akkor az beígértek szerinti hatszor erősebb nextgen XBOX-on nem is fut majd el, csak ha "Cross Fire"-be kötöm a haveroméval???
...trollololo...
-
Angel1981
veterán
"Az egészben viszont az a legérdekesebb, hogy a hardvergyártóknak keményen oda kell tenniük magukat, amennyiben lépést szeretnének tartani az Epic Unreal Engine 4.0 által hajtott játékainak futtatásával."
Majd biztos a konzolgyártók fogják a gépeik teljesítményét az UE-hez igazítani, és nem fordítva...
-
Ilsyde
őstag
Akkor ideje lebutitani az UE4-et Vagy optimalizalni...
-
grunge
addikt
Aztak*rva! Ez brutál
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Lenry
félisten
semmiképp sem akarok nyelvtannáculni, de a terraFLOPS, az a Föld bolygó számítási kapacitása.
a megfelelő prefixum egy R-el, teraFLOPS-ként írandó.
nagy látogatottságú informatikai oldalként szerintem fontos, hogy helyesen írjunk le ilyen kifejezéseket, főleg annak fényében, hogy ezt baromi sokan elrontják.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
#65313280
törölt tag
Pedig milyen kíváncsi voltam hogy majd milyen next gen UE-s játékokkal játszhatunk majd az új xbox-on. Ezek szerint nem nagyon lesz olyan. Az Epic games csinálja a legjobb játékokat, remélem hogy a Microsoft lép valamit ennek érdekében.
-
Youri
veterán
Majd árulják szettben, kábellel Elég húzós ez a számítási igény. Ezt a köv konzolok sem fogják kipréselni talán magukból. De a PC mindig ott lesz
RTX ON
-
veterán
Szerintem ez már az a szint, amikor nem tudod eldönteni, hogy filmet nézel vagy egy játékot...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
nagyúr
-
wednesday
őstag
Nem hinném, hogy az MS pedig 10x erősebb konzolt akar építeni. Most már nem akarnak akkora kezdeni veszteséget benyelni a gépek áron aluli értékesítése miatt, most a kinect továbbfejlesztése a lényeg.
-
IreN!CuS
őstag
A tag nem éppen költséghatékonyan cigizik
Baromi szép,de kétlem,hogy ilyet conzolon látni fogunk.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Vistaboy
veterán
Oké, köszi, kijavítottam. Tipikusan ilyen a formám, két lehetőség közül tuti a helytelent írom. Ezért nem játszok én semmilyen szerencsejátékkal, nem nyerek soha.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem így van. Egy stúdió véleménye nem befolyásolja a fejlesztést. A memória mennyisége mindig téma volt az utolsó pillanatig. Ez viszont az anyagiaktól függőt nem attól, hogy a fejlesztők mit akarnak. Minden fejlesztő több memóriát akar, ez nem kérdés. A megvalósíthatóság a kérdés gazdasági szempontok alapján.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Biztos nem az Epic győzte meg az MS-t. Ez szimplán gazdasági szempont. Minden fejlesztő több memóriát akart. Ezen nem volt vita. Az volt a kérdés, hogy anyagilag megéri-e. Ha az MS úgy látta volna, hogy nem, akkor az Epic az égről is lehozhatta volna a csillagokat, akkor sem kapott volna az Xbox 360 több memóriát.
Most is lesz ugyanilyen az új konzoloknál. Azért nincs megadva a Wii U-ra a memória mennyisége, mert ezt a legkésőbb érdemes eldönteni. Biztos van egy elképzelés, de lehet, hogy abból végül több lesz, ha az gazdaságilag még belefér. Abban biztos vagyok, hogy a fejlesztői oldalon mindenki a nagyobb RAM-ot preferálja.
Az persze mindegy, hogy miért lesz több RAM. A több a lényeg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
The newest blogcast from Major Nelson, reviels that Epic fought for an Xbox 360 with 512MB memory. Microsoft first wanted an Xbox 360 with 256MB memory, Epic called Microsoft and showed them Gears of War with only 256MB memory.
Then Microsoft announced the final hardware, with 512MB memory. Epic then became the first developer that had to work with the final Xbox 360 hardware. Later that day, Microsoft's 'Chief Financial Officer' called Epic and said: "You guys just costed me $1 billion", and Epic's Mark Rein responded with: "No, we just did 1 billion gamers a favor".
Biztos hazudok/hazudnak.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Enton
addikt
Szerintem ilyen problémával nem fogunk küszködni. Ugyis bugos lesz valami, aztán szépen villognak a texturák, vagy nem lesz vsync vagy kismillió hiba lehetséges.
A legnagyobb baj ebben pont az hogy sokan csinálnak rá játékot, de nem is tudják igazából hogy működik a motor csak az 3-4 ember akit kölcsönöznek a projekt idejére."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Ilsyde
őstag
En inkabb azt latom benne hogy joval tobbe fog kerulni egy-egy jatek fejlesztese (idoben is, meg penzben). Megnovelt poligonszam, texturameret, effektek... a grafikusok vert fognak izzadni.
Termeszetesen a grafikara fognak koncentralni es a jatekmenet meg jobban megsinyli az egeszet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Értsd már meg, hogy ez nem az Epicről szól. Minden, hangsúlyozom minden fejlesztő több memóriát akar. Az Epic csak az egyik volt az összes közül. A konzolok fejlesztésénél a memória mennyisége az amit a legkönnyebb módosítani, és ez sokszor meg is történik. De nem csak azért, mert a fejlesztők ezt akarják, hanem azért, mert gazdaságilag belefér. Ha nem fér bele gazdaságilag, akkor nulla értelme van a fejlesztőknek kapálózni. A végeredmény az lesz, hogy le kell butítaniuk a játékot a célhardverhez.
A cégek általában érdekből nyilatkoznak úgy, hogy magukat fényezzék. Nem az Epic itt a hős, hanem az MS döntött a nagyobb memória mellett. Be lehet persze állítani úgy, hogy mi harcoltuk ki, csak ez nem lesz igaz, mert ettől még minden fejlesztő több memóriát szeretne. Tipikus esete az önfényezésnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
De az Epic-ről. (ez nem "önfényezés")
Más fejlesztő nem volt jelen, csak az Epic volt képes kihúzni az 512Mb memóriát, vagy legalábbis a lökést ők adták meg. De mind1 ne vitatkozzunk, nem tudsz meggyőzni másról úgysem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlen. Az új művészi kihívásokra vannak új koncepciók is. A játékipar még mindig eléggé maradi módon dolgozik ebből a szempontból. Ellenben ott vannak az animációs filmek, ahol az elmúlt évek alatt óriási jelentőséget kapott a befektetett humán- és anyagi erőforrás kímélése.
A Disney rengeteg dolgot kifejlesztett, amit a játékipar átvehet. Ezért van az a fenenagy érdeklődés a Ptex textúra formátum iránt, és a hardvergyártók számára is elég komoly szempont lett, hogy ezt valós időben meg lehessen oldani. Az AMD egy saját eljárást is fejlesztett erre az új generációs Radeonban PRT néven (erre építettek már egy demót - [link]), de ahogy az NV példája is mutatja szimplán a DX futószalagon belül megoldható. [link] - itt is valós idejű a leképzés, csak egy animálatlan objektummal.
A Ptex-szel a művészek munkája jelentősen redukálódik, és a rendszer még a DX11-es noSplit tesszellálás problémáját is teljesen megoldja. Egyetlen probléma vele jelenleg az erőforrásigény, de az kétségtelen, hogy ez a jó irány, mert a művészek válláról le kell venni a terhet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerinted más fejlesztő elégedett mindennel, amit alájuk raknak? Ugyanúgy szeretnének több memóriát. Egy fejlesztőért az MS nem változtatott volna a koncepción. A mindenki az már elég meggyőző, hogy átelemezzék az anyagiak szempontjából a helyzetet. Még így sem biztosított a dolog, mert ha nem éri meg gazdaságilag, akkor kapta volna a piros lámpát, de szerencsére az MS hosszútávon gondolkodott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Apika
Közösségépítő
Gyönyörű volt a képminőség a videón! Tényleg, mintha egy film lett volna...
-
GAlli
tag
majd kitalálják h a komolyabb gamekhez 2 xbox 720 at vegyél crossfireben, adjad még nekik az ötleteket
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyrészt nem neked válaszoltam, másrészt milyen AMD Ptexről beszélsz? Ez a Disney technológiája. Még egyszer leírom, hogy a Disney fejlesztette ki. Az AMD-nek ehhez semmi köze, mivel ők csak hasznosítják azt amit a Disney felépített. De ha elolvasod a hsz-t, akkor van linkelve egy NV-s videó is, amit a SIGGRAPH-on mutattak be, mert működik a rendszer a DX futószalagján is. Persze ez nagyon lassú, de működik.
Törölted a hsz-t. Ettől függetlenül én válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oneiros
tag
Még pár napja az IGN azt írta, hogy az Xbox 720-ban HD6670-es lesz, ami csak 6X erősebb a mostaninál...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oneiros/index.html
-
wednesday
őstag
Én arra lennék kíváncsi, mikor jön ez az az idő, mikor a high poly modelleket többé már nem kell visszabutítani, (az is nagy munka) hanem egyből berakják a játékba.
-
-
BeLucZ
addikt
Brutális ez a video Nem is értem miért kellett 3 db 580as... ha "csak" 2,5 teraflops kell hozzá, akkor elvileg egy 7970es már nagyon lazán vinné vagy tévedek ?
és akkor az unreal 4es még ezt is odaveri, hát nah ez már a nyálcsorgatás kategória látványban -
TESCO-Zsömle
félisten
Ez a 2.5TFLOPS eléggé semmitmondó adat, meg a 3db GTX580-is.
Sima lebegőpontos számítás terén a HD6970-es egymaga 2.7TFLOPS-ot produkál, szóval nem értem akkor minek a 3db 1.5TFLOPS-os GTX580-et, vagy hogy miért is kell belőle 3db. Azért annyira nem rossz az SLI skálázódása, hogy 2*1.5-ből ne maradjon 2.5... A 7970-es majd 3.8TFLOPS-al bír...
Szóval ha csak a nyers egyszeres pontosságú számítási teljesítmény számít, akkor nem értem miért erőltetik az nV-t, pláne hogy a példaként felhozott xbox-ban is Radeon GPU dübörög (és az utódban is az fog).
Ha valaki volna olyan kedves és megmagyarázná, nagyon megköszönném.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Löncsi
őstag
válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére
Ezek a TFLOPS-ok mind elméleti maximumot jelölnek, és nem is biztos, hogy ez a teljesítmény ténylegesen megjelenik. (lásd. HD4850 1 TFLOPS-ot tud, miközben egy hasonló "teljesítményű" GTX460 mégis 2x-er gyorsabb).
Másik, ez csak demo, UE3-at is SLI 8800GTX-el mutogatták, és a végén jóval kisebb hardveren is elfutott.
NV-t azt hiszem azért "erőltetik", mert ők biztosították a kártyákat az Epic számára, ez a demo is lehet csak egy "szerződés".
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
BeLucZ
addikt
nem lehet valahol elérni ezt a demot? vagy nem publikus? megnézem mit izzadna alatta a vas
-
nebulo
tag
Remélem végre kijön majd ezzel az új motorral a Monopoly is XBOX 720-ra, végre méltó grafikával tündökölhet ez a klasszikus darab, és a Kinekt támogatás miatt te lehetsz a dobókocka, ha magzatpózban lefordulsz a kanapéról.
Future is now!
-
wednesday
őstag
Nem egy mai darab ez a prezentáció, úgyhogy 7970-re még akkor nem is gondoltunk.
A másik, hogy az Epic mindig is az Nvidiával szeretett kooperálni.A 2-nél több kártya alkalmazásába én meg nem hiszek. Nem azt mondom, hogy nincs ott növekedés (bár tuti nem akkora mint 2 kártyánál), de elképzelhető, hogy 3-4 kártyánál az input lag már komolyan érezhető lehet. És ilyenkor a kevesebb a több.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wednesday #49 üzenetére
Nem mindig. Például a Larrabee-re fejlesztették az UE4-et nagyon sokáig, csak abból nem lett semmi. [link] - Sweeney akkor ki is fakadt. Valószínű, hogy a bemutatásra kerülő UE4 sem teljesen az amit elképzeltek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...