- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
Nekem a garanciapapírt "felejtik" ki mindig a csomagból. Csak számlát szoktam kapni, azon viszont sem a termék garanciaideje, sem a termék sorozatszáma nincs feltüntetve. Ha tegyük fel 10 év garancia volt náluk kiírva valamire, és 4 év múlva elromlik, hogyan bizonyítom majd be, hogy nem csak 3 év garanciával árulták, ha esetleg ezzel a szöveggel próbálnak majd elhajtani?
Egyáltalán milyen cég az, amelyik még egy garanciapapírt sem képes adni olyan termékekhez, amelyekhez mindenhol máshol automatikusan adnak garanciapapírt? Például alaplapok, RAM-ok, stb., stb.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Természetesen elolvastam a számlán szereplő dolgokat. Igen, vannak cégek ahol nincs külön garanciapapír és számla, hanem egyben van a kettő, viszont náluk is minden esetben fel van tüntetve az adott termék garanciaideje és sorozatszáma is. Ehhez képest az edigitaltól kapott számlán csak ez szerepel:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."Tehát akkor garanciapapír hiányában csak 1 év garancia jár azon termékekhez is, amiket mondjuk 3 év garanciával hirdetnek a honlapjukon? Mert garanciapapírt még soha egyetlen esetben sem kaptam tőlük semmihez, sem alaplaphoz, sem memóriához, sem semmi máshoz.
-
,
addikt
Nincs sajnos letölthető formában sem semmiféle garanciapapír a fiókomban sem. Sőt, ott számlák sincsenek, csak a "Nincs megjeleníthető számla" szöveg olvasható. Tehát semmi nyoma nincs bármiféle garanciának azon kívül, mint ami a papír formában lévő számlán szerepel, amivel viszont csak 1 évet tudok érvényesíteni.
Csomagküldéssel vásároltál náluk te is, vagy személyesen? Én csak csomagküldéssel, de valahogy mindig "elfelejtettek" garanciapapírt adni, pedig volt köztük 3 év garanciás alaplap, 5 vagy 10 év garanciás RAM, stb. is.
Jeleztem már nekik is a fentieket, de gyakorlatilag csak leráztak, mondván hogy ők nem szoktak garanciapapírt adni, mert a számla elég a garancia intézéséhez. Hogy hogyan bizonyítom be a 3 év garanciás termék esetében hogy valóban 3 év garanciával árusították a vásárlás idején, arra már nem tudtak választ adni. A számlán viszont egy az egyben az szerepel, hogy garanciapapír hiányában 1 év garancia jár csak az adott termékekhez.
Magánszemélyként vásároltam minden esetben.Pl. aqua-nál is volt olyan, hogy x tápegységet egy darabig 7 év garanciával árulták, majd bizonyos időponttól kezdve már csak 2 év garanciával. Viszont ők mindig mindenhez adnak garanciapapírt (meg az összes többi cég is), tehát ha 3 év után megy tönkre a korábban 7 év garanciával vásárolt tápegység, akkor nem tudnak elhajtani hogy de hisz náluk arra csak 2 év a garancia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vicces képek
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Politika
- Gmail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest