- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Mindegy hol van a lehatárolás, kb sehol nem lehet ennyivel menni.
Értelmetlen. A 180 szerintem bőven elég mindenre pláne hogy már az is több mint a megengedett.
Aki meg soha nem használja ki, annak minek az 500 paci?
Ezt mondom: felesleges, baromság.
Nem kell állandóan ennyivel menni, de miért veszik el még a lehetőségét is?
Nincs ilyen lehetőség szinte (ha kihagyjuk németország egyes szakaszait akkor ) sehol.
Ez persze nemcsak az EV autóknál hülyeség.
Kb mintha olyan számítógéped lenne ami csak 589 voltról működik.Nagyon jó csak sehol nem használható.
Tényleg értelmetlen. Én úgy gondolom a takarékosság felé kéne elindulni, ha még élni akarunk egy pár évig.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Nezhetjuk forditva is. Minek adnak hozza 500Le? Minek kell 5mp-es gyorsulas?Gyakorlatilag pont ugy gyorsulnak el vele, mint a tobbi belso egesu autoval. Semmivel nem gyorsabb a forgalom az 5 mp gyorsulasu jarmuvekkel.
Nincs penz toltesre? Nem lesz vicces, de hamarosan annyi penzbe kerul 100Km elektromos autoval, mint belso egesuvel.
Mas:
Kezd korvonalzodni, miert is volt eddig elnyomva, az elektromos rendszerek, es lobbizva a belso egesu motorok iranyaba.
Jol latszik, hogy elektromos jarmuvet jelentosen egyszerubb gyartani, es ennek lesznek "kedvezo" hatasai es "kedvezotlenek" is.