- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
elmo
aktív tag
Jópofa a videóban, hogy minden hangosabb, mint az autó. Amúgy eléggé hatásvadász, persze, de ez elvárás ilyenkor.
-
Azok a széles tablet keretek hátul, már innen lehet tudni, h Sony. Buknak a széles kávákra.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
Avistan
csendes tag
Érdekes lesz egy Apple vs Sony autófronton.
-
worxland
addikt
És persze kamu is. A gördülési és szélzaj sima haladáskor (amikor nem gyorsít az autó) soxor hangosabb, mint a motor. Ültem Teslákban (X és S), nem voltak túl halkak városi tempónál sem.
Amúgy meg 500+ lóerő és 180-ra korlátozott sebesség? Iszonyat ciki.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
mjani1172
addikt
Nem az a baj hogy ciki, (szerintem nem) hanem egyszerűen pazarló és értelmetlen.
Pont nem erről kéne szólnia. A Prius pl nem erről szólt, és mennyien szeretik.
Egy kis Fiat Panda az környezetkárosító, egy 500 Le- 2,5 tonnás sz.r meg környezetbarát. Korrekt.
Ha a Tesla kiadna olyan modellt is ami tényleg a takarékosságra van optimalizálva, mennyivel jobb lenne.......
A céges villany számla (ma egész nap ezzel foglalkoztam) 2017 óta 17ft/KW most 68 ft/KW. Tehát nem lesz ez olcsó mulatság.[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
"Nem az a baj hogy ciki," - dehogynem. 500 ló nem azért kerül a járgányba, hogy gyökkettővel haladj. 200-250-el haladva semmivel sem fog kevesebbet fogyasztani, mint ha padlófék-padlógáz üzemmódban használod az autót. Meg ha egyszer ott az erő, akkor ne korlátozzák már le 160-180-nál. Hasonló kaliberű ICE járgányokban 250-nél van lehatárolás, már amelyikben. Model 3-nak 210-220 a vége (erősebb kivitelnél szpojlerral 260). Aki meg soha nem használja ki, annak minek az 500 paci? Nem kell állandóan ennyivel menni, de miért veszik el még a lehetőségét is? Még csak azt se mondhatod, hogy mozgó státszimnek veszi a delikvens, mert azt a kategóriát ezer éve kibérelte magának a német trió. Az ilyen mentalitású EV tulajokon (menjünk lassan autópályán, mert akkor nem fogyaszt) mindig jót röhögök, amikor 90-nel bandukolnak a külsőben és kerülgetik őket a Seicentók... 10+ milláért veszel autót, de töltésre már nem futja?
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
David75
őstag
Nekem túl kevés benne a kijelző.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
mjani1172
addikt
Mindegy hol van a lehatárolás, kb sehol nem lehet ennyivel menni.
Értelmetlen. A 180 szerintem bőven elég mindenre pláne hogy már az is több mint a megengedett.
Aki meg soha nem használja ki, annak minek az 500 paci?
Ezt mondom: felesleges, baromság.
Nem kell állandóan ennyivel menni, de miért veszik el még a lehetőségét is?
Nincs ilyen lehetőség szinte (ha kihagyjuk németország egyes szakaszait akkor ) sehol.
Ez persze nemcsak az EV autóknál hülyeség.
Kb mintha olyan számítógéped lenne ami csak 589 voltról működik.Nagyon jó csak sehol nem használható.
Tényleg értelmetlen. Én úgy gondolom a takarékosság felé kéne elindulni, ha még élni akarunk egy pár évig.[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Nem tudom miért jutott eszembe a boci mobil reklám.
Egyes cégek évtizedek óta foglalkoznak gépjármű előállítással. Fölöslegessé vált az a rengeteg tapasztalat, hogy minden mobil gyár átáll az automobilra?
[ Szerkesztve ]
-
-
David75
őstag
Na igen, a házak is levannak maradva, nem igaz hogy 2022-ben nem lehet minden fal full kijelző, pedig már alapnak kéne lennie. Nagyon fontos lenne, hogy napi 24 óra legyen a képernyő előtt töltött időnk. Nehogy már a budin ne menjen a tiktok.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
prolad
őstag
Muszáj, az erő még meglenne, de a hatékonyság jóval gyengébb ennél a sebességnél meg felette,sajnos azt nem szeretik az elektromos motorok (meg gondolom a benzinesek se, de ott nincs hatótávpara).
Meg ugye hol mész akár 180-nal meg afelett? Versenypályára ezt senki se fogja vinni, az a pár korlátozás nélküli szakasz a németeknél se érint sok mindenkit. Máshol meg többnyite nem legális 130 felett se.
500 ló (meg a vele járó nyomaték) is csak azért kell, hogy a 2+tonnás autónak legyen a ma divatos 5 másodperc alatti 0-100 értéke, mert ugye attól versenyképes meg prémium.
Iparági trend amúgy is 180-ra vagy lejjeb korlátozni, ott van pl a Volvo, akik ezt csinálják, mintha a franciák is kezdenék. Részben biztonság, részben lehet kicsit spórolni/nem kell túltervezni, mert 0.1%ban valaki kihasználná a nagyobb végsebességet. -
csongi
veterán
Nezhetjuk forditva is. Minek adnak hozza 500Le? Minek kell 5mp-es gyorsulas?Gyakorlatilag pont ugy gyorsulnak el vele, mint a tobbi belso egesu autoval. Semmivel nem gyorsabb a forgalom az 5 mp gyorsulasu jarmuvekkel.
Nincs penz toltesre? Nem lesz vicces, de hamarosan annyi penzbe kerul 100Km elektromos autoval, mint belso egesuvel.
Mas:
Kezd korvonalzodni, miert is volt eddig elnyomva, az elektromos rendszerek, es lobbizva a belso egesu motorok iranyaba.
Jol latszik, hogy elektromos jarmuvet jelentosen egyszerubb gyartani, es ennek lesznek "kedvezo" hatasai es "kedvezotlenek" is. -
nagyúr
Jaja! Nagyon szép kívül. Igen izléses.
De a k sok kijelző!!!Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
worxland
addikt
"Nincs penz toltesre? Nem lesz vicces, de hamarosan annyi penzbe kerul 100Km elektromos autoval, mint belso egesuvel." - Csak a lényeget hagytad ki. 10-20-30 milliós EV-re van pénz, töltésre nincs?
"Jol latszik, hogy elektromos jarmuvet jelentosen egyszerubb gyartani, es ennek lesznek "kedvezo" hatasai es "kedvezotlenek" is." - ja, 3-4 millió az akkupakk, a maradék része az autónak egyszerűbb és olcsóbb, mint az ICE, ezért kerül 5-10 millióval többe, mint az ICE. Logikus.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
beef
őstag
Inkább arra gondolt, hogy nem az LCD panelek számát kellene feleslegesen növelni, hanem végre HUD-ot készíteni, hogy miközben a forgalmat nézed, látod az autó fontosabb adatait is a szélvédőn. Esetleg még szemkövetéssel is. Ezeknek lenne értelme, nem a "mi rakjuk a legtöbb kijelzőt az autóba" szemléletnek.
[ Szerkesztve ]
-
_flamer
aktív tag
Wow, nekem valahogy nagyon bejön.
“Innovation distinguishes between a leader and a follower”
-
worxland
addikt
Nem a hol számít, hanem a kinek. IMHO sok ember nem veszi meg, ha le van korlátozva. Akárhogy is csűritek-csavarjátok, a statisztikák azt mutatják, hogy egyre erősebb autókat vásárolnak az emberek. És nem azért, hogy 130-al menjenek.
ACEA riport - fotelhuszároknál talán kicsit jobban tudják[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Van létjogosultsága a "nagy" teljesítmények, de szerintem nem kell, hogy a nagy teljesítmény kéz a kézben járjon a nagy sebességgel.
180Km/h minden személyautóban bőven elég kellene lenni, és ezzel együtt nyugodtan lehetne majd minden autó kb. 200Le körüli és ehhez megfelelő nyomtaték.
Nem mindig arra kell gondolni, hogy addig kell nyomni/húzni a gázt, amíg a fordulatszám kiakad. Akár végsebességet elérve.
Sokszor bizonyos vezetési helyzetekben nagyon is jól jön a "nagy" teljesítmény. Ilyen pld. egy-egy előzéses szituáció, vagy pl. kapaszkodósávon való felgyorsulás.
Ha ezek a manőverek megvannak, akkor nyugodtan vissza lehet állni a megengedett sebességhatárra.
Előzéses szituációban hányszor van, hogy jön-jön balról előzne, de nem megy az autó, miközben szemből megjelenik egy másik kocsi.
Nah ilyenkor jó, hogy odalép aztán megelőz 3-4 kocsit is és nem késztet senkit sem fékezésre az előző, főleg nem történik baleset.
Sok helyen van nagyon rövid kapaszkodósáv, egyszerűen kis teljesítményű autóval nem tudja az ember felvenni az autópálya forgalmának ritmusát.Vagy másik példa: supercross és motocross.
A 450 köbcentis, 4 ütemű, sokszor beállítástól függően 70 Le-t is produkáló gépnek egy 25m-es ugrónak kb. 60-70-nel kell megközelíteni, hogy ne a töltetlen ugró falába préselődjön a vezető és ott halljon szörnyet. És ezt a sebességet nagyon rövid távon kell elérnie.
Ezért a kedvencem mikor egy gyári krosszmotornál megkérdezik, hogy mi a végsebessége.
Kit érdekel mi a végsebessége, mikor 60-nal odaérkezel 25m-es ugróhoz úgyis összeszarod magad.
Miközben 1.3-as Hayabusával 300-zal mész egy tök egyenes szakaszon... aztán semmi.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
nagyúr
Igazatok van abban, hogy a egyedi szituációkban sokat dob a rendelkezésre álló mobilizálható teljesítmény.
Bizonyára ebben a kocsiban is van több fokozatú teljesítmény határozó. Ami a visszatöltéssel is kombinálható hogy és mit termel vissza.
A kocsi jól néz ki, de a sok kijelző tényleg csak felesleges játék.
Amúgy meg gondolom egyedileg lekapcsolható. Mondjuk lekapcsolva uncsi és ronda.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
csongi
veterán
Mindegy mire nem lesz penz, benzinre vagy aramra
Most a szervizeles van elsinkofalva. A garancia idejere meg csak csak megcsinaljak. Aztan azt sem.Nem az akkupakk ararol beszeltem, hanem az auto gyartasarol.
Osszesegeben uzemelesi koktseg van, es nem lesz olcsobb az elektromos uzemeltetese.
-
csongi
veterán
Teljesitmeny.
Sokkal osszetetteb a dolog, hogy egyszeru teljesitmeny korlatozasokat lehessen alkalmazni. A Sebesseg korlat eletszerubb.
Ezeket fogja a teljes onvezeto rendszer megoldani.
Jelenleg egyik futyi hegyezo eladasi tenyezo, a teljesitmeny.
Aminek a kb 50 talan 60% at autozza ki, es ennek az erzete olyan, mintha a teljes teljesitmenyt kihozna az autobol.
Es ez csak a teljesitmeny. A vezetesi tudas, a jarmu uton tartasa egy masik dolog.
Nem reprezentativ, de mindennapi.
Adott uszakaszon tobb korforgalom van egymas utan, kb 4-5Km tavolsagba.
Ugyan azokat az autokat elozom le korforgalmba a 70Le autoval, akik a ket korforgalom kozott eloznek le 130al foutvonalon.Vagyis a teknikas egyenesbe minden megy. Ehhez kell a sok LE.
-
Yeffy
veterán
erdekes koncepciok
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- E-roller topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...