- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekkGyver
aktív tag
A felvétel alapján egy gyakorlott sofőr is nehezen tudta volna elkerülni az ütközést. Persze a valódi látási viszonyokat a kamera képe alapján nehéz megítélni. Szerintem az autózás olyan veszélyes üzem, hogy ha olyan biztonsági szabályok szerint kellene közlekedni, mint azt mondjuk az iparban megkövetelnek, akkor nem is szabadna kimenni az útra. Csak gondoljunk bele abba, hogy este, amikor lámpával közlekedünk, minden egyes szembejövő elvakít egy kis időre, amikor gyakorlatilag vakon kell megtenni métereket. Ilyenkor csak a szerencse kérdése, hogy ugyanígy nem ugrik-e valaki az autó elé, mert akkor garantált az ütközés. Az ilyen helyzeteken az emberi szem korlátai és a véges reakcióidőnk miatt csak a szenzoros-szoftveres érzékelés jelenthet megoldást, tehát az autonom járművekre szerintem égető szükség van. Sajnos tesztpályán sosem fognak kiderülni a hiányosságai, ezért én is azt támogatom, hogy terjedjen el minél gyorsabban, de a sofőrök felelőssége meg kell, hogy maradjon, mivel az autó még mindíg csak egy eszköz, amit a használója irányít, akkor is, ha az önálló döntéseket is hoz.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.