Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz shteer #1 üzenetére

    Pedálon ill láthatod a csavarmenetekt és imént linkelték a használati útmutatóban lévő leírást is. A kormány rész lefogatóje eléggé izés, tényleg ellazulhat, ha nem játszol eleget a hátul megtámaszkodó tappancsokkal és azok nem full egyenesen támaszkodnak meg, majd ivőfel előre vagy hára csúsznak. Ha viszont eljátszol vele egy kicsit, akkor elég stabil lesz a felfogatás. Szerintem legalább ekkora para, hogy belelóg az öledbe, ezért érdemesebb felcsavarozni a kormányt.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz ribizly #5 üzenetére

    Pont érzésre ad mát a szíjas és a fogaskerekes ajtás. Itt egy T500 vs G27 vs DFGT videó, ebben nagyszerűen "hallani" az eltérést. A fogaskereke nem csak rázókövön "reszel" érzésben meg teljesen mást ad, amikor a szíjnak kell ellentartanod, mint amikor fogaskerekekkel kell küzdeni. Előbbi közelebb van a valódi autó érzéséhez. A fogaskerekessel sem fogsz rosszabb kört menni, mert a hatás az konzisztens meg minden. Csak épp nem annyira szimulálja a valóságot, mint a szíjas.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz electrodoki #19 üzenetére

    Meg lehet ezt a felvetést forsítani is: a magyar vásárlóerő vicces (még ha világviszonylatban a felső 10%-ban is van). Ebbe a kormányba nem kell tankolni, nem kell szervizelni, megsérülni, másnak sérülést okozni vele sem nagyon lehet. Viszont lehet vele tolni akár az ágyból is, és valamennyire utánozni tud rengetegféle autót.

    Aztán innem már mindenki el tudja dönteni, hogy ha kezében egy T300 Alcantara ára, akkor mire költi.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz ribizly #51 üzenetére

    Alapvetően sem egyszerű menet kínában gyárttatni, de egy olyan terméknél, amiben akkora erők hatnak és emellett annyira pontosnak kell lenniük, mint egy jobb erő-visszacsatolásos kormánynak ez különösen bonyolult küldetés. És ha ezt még a viszonylag kisszériás gyártás is bonyolítja... Emiatt előfordulhatott például az is, hogy egy komplett T300 szállítmány silányabb a tervezettnél (úgy tudom, a sokkal magasabb árkategóriában mozgó Fanatecnél is előfordult ilyen) és nem akarom elkiabálni, de a Logitech új modelljeivel is megtörténhet ez.

    Summázva: lutri, és az idő előrehaladtával egyre inkább az lesz, mert egyre drágább a kínai termelés is. A cikk, amit meg linkeltél ugyanúgy semmire sem jó, mint a legtöbb óbégató fórumkomment. Szól egy konkrét esetről, általában nem elég precíz a jelenség leírása, nincs gyártásió/sorozatszám, nincs infó, hogyan kezelte a support a felmerülő problémát stb. Szóval nem igazán tudod a saját vásárlásod kapcsán felhasználni.

    Ha komolyan veszed a témát, akkor nem nagyon marad más választásod, mint rendelni több darabot a kiszemelt modellből online, 1-2 hétig intenzíven hajtani őket, reménykedsz, hogy lesz ami bírja a strapát. Aztán kihasználni, hogy 2 hétig mindenféle indok nélkül visszaküldheted a terméket, így csak egyet tartasz meg. Ronda dolog ez a kereskedőre nézve, meg a kormányok mérete és súlya miatt valószínűleg te is szívni fogsz vele, arról nem is beszélve, hogy 3-4 ilyen kormány félmillióba kerül, de sajnos belekényszerít ebbe a megoldásba a gazdaság működése.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák