Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz kiszely.mate #21 üzenetére

    Szia(sztok)!

    A csukló mechanizmus eltörése így is valószínüsíthető a képek és a termék megfogása után, de nem csak arról van szó, hogy az eltörik, hanem az a törött darab ide-oda csapódik az utastérbe személyi sérüléseket okozva.
    Nem hiába nem terjedtek el az autós életben a fejre tehető - hagyományos - headsetek, mert egy esetleges baleset során komoly sérüléseket okoztak.
    Konkrétan megvakították és megszúrták használóikat.
    Anno 2003-ban a Mitsubishi Pajero Pinin-t azért bírálták a Euro NCAP szakemberei, mert a biztonsági öv közelében olyan műanyag elem is eltört - aminek elvileg nem szabadott volna törnie, csak olyan nagy behatás érte a gyenge karosszériát, hogy az nem bírta - ami veszélyeztette a biztonsági öv épségét, vele együtt az utasokat is.
    Egész kutatócsoport vizsgálja az ilyen, és ehhez hasonló behatásokat.
    Abba bele se merek gondolni, mi történne, ha ez a kihangosító letört darabja valahogy a front, vagy oldallégzsák nyitási útja elé keveredne.
    Sokan aggódnak a szemüvegekben és cigarettával vezető/utazó emberek hatékony védelmezéséért.

    Sajnos addig, amíg egy termék csak ''úgy van megoldva'', hogy az eltörik a csuklórészénél, az nem biztonságos. Sem a benn ülőkre, sem a passzív védelmi eszközökre nézve.
    Talán egy flexibilis megoldás előnyösebb lett volna.

    Sajnos a pénz mindent ural. Bár a jó öreg - vagy inkább fiatal - USA állampolgárai úgyis pereket indítanak, ha e termék, vagy társai által szenvednek többletsérülést.
    Erről meg úgyis értesülünk.

    mrlujoak

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák