- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Hali!
Nem tudom mennyire vagy-vagytok jártas-ak az ütközéstechnikában, mennyit tudsz-tok annak pontos fizikai paramétereiről, de ez egy kicsit elborzaszt engem.
Egy oldalirányú 50 km/h-ás sebességű ütközés gyakorlatilag 0,1 sec alatt lejátszódik, az elektronika - már ha van - érzékeli a kontrakciót, lassulást mér és jelet ad az övfeszítőknek és az oldallégzsákoknak, mindezt 0.006-0.01 sec alatt ( nem, nemírtam el a nullákat). Az oldallégzsákok további 10-15 ezred másodperc alatt feltöltődnek, és már várják a feléjük csapódó utast, aki az elmerülés után - és a dinamika okán - elkezd az ellenkező irányba gyorsulni.
A kihangosító akkor csak rosszabb, ha két első utas van, hisz szegény anyós, már arcával a másodperc töredéke alatt letöri az a csak műanyag tárgyat, ami aztán a vezető arcába csapódhat.
Ha nem töri le anyósunk, akkor mi törjük le - súlyos nyak és arc sérüléseket szenvedve - a visszacsapódáskor.
A fontális ütközést nem is merem említeni.
Törésteszteknél jól látszik, hogy ha egy félfrontális tesztnél a bal oldal ütközik fel, akkor a sofőr először - nem pont egyenesen előre - előre gyorsul a műszerfal felé, majd szép lassan a kocsi kifordul alóla, aminek következtében háta nem pont az ülés közepébe, hanem a vezetői ajtó felőli oldalába érkezik vissza.
És mi van, ha a jobb orrésszel találunk el valamit, vagy minket. Akkor az előre mozgásnál valószínűleg nem törik el a kihangosító - súlyából és masszív anyagágól következtetve - ennek okán a visszaeséskor nagy valószínűséggel a koponyalapunkkal, vagy a nyakunkkal törjük ripityára kis kedvenc kihangosítónk. Remélem a felületi és egyéb sérülésekről szót se kell ejtsek.
orbano: nem kell oda húsvilla... elég egy rossz koncepció és máris kész a katasztrófa.
Azt például tudtad, hogy az övcsat és a zsebben hagyott mobilok, napszemüvegek a bekapcsolt öv alá kerülve, egy esetleges frontális ütközésnél - 64 km/h standard félátfedéses - súlyos belső sérüléseket okozhatnak?
Nem szabad játszani ezekkel, mindent el a fejtől és a lágyrészektől. Inkább megvagyok a kevésbé jobb minőségű műszerfali kihangosítóval, minthogy felszabja nyaki artériám egy reklámfogás...
Bár ezt mindenki maga dönti el.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Világszerte hány de hány olyan termék kerül piacra, amik a Kermi és ehhez hasonló szerevezteknél engedélyhez jutnak.
Például hány olyan üléshuzattal találkozhatunk, amik kialakítása fittyet hány az ülésből nyíló oldallégzsákra. És mégis a piacon vannak. - Sajnos -
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
válasz kiszely.mate #21 üzenetére
Szia(sztok)!
A csukló mechanizmus eltörése így is valószínüsíthető a képek és a termék megfogása után, de nem csak arról van szó, hogy az eltörik, hanem az a törött darab ide-oda csapódik az utastérbe személyi sérüléseket okozva.
Nem hiába nem terjedtek el az autós életben a fejre tehető - hagyományos - headsetek, mert egy esetleges baleset során komoly sérüléseket okoztak.
Konkrétan megvakították és megszúrták használóikat.
Anno 2003-ban a Mitsubishi Pajero Pinin-t azért bírálták a Euro NCAP szakemberei, mert a biztonsági öv közelében olyan műanyag elem is eltört - aminek elvileg nem szabadott volna törnie, csak olyan nagy behatás érte a gyenge karosszériát, hogy az nem bírta - ami veszélyeztette a biztonsági öv épségét, vele együtt az utasokat is.
Egész kutatócsoport vizsgálja az ilyen, és ehhez hasonló behatásokat.
Abba bele se merek gondolni, mi történne, ha ez a kihangosító letört darabja valahogy a front, vagy oldallégzsák nyitási útja elé keveredne.
Sokan aggódnak a szemüvegekben és cigarettával vezető/utazó emberek hatékony védelmezéséért.
Sajnos addig, amíg egy termék csak ''úgy van megoldva'', hogy az eltörik a csuklórészénél, az nem biztonságos. Sem a benn ülőkre, sem a passzív védelmi eszközökre nézve.
Talán egy flexibilis megoldás előnyösebb lett volna.
Sajnos a pénz mindent ural. Bár a jó öreg - vagy inkább fiatal - USA állampolgárai úgyis pereket indítanak, ha e termék, vagy társai által szenvednek többletsérülést.
Erről meg úgyis értesülünk.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Azt nem garantálom, hogy törésre viszem a dolgot, de mindenképpen kipróbálom én is - köszönet a Mobilarena és Young B.T.S-nek - és remélhetőleg tudok majd értékelhető eredményeket nyújtani.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Ma én is átvettem a Snake2-t a Young B.T.S.-től, a tesztidőszak elkezdődött.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Ha az ezüst verziót tesztelted, és oldalt, a ''csuklónál'' tépted, kb 2-3 cm hosszan, akkor az volt nálam.
Most már csak volt, ma vittem vissza.
Annyit róla, hogy a kutyám (egy Beagle) is megnézte magának...
cikk a logouton lesz, amit 7végén dobok össze.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- GoPro Topic
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vallás
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!