- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Különbséget kellene tenni aközött, hogy maga a technológia mikor készül el, mikor adják be engedélyezésre és mikor kapja meg az engedélyt, mert ez a cikkben eléggé összemosódik.
A covid vakcina is elkészült pár hét alatt, mégis egy év kellett hozzá, hogy be merjék adni az embereknek (és ez rohamtempóban végzett engedélyezés volt, normál esetben 3-4-5 év kellett volna).
Tehát az egy dolog, hogy idén elkészül-e a maga a teljesen önvezető szoftver az meg egy másik, hogy idén be is adják-e a közlekedési hatóságoknak engedélyezésre. -
#54625216
törölt tag
Nem az a kérdés, hogy az önvezető rendszer 100%-osan kezelni tudja-e a felmerülő helyzeteket, hanem hogy átlagban kevesebbet hibázik-e mint egy emberi vezető. Ha igen, akkor egy ponton túl nem az lesz a kérdés, hogy engedik-e az önvezetést, hanem hogy tiltják-e a manuálisat.
Elnézve a Bp-i autósok közösségének videóit, ezt a szintet könnyebb lesz megugorni, mint hinnénk.Ami az AI által okozott baleseteket illeti, azoknál hasonló eljárás lesz majd, mint a repülőgép katasztrófák esetén: alapos kivizsgálás után levonják a tanultságokat és kötelező módosításokat írnak elő. Így az egész rendszer fokozatosan fejlődik, szemben az emberrel, ami a saját hibáiból is ritkán tanul, nemhogy másokéból.
-
#54625216
törölt tag
Úgy értem, hogy idén lehet egy olyan verzió, ami már tudja az összes kritikus funkciót, azaz akkor sem megy át a záróvonalon, ha megkopott a festék, kikerüli az autópályán szembe jövő balf..szt, satufékez, ha a néni, gyerek, szarvas az autó elé veti magát, nem üti el a kereszteződésben átlóban átrongyoló biciklist, stb., stb.
Hogy aztán mikor adják be engedélyezésre és azt mikor kapják meg, már más lapra tartozik, ezeket nem érdemes ugyanazon a szinten kezelni, hogy ha idén nem kap engedélyt, akkor el sem készült. -
#54625216
törölt tag
válasz Alogonomus #10 üzenetére
Baleset helyszínelésekor nyilván legalább a gyanúnak fel kell merülnie, hogy bármilyen rendszer szintű hiba lehetett a háttérben.
Ha mondjuk ilyet csinál az autó magától: [link] ( ) akkor a hatóságoknak nyilván el kell küldeniük egy wtf? felszólítást a gyártónak.
Ha meg álló kocsira felkenődik a biciklis, mert tekerés közben a mobilját bámulta, akkor értelemszerűen felesleges.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lopják az LG akkutitkait
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Facebook és Messenger
- Könyvajánló
- Kés topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...